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MA ae e Ácerca de la Encarnacion. inem differt a fabiedto 3 vt parer iniíta : Homo efé animal; fed in hac locutione ; Chrilas ¿A incarnatís cedicaram realiter eft diltinótum a fubicdto, cum fubicétam , vel qual fubietam naturz humanz" fignificate por lpincarnatas , fic pertona Verbi ¿ ke marura Divina, que realirer diltinguncur á natura humana: Ergo, dc. Denique , nec elt identica, uia lic ly jucarnatas , elle omnino idem, cum ter. mino,Cb-i/has,quod ex terminis páret. elle falfum: ergo cum hc locutio ChriJtas ejh incarnstas inti- gore dialeético , nec fic dircóta, nec indircéta, Sc. mon elt propolicio dialeótica, ¡ SECUNDUM THEOLOGIAM. Y Y ldetur cenit hance locurionem : Chrius ef incarnatus mon elle vecam , quod potcít conicétarari lic ; li eller verá in rigore theologi £o, nullas theologicás deltrucrer propolitio:.es; fed aliquas propoliriones deltcaic rheologicas : er- onon ,8c. Probaror minor. [te prop iones dh Tieclagica ¿SEvere. Chriítas nec de con: gruo, nec de condigno meruit,. vel potuit mererl Luam inicarnationem ; led ex verirate ¡lilas , haram fequicue falificario : ergo deltruit aliquas ; Kc: Maior elk cerca ¿ 82 minor in qua (tic ditficul. tas lic probarúr.. Ideo Chriftus nec de congruo, hec de condigrio , metuit vel otulr mereri luam incarnacioneni, quia villa priofitate antecedit (uam incarnarionem ¿ led (illa locutio efler vera, Chri- ftus aliqua priotitare antecedit (vam incarnatio nem , cum ipíe fupponatur ante. illam; ergo ex verirate ¡illius (equicur , quod Chtiftus potuit,imó,, 8c lnam metuit incarnaionem ; confequenterque fallificantur lupradidtz propolitiones Theologicz: Probatur minof. In omni pro ofitione »Lubicétum femper elt predicato prius aliqua prioritate, nem- pe temporis, vel prioritate naturz ,vel inceligeri- tig , quando predicatumi elt ellentiale : Ergo, Xc; AS Sed dices: Nullo modo ele Chriftum prio= tem incarnatióne , licér in rali locutione , Chriftus ex parte (ubiedti ponarur , $ ratio eft, quía reroi- ins Chriflus ex parte (ubieéti polstrus , pro ipla Verbi perfonalirate (upponit 8z (ic (olum (equi- tue quod petlona Verbi, que et qual fubicótani in diéta locurione, fit prior ¿ quod clt verum. Non vero quod Chriltas fecundum torum quod dicit, fic lua incarnatione prioréHoc videtur tota fan- damentum ad dicendam, hanc , 6% fimiles locu- tiones elle rigorolas , iuxra rigorolum Theglogiz fenlum. S Sed contra ; Licér vgrum fit, quód termi- ius Chrifhes , ex parte fabicéti polis, pro ipla fapponat perfonalitate y EX hoc non convincitur, folam perlonaliratern elle talis preedicari fubie- étum: ergo nulla el folutio. Probatur antecedens: Licér rerminus Chri/has ex parte lubicéti pofsitus Inpponat pro perlonalitate , tamen homanam ta- me a O A 645 cludit ñaruram, ipía perfonalitate tefminatam, ana te hoc pradicatum incarnmstas ¡led ex hoc proba= tur prioritas non lolum reípeéta perlone Verbi; led relpectu nature humanz terminara , ante in- carnacionem , exprellam in iplo pradicato; ergo iquamvis , Sc Major probatur. Licót terminus poísicus ex parte tubieéti lupponat pro perfonali. ace, tamen quia hec perfonaliras includit, $ ell in pre(cindibilisá natura divina , non folum pera lonalicas eft prior incarnatione , verum ctiam ip- fa natura diviná ; fed ab hoc termino Chri/tas ix prelcindibilis elt vhio nature humana cun Verbi perfonalitate ergo licct terminos Ch, 1/hus Íuppo= hat pro perlonalitate ¿dummodo hxc perlonalitas lit concretivé accepra , ex parte (ubicéti intermi= nu Chrilus femper debet falvari ante incarnatioa nem expeellam in priedicato ¿harura humana vida ta Verbo divirió ini lubiedo. | Probatur 1: hac propolirio + Verbum aJump- fit bominem , abíolute eft aliena alleníu rigorolo Theologico. Ira Ang.Doét. ergo etiam hac locu- tio ; Ch-1/tas efl incarnatus. Probatur conlequentias Ideo hac propoficio : Perbum a/Jum; ft hominern ab. [olute prolata ell falla in rigore Theologico , quid cum in termino bomo concretive accepto , reperian tar , S fubíiftencia, 8 natura humana, Verbum non allumplit natutam humañam tub Gftentem; hinc fequitur fallam elle hanc propohitionemi ab= tolure prolatam: Verbum 4/JumpAt homivem, led hic terminus Chri/his covicretive accéptus, £ modo quo ponitúr fubicétum in diétá locurione, non [on lom fignificat pertovalitatem, $ haturam divibams [ed etiám aturam humanam ¿ 8 hec nullo modo terminavir iplam incarnstionem, led fuit terminas ta ; ergo ablolute in tigote Theologico noí etle vera, SECUNDUM FIDE Mi ig relolutiónem fuppónendim eft plurés f locutiones reperiri ín $5. PP. q6z ñoí futit extendenda tamgiam propriz , led pie funé exponendz vbicamque a SS. DD. ponuntúr. Ira D. Thom: 3. part.queft. ¿«1o te(p: ad primumy articul. 4. fit excriiplam ¿ it ¡ta propolitiohe exa prefla Maximi Auguítini, lib, de agone Chriftias no : Filius Dei hóminem «Jumpht, que ablolote non elt dicenda ¿fed cum explicarione. Adverrendum elt ; quod aliquando SS. DD; ¿aula brevitatis determiriarionemn in propofirionis busaliquibWs omicrunt :* lie cxemplum : quando homine créarure viancor: circa Chriftum tub ins telligenda ell determinatio , [cilicór ¿ni quantum hos mo.. Ira S.Thom. queft. 16. articul, 8. in relp. ad i. Ue tario el ¿ quía fécundura Dam. lib. 3. cap.4. prope finem in Myfterio Incarnatay, is , quí da» bitarioneta habent circa alterutra 8 natúram ; non funt dicenda abíque determinatione. His preli- baús ¿ porelt dici limiles locúriones hon elle tam pros mm AIN RO ARE PRO REIR POT TES pde PADIPRL SNTE ARA ye ve - 2. > - A AS NOAA WA SHE E Y AN > k he e $» £ he e > € as AA A ATENEO E € A VRT, a - eS - pea

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