BCCPAM000325-6-05000000000000

28 : Deus obhetricilos Lgpriorm > (eo quid moluerunt obedire. Pharaoni in, :occidendis JU s Hebráoram, "quamvis infideles efJent. ¿Aa 67 (9, “Quinto ,ex ¡llo-Apoftoli ad Rom. 2. V. 14. "Gentes. que lagem nqmhabent,natuciliten ea que legis funtsfasiunt, a phuribus Pátribus intellecto de gen- cribus Fidei grariam non habentibus. Er ex ¡Ho .ad ¡Rom. 4. Si enim Abraham ex opéribus ¡uftificaris, babir gloriam ¿fed nan apud Deum yergo¡Abrahamus Tuxta D.Paulum ante Pidem feciraligua Bopa ope- Ta meralia, que mercbantur gloyiám apudhomia "nes, non apud Dei: Ergojérc 11124900 . 10 ' "Sexto, rationibús, nempe : tum, quia. non "quodlibét opús vircutis morális excedit-vim narue xalem voluntaris, fed ad fumenum perfeCtifsima opera moralia ; túm>, quia bois morale elt.ob= icétum proportionatuin voluntari; Ergojdcs 010 11 Túm , quia homo lapíus potelt nave wie; "ribus plantare vineas, daré indigenti, aliquara paris "vam £leemoly ham, curare infirmos, comíalium pre- bere perentibys,8 liniliayt exfe confiar, fed hac, Suot bona moralias Ergo,8c.) 0 00, > 13. Túm 'quia: alias, liberun arbitrium non folum efler vúlneratum., fed extindum penitus;: Quodadverfatur Fidei + Túm., quia ficur fe habet, intelcótus ad verúm., ita voluntas ad bonum 3 fed> inrelléctas poteft naturalirgr”, $: ablquerauxilio: Ipeci ali coghoÍcere aliguas verirates morales : kr- go, Ce EN Aa ua 13. Tum quak. dpriori: quía vt. opus Gt mox ralirer bonum,é Jaudabile z faris-elt ¿4 far intuicio honeftatis ipluímet. virtutis, id eft, quia tale opus eft conforme. ratiobis $. hoc modo: aligua freri poffunt abfque fide infuía fine qua naturalitercogw) nofci poteít: bonitas, operarionis morali5 5 ea aus! tem cognita, lufhiciens esficacitas.elt in moluptatez? vt in ¡llar propendeats fiquidem ¿lla ordinis natu ralis eft,8« naturali,modo potelk applicári volantas ti per cognitioncin intelicótus; Ergo Ses "107 4,14, , Confirmasur, 8 explicatúr ejplius a paal yitate; nam vt homo fidelis reóte,operetur , de fes3 cundúm virtutem efficiat opus fimplicitér Studios fum, neque tequirisur; vt ¡Nud eliciarex hide di vi- n3,8 infufa,qua credat opusillud effe bonum ,ne-> que ex,fide erga Dcum., inquem. tale. opus tunc: rcferaf'y vel anted,retulerir 5 fed fafciunt condiz tiones, quas conftituit Ariftoteles 2 ¿Athicor, cap.q: hempe,vi-quis efficiatillud fcienis) eligens, 8% prop=. ter ipfuin, hoc eh, Lerens e bona ¿ Se voluntate non neceísirate, dd, ¡d:adduGns, Supropter ipíam viututis honeltatem illud amens ; alioquin lequeres tur Fidelem , 8: Chriftianum baptizatum ; quí nuna > quam moraliter peegcayit, nequevnguamin Deum, ve vitimum fncín retuli ombpia bona fua operá.,4- tribuerer cleemolynam aliéhi , es folaratiqne,.> quia honeltum indicarer lubleyareegeltatem ips ' És, peccaturum. Vade cum, vix+inyeniatuf gai>: áliguo.anteá temporé derulerit fimutornia opes r2fya in, Deum , vel tunic cum operatur fingula Opera relerat quam pluca OPSEa virtutam fia. > 1 Traóiatus primís, ob folaim”horeltatem> ipfowum 3 effént percata, ¿giiod plane ablurdum eft + ergo: pariformiter iderh “dicenduin'erit de 'quolibet infidek) qui operevar aliqua opera virtutum ob folam horiettatem ¡poz yum, ob paritavem rationis; Ergo,8c; ) 15. Copfirmatur 2. A4:-vhimo: Nam vel bla relátio , quam: novátores petunt , debet elle actu coniunéta“operiyaur fufficit salíguio anted temporé pracelsifle : conjuntta operi efle.non deber, álias vix poflemus 'excufare 4 'peccato Opera virtutis: quzpaísim-fiurit- ab hominibus fidelibus. Prate. 1ed,relatio ¿que témpore priecedit:, ni conexas lx. cum ipío. Ópere. non pertinct ad opus tanguarn 'circunlantia ipGtis3 connexa autem raró Aut him: quara eft ; ficut neque aótuconiundtas ero vix 'poflémus excufáre á peccato ppera virtucis qué palsim fiunt cum igitur>, vtopusficvitttis ? no 16quiraruy illa exprefa relatio, ia Dolim, prelens, G coniuntta cum ipío, opére, aur prartevitaja fe2 'quiturmihid obftaye quomins in infidali-, qiinor agnolcit.ynum ver um Deun:; opus moralé' Bor reperiatur ex affcánm foja iplius: honeltatis: vii fas tis:Ergo, Het - E Diluuntur obicótiónes aderfariornm, 16 Bijcipnt'1. iMlud Proyetbi 19928" Vigtima: impiorim abóminabiles Dep. Etillud, Maiz 1. Y. 13. Im cenfum abomincrio efe mibi: corr Es folemnitates veftras oliait ahima> Mea O ruxfut ; qui immolat bonem>; ¿itafí qui inter Jicit. hominem., Ex quoloco Argimentatur Kenia! tius :¿n -hunc:. fMmodum: li fatiribcia fdeliúni pera! carorum Loco: difplicent. , quia fiunt in peccáris, cum tamen:ex le. fint Ópera religionis ¿ mutto ma. | gis quevis opera,qué ex: le fuñt alicuius virdtis, ? hociplo:, quod fiunr.abhomine impio , 8e infideli> Deo difplicebunt 5 fed quod Deo difplicet: peca. tum elt: Ergo, 8: SÁ 47. Refpondetur ;¡deo. facrificiuód impiorum djétum.fuifleabominationem hi Seriptora”, 3c qui immolat. bovemy-queíi: qui interÉcit virun ge Deumtale Sácrificiun odiflé.; quod popilus Trae]! iniquitatibus; Kk peccatisirretitus facrificia ea obia ! $ 6 5 Pot E id Ñ nione offerret; vt exitlimarer¡id bi fuficere cótám Deo, eriamí dpeccatis non ceflaver; quodlÍané seras! viUsimumipeccatuin érat : aut certó quod pcrindiea elíent facrificiacoram Deo ad impetrandam ¿ci? abominatio, dl Ícelus eflent , proptér impedimenta? Plurima. peccarorum, quibusabnogijerant Qui ca offerebant: -.18-: CumenimDeusthac de cala nomplacárás tur facrificijs:illis , eciombiilla ¿Mene ferurdómié- Ctam rationemlacrificij oblata; diéta funvia Serpa tura abominationes D-0,quia Densillismop placa. tus. , neque obrilla petita, coricadens; videretur ¡Ha odille, hor est; le habere inffar odio habentis ¡Jas quiénifn odio haber oblatioriél: fibi faétam-, non fectitur;neque placotur jlJas y. Sic.ermsadisicus ip Scriprura- Deum pte- Ni- A

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz