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ar las Religiones, toca tambien, y puede declarar iblnias, piro de las rales Religiones fe fuf- citaren; afsi como al que toca aprobar la Regla de alguna Religion,eo ipfo puede hacer declaraciones Tobre ella.ex c.1.de Y erb.Jignif.de donde colige la Glofla ¿bi,verb.Declarationes, litt.B. que puede el Pontífice hacer declaraciones fobre la Regla de los Frayles Menores; porque toda Regla,bien,y reóa- mente diétada, procede , y tuvo origen, a lo me» nos en quanto á la aprobacion del Sumo Pontifice, Extrav.de Relig.dom.C.Ne nimio,O* codem tit.Ca Religionum,lib.6.9' arg.11.diét. cap.Quis mefciat. Y la razon la da la Gloíla , por eftas palabras , 1b1; Nam ad illum pote, O" debet [peltare declaratio, ad quem pertinmiz editio. Y lo prucba ex cap. de Leg. Lul t.Ó vet.iur.enucl. 1.1. $.Ne autem in fin. extra.de Sent ent.excomm.inter alía 11.q.1.€x bis, Y añade,que no es maravilla lo dicho, pues puede hacer declaraciones fobre los Articulos de la Fe: fed fic ef, que al Pontifice toca aprobar las Rel1- giones. (¿mo , folo él las puede aprobar , fegun el cap. fi nal de Religiofís domibus,y el cap.Unico, eod. tit.in 6.) Luego tambien le tocará, y podra decla- r ar las dudas , que acerca de las rales Religiones fe lufcicaren : Ergo ,8c. | So Y lo fexto, porque dicha refpuefta,o eva- fion era el fundamento que alegaban los Parifien- les, para no eltárá lo decretado por el Pontifice en fayor de la Orden de los Predicadores,como lo di- ce S.Thomis en el principio del cap.3. citado ar- riba n.62. litt,B.1. por las figuientes palabras: Sed Jicut in.codem capitulo dicitur,mali homines,Ó' fe- duttores proficient in peius errantes,O” in error em mittentesyunde non contenti Religioforum infamia, etiamApofolicam authoritatem evacuare conantur dicentes,quod nec etiam Apofolica authoritate cogí pofunt , ut ad fuam focietatem Religiofos admit- tant,quia fecundum iuris civilis ordinem nullus ad focietatem cope debet , cum Jfocietas voluntate Ffirmetur : unde nec ipf8 compelli poffunt aliqua autboritateutReligiofos in fuam focietatem admit- tant.Item Apoftolica authoritas non Je coctendit,ni- Ji ad ta que ad catbedram pertinent. Unde Apofo- lus dicebat.2.Cor.10.Nos autem non in immen fam gloriabimur, fed fecundum menfuram regule , qua _ menfus ef nobis Deus. Ad catbedram autem, ut dia cunt, non pertinet fudentium focietas , fed collatio beneficiorum adminifiratio Sacramentorum, 0" alía buiufmodi : Unde authoritate Apofolica cogi non pofuntyutReligiofos ad fuam focietatem admittant. Etem potefas dep Ecclefia collata ef, non in defi ructionem , fed in gdificationem , ut dicitur 2. Cor.ult. Unde cum in defBructionem ordinetur fo- cietas Relicioforum,O" Secularium,ut ex premifsis Hendere conantur, compelli non poJunt Apofolica autboritate , ut Religio/os ad fuam focietatem ad- mitbtant. Y luego immediatamente dice el Dodor Angelico contra los dichos:Hec autem eorum en bentía invenitur eJe damnofa,falfa, O* frivola. Y e EA defpues,cerca del fin del dicho articn. lo litw.F. 2, dise direétamente contra lo referido; 7 14 | ¿Queft.1.Sec.3 -Refolucion de laqueft.Concluf. 12 bis autem, in quibus Apofolica potefati derogant, non folum falfitatis , fed etiam berefis crimen tn- currunt. Y lo prueba, como diximos arriba 1. 62. 64. Ergo, Cc. A, a 8 Ñi vale lo fexto el decir , que el dicho R-. Ledor Jubilado no contradice, , ni impugha dicho DecretoApoftolico,como los Parifientes lo hacian; porque aunque no le impugna, ni contradice for- malitér,le contradice virtualiter, y ¿quivalenter, pues contradice lo decretado por el , como gucda probado,y confta de lo dicho: Ergo, Etc. | 82 Añado mas,que otras muchas cofas afirmaban contra las Religiones injuíta, y temerariamente los dichos Parifienfes, (que impugna el Angelico Doc- tor por todo el referido opuículo 19.)que fe hallá en los Memoriales del R. contra los Capuchinos, 83 Elfto fe podrá conocer,leyendo primero todo elProemio de dichoOp ufculo,principalmente def- de cl medio , donde dice lo que Le figue: Reprobs grande fe aliquid feciffe gfimant, cum vitam Prg- dicatorum necant. Duo autem contra Sancios cogí- tant. Primo, ut ip/os annibilent. Hefter 13 V olunt nos inimici noftri perdere,O* bereditatem tuam de- lere.Secundo ut fi hoc non polsint,faltem eorum fa- mam de firuant apud. homines. ut in eis fructificane non po/sint.Lac.2.Nonne divites per potentiam Op. primunt vos ? Nonne ipfi bla/fphemant bonum nq- Men, quod invocatum efi Juper vos ? Et ideo quan» tum ad primum borum Pfalmifia [ubiungit, dix. 1unt,venite.GlofJa,querentes Jíbi focios. Difperda- Mus e0s de gente vel de gentibus. Glof/a, fcilicet ne Jint inter gentes. id ef ,tollamus eos de mundo: ecce perfecutioAnti-Chrifti Quantum ad fecundum fub- dit. Et non memoretur Ifrael ultra , ut feilicet no- men eorum in fama non babeatur , eorum /cilicety quí fe dicunt veré effe Ifrael, ut Glofa dicit. Ho. rum primum y fcilicet $ anélorum expulfsonem de mundo tyranni antiquitus per violent1am procuy de re conati funt.Unde Apofolus ad Rom. 8. [uo tem pore illud Pfalmmi compleri dicit. Propter te morti- Jicamur tota die ,eftimati fumus, fícut.opes 0cci/70n nis.Sed nuncidem perver/i homines aftutis confiliig attentant , quantum ad Religiofos fpecialiter , quí verbo, O" exemplo fruciificare poffunt perfectionem profítentes, volentes quedam aftruere, per que eo- rum Patus totaliter deffruitur,O* redditur nimiun? onerofus , Y vituperabilis , fubtrabendo cis JPirin tualia Jolatia.O' corporalia onera imponentes Prio mo enim els pro pofje fudium,Ó' doctrinam aufers re conantur , ut f5c aduerfariis veritatis refifiere non pofsint , nec in Scriptura confolationem Spirin tus invenire: O bec ef afutia Philiflinorum, pri- mi Regum , decimotercio. Caverant Philifiiim' ne forte facerent Hebrai gladium, aut lanceama á quod -Glof]. exponit de probibitione Fudii litterarum., Ut 0 apa lulianus Apofata incboavit , ut Ec cefafica teflatur biforia.Secundo,a confortio fia» dentium eos pro poffe excludendo, ut per.boc Sanes torum vita veniat in CONTEMPE UI, Apocal. 1 3. Ne. quis pofsit emere,aut vendere mifí quí babet carac terem aus nomen be/his: corum [cilices malitia com fer
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