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“ad queñdam lud+oruúm. Y 1 10 AnRIReO O DIC $ Clubiangit:s: Vii Pazani a«dmirrnr Sa: = O » o Si y cram Seriprurama in boc quod My fes Whor:< q 10d illam admirzant in Nay fuiz reftis Uns, ' hoc quod freriz Confticuras 4 Desarr emni po- 7 pulo reis Fd-13/simns. RESPONSIO. 39 R Efpondeo : Meminerit Adverfárits ob- EN fervatumn fuiTe, llos imfidelitaris Phi- Jofophica Profefores non admittere vllam Serip. turam Sacram. Philofophus infidelis hic ron dife pura authoritate Scriptura, fed argumento “Ml hominem probat congra Excucullatum, qui Scrip- turam admirtit, fecurius efle now ampleéti legeí Mofaycam. ' A 40 > Tandem opponit: Re/pondeorquarto, quod licer Moyfes (Fe reftis unas, T (ingularis reflimos nismiplins non efi circa obiesima daria yuec circa fubñantiam aus, fed ad. (ummm circa médium ¿p/iu s allus vt páterex libro Exvdi,0 libro Levi. tici,nempe circa erigendim rabermacalam, Í' circa facrificia offerenda ad colendum Denm; modns aro sens aíbus cum firaccidens non potefk murare /pez ¡em achns und? eriamft per impofsibile Moyfes mentirns fuifjer in fupradiótis ¿eremonijs colendi Deum,loquamar cum Paganis [ehatóribus infideli ratis Philofophice,fiij Ljrael obedientes Moyfí ñoh Sfunein periculo commirrendi idololaeriam , meque marerialem neqne formalem, te/Himoninn auremSa cerdóris confecramtis Hofliam (5 circa ¡pfummer obicitum fpecificarivum' aus , av proinde admi/Ja EFide Carholica,quando Sacerdosconftcrans méntin zur, obiertam quod proponir adorandtin e? Ido- lum,actus Chrifliani adorantis efi idololarrón for malis,ex quibus párer quod R:P ¿non bene Petor- quer menm arcumentum , dicendo pole Paganos profefores infidelicaris philoJophict U dheo argn- mento , (non credere legi Mosfis , guia Moy/es fúir folas reflis namin his in quibns fare reflis Jo lus multum eh periculum ¡dololatria ¿vel fuperllia , * . . . á dlónis cum omnia dirigavrar ad cileum Des creatós ris CaÑ,Ó" rerre: , ! 41 > Refpondeo + Oblervaiduñ” ele, ciltum exhiberi poífe cuiexivbendos eft, fciticer Deo ves ro, ita tamen vt exhibeacar niodo indebito,de hac eltprima fnperftitionis fpecies, Se exhiberi polle el £ui non- deber, Ícilicer cutenmque trestura , $0 hoc cít aliud fuperftitionis ggnus, nempeidololas tria; nde ex hypotheli quod mentitustuiflerMoy- les, fuppofitivios ritus ad.colendur Deum, proz prio marte, 8: ablque-aurhoritato: divina" infticuife fer, certum elt quod” ipias: feétatores fiflene Te pericnto fuperftitionis 5 ex quo patet quod optime retórqueo argumentuna, dicendo quod Phrilofo= phus infidelis qui non admittit Scripturam Sá= eran fed exiftimar hominem non teneri ad ob. fervandos certos aliquos ritus , poflet ex principio aconilte fic raziocinari 5 funt inter ludess multa facrificiorum genera, quorum inftitutio non proba- 48 tur, nifi ex teltimonto vhiis,fcilicót Moyfi se z, apud fud:tos elt aliquod periculia fuperltitionis; ergo farius elt non ampledtilegem Molaycam , 8c coltrée Deum culta libero ad drbielum > volun= tatem ynivfcuiufque. : 41 Preterea dico Theologorúm erfoheía; YY “yEro defcótere, quándo dicít soda aCtds non "polla -mátare illius Ípecicin * elto in phyGtis; ac íñ moralibus eft aperto falicia; Idem cáltus qui Deo; luxtá praceptumn Dei,exhibitus; erac láudabilis; Se danctus ¿(1 prohibeatur , exhibitas Deo pit ¿lam prohibitionent , érit fupeltitiofus ,X damninduse Ago lam, non vt Philofophús ¡nfidelis,fed veChriá Itianus; difcat extindtorum ritaum Caltor intemá peítivus polfe etiara id Cultu veri Déi; eN ani quid pernitio(dm3 nam fupelticiofus Eft-) quí Cal tum Deo exibermodo indebito; feiht igltor dbroa atas Mofaycz legis oblervántias ¿Mon pole iam fine fuperftitione víuspari,€ ¡egaália pott Evangelij promulgationem efle mortifera. 009 BRA E. (043. Quantum ad id quod oExcacullitus” ad miufeam repetit, Ícilicer quod Sacerdote yn Eorfa fecrante, Cultus Chriftiani cirtWHaltiam elt idos lolatria. formaiis. | Negavi 8c iterúm nego? quía yt multoties dixi, cum cultusChrittiani adorarttisHoz ftiam Gt conditienatus,li Sacerdos mentitam8¿ noh a confecrar, ¡ilam non adorar Chujltiánys; ' « Dixeram Excucullato ; gratis hum afféerers "quod adoratio vituli, Ex intentione adorantis diria gebatur ad Deum'lMrael qui eduxic eos de terra Agypti: probabara contrarium ex Plalm. tos; ¿Secerunt yitulum in Horeb , Sadoraberuntfculp. tile,8c. Obliti funt Deum qui falvavit eos,qui fe2 citmagnalia in Aigypto, dec. Ex quo loco fic afz guebam,qui Obliti funt Deum qui falvavit.eos , $e eduxiteos, non habebmt intentionem adorandi ¡llum , cuide Deoyexo eduétore «nequidem coy gitarent,ócCs i :Y TVS “OBIECTIO: ¡0 '0DI 44 INNlurgit Adverfarias: $3 Ro Pi bene pron bar qued adórario virmi ex invéntione pos Puli adoramis non. dirigebatnr ad Deim 1/ratl proprer verbam,Pfalimaos. Obliri fáne Devón que Yalvavir e5s dicendogar Oblici /ant Desn qui falo vevie eos, non babeban: intenrioneh adorandi sha ari eu de illo neguidem cogirarene y ¿0d prOr fs verbo, e cóntra, ego probo. id favórem ¡dololFa erarum,illos non habnife inveñriontm adorandi idola,¿Nia Jfaie 44.nam.x 8.Sic haberur nefcherune meque intellexerant ¡OB LITI enim font ne vide hculicorum,) ne intélligan: coñas fio; hon recogia sane in mente fua', meque cognofenas”, neto fólbe svinnryor dicanz medieradem eins combajsi ¡gni gd coxifuper Carbones eins panes , coxi carnés ] O comedi, O de religud eluvidobimifaciam ante truno cum ligni procidem. Ex quo texen Jic argumentos ficar ipfemer Ro P. qui Oblici fune mec intellin gunb, negue fenriviór sur dicants de religió eims ¡idolum: faciam: y: non babehe> inspiibanem ado rándi ¡Und , cum deillo neguidema. cogitenr , trio ” 95 2 AÑO d
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