BCCPAM000507-2-23000000000000

de FLORES SERAPHICI. 285 rerur. Verim- is haud animum defpondere , led inuiétusin acic! ftarevidebatur. Inter hec contigit aliquando , ve communi ora- tionicum czteris vacans fibiinferorumloca patefieri cerneret; va- riasqúeibi damnatorum animas, horrenda tormentorum genera, ac terrificos Demonum vultus confpiciens tam ifgenti timore corri- peretur; veexclamans ab Ecclefiá aufugerit ; ac trium vel quatuor dierum fpatio hoc animi terrore exagitatus amens videretur. His accedat , quod ab eotempore frequenter mente excedere, atque 2 fenfibus aberrare cernebatur ; ita vt biduo femel ita ecftaticus perfeuerauerit , ve plané mortuus crederetur ; quo tempore cúm varia Medici remedia, quibus illum ad fenfus reuocarent, fruftrá experti fuiflent ; rem a Deo profeétam ignorantes , nature-de- feótui , feu apopleético fymptomarti adícribebant. Patres vero, quanquam rem altiús perpenderent , atque ex Nouitij vitá, que yndiquevirtutibus fcatebat , Dei donum in eo fufpicari poflent, haud tamen faciléinid omnes collimabant. Quamobrem alij Me- dicorum fententiz inherentes eum ab Ordige dimittendum fentie- bant. At veró cúm biduanus ¡lle mentis fa. valde omnium ani- mos follicitaret; Guardianus accito Patrrum Concilio Nouitium co- rám precepto interrogat; vt quid in eá mentis alienatione cumeo aétum fuit candide aperiar. Erubuitille; que fibitunc acciderant, G¡lere potius , quám eloqui optans : at precepto obltriétus altif-| fimas quaídam Euangelica: perfe£tionis vias, que fibi eo tempo- re reuelata fuerant , diftinéte explicat: plurima eriam de Diuino- rum attributorum excellentiá 8z perfectione in eo excel fibi ex- arata aperit ; que cum per omnia Fidei orthodoxx, 8 Sanéto- rum Patrum doétrine confentanea deprebenderent, omnem qui demab animo fufpicionem abiecére quin ea vera, ac Diuina ecfta- fiselTer; eá prefertim ratione , quod Nouitij mens ijsinftruéta ma- gis fibi fui cognitione vilefceret. Veruntamen, vt fi quis forté ex rerum tam Diuinarum reuelationeilli fpiritus tumor irrepferat, ab- (tergeretur , perfeCtiusque illius mentis conftantia, ac fpiritus viri- litas probaretur ; velut amentem, ac mente imbecillum intra cellulee anguítias precepto compellunt ;atque inde preeterquam ad Sacrum audiendum illi egreffum prohibent : cunctis etiam Magiftro ex- cepto,ne cum eodem colloquia mifceant,ediéto cauent. Hoc modo cúm ad quadragefimum víque diem non folúm conftanter; verum 8c alacriter incluíus perfeueraflet ¿«quo tempore maiorem is dieí , 8z noétis partemin oratione XX vigilissconfumpfit;inde liber dimifTus, | Nn 3 Sad

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz