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Divinarum Perfonárufa; . á 31 Tim ,quía ica et notum lamine natarali diltinétionew perfonalem ele realém ; quod ki quando dicit facra pagina tres Perfonás , vel tres viros, non exprimeret,velipfa,vel iplins interpre- tes, habere vnara tantum numero naturam, intelli2 geremus eo ¡pío omnes, efle diltinétas eriam fecuria dumnaturam, feu totaliter diftinétas, idedqueip- famet facra pagina , 8: fymbola ¡dacurate expri- munt,Sacrique Expolitores: Tres fune qui reffimas ninm dan: in Calo: Parer Verbum, Spiricus San. lus: 0 bi tres unum funt.x. loan. 5. v.7. Alia ef enim perfona Patris, aliq Filij, alía Spiritus San- Ei; fed Parris, O Filij, O Spirirus Sancti una ef diviniras Symb.D.Athan..Apparveruni el tres vi- ri...adoravit (Y dixir Dopnine ; fo in veni grariam in oculisruis ne tranfeas, Oc. Genel.18.v,2. 3 3: Hilarius:T+es vidir,Ó unwm adoravir Trinirarem perfonarmm,d vnitatem e fensa agno/cendo:ergo; éec. Et em, quia eciam ti argueremusd perfonis creatis ad Divinas teneret argumentum , quide(Tet cur Proportione acommoda ad id quod lacra pas gina exprimit,8 fides docet de hoc arcano Myítes rio,forer enim argumentum in hac formartres Pera lonz crearz realiter A (quia lumine na. turali notum elft diftinátioñém perfonalem , fer per foriarum, efe realéem ex (e) /e4 fic eft, quod la. cra págiñá docet Ellétres perfonas in Divinis in vna efentiaiergo dióte tres Perfone Divinz erunt realiter diftináix quoad Perfonas, licet non quoad effentiam, quia hóc adverfatur ipíimet facree pagi- nz:Et quod pofsimus arguere 4 creaturis ad Deum in his qué dicúnt perfectionem ; fublatis imperfe- Etionibus, non eft ambigendi locus: Nam invijibi2 lio Dei per ea que faíta fune intelletta con/piciun ¿nr , fempiterna quoque eius vireus , O Diviniras. Ad Rom: 1: Et ratio elt ;quia omies perfectiones Iimpticiter fimplites omniuín rerum funt formali- ter in Deo ((ublatis imperfeftionibas ) 8 fic Pola mús cognoftete Debin a poftetioti, 8c per creatu= ras debenire in ipfius tognitioném ; PRecipue in his, que non adverlobtur facree paginz , Vel que non continent abfurditatem. Sed, quod diltinctio perlonartin fit tealis non efticontra latrari pagi= nam , medo explicato , hec continet abliirditatem; fed potiuselt iuxta vhanime ferifum Théologo- ruli, de fuppofitionem Patrum ; $z Concil. 82 iuxtá acceptionem vnaniimem totius Eccleli: Ergo,8rc: INSPTANTIÁ Vo Icit 6. Probat 2. Deduci diftinttios nem reslem inter Perfonás Divinas ex fide,quia ex fide colligitúr máiorém diltinttios nem dari inter perfonas , quam initer eféntiami , 8é relationem; /ed per me diftinttio inter eleñtiam, 8% relationem ett virtualiter intrinfeca,fen4 partereió ergo inter perfonas,quz eft miior diftinétio,debet elle realis. Prob. mai.ex Concilio Flóréntino (Gvé 16 Oecumenico,vel vnivér(ali) fe. 19. circa fin.$: In Patre, vbi fic habetur : Patris vero Perfoña non nifi rarione ab ¡p/a parernicare , [ubianriaque dif. 31 | O dl Fere,cum ab alijs dnabus Perfomis,re guoque aife> ra?. Etin fine $. Nonne , lic: Quamvis aurem tres Jun: bypoltafes, O perfora, re invicem differenrés, tas tamen vnicum Deum, Y opificem Uni ver/i cre» dimos effe.Etinfrá eodem,$. Que quidem fubhian= sia, Ó proprictas , lictr unam reipja fm d per vas proprierates , reánter fé diferant. ( Períonas nempe*) vbi exprefsé Concilium agnofejt maibrem diftinftionem inter ipfas períonas, quan inter pere fonam,8 eflentiam; cúm de hac dicát ele vaum re cum perfonis, de ¡llis veró, re invicemi inter fe dif ferré:Etgo,ácc. Tum, ex illo Symbóli S.Athanaljs Neguecónfundentes perfonas , neque e Jeparáñres: Alia e/h enim Perfoñap arbis, alía Eju hier alja Spirieis Sáhibiá féd Partio, de Filij, O Spirirms Santi oná ¿lb Divinizasi NEL áliquim Leparatióhem, de diitigftionem agnoleit inter per= fonas; quam fon dgrolcit in fabitantid : Sie refers meam fecunda m probarionem [ubrilifitisis Mario Jer proponeñs ,Ó' circa illam profeguitnr ¿os ia Jaguar SINO E 33 Hoc fundamentum firmuia mihi fempef vilum fuit ad probandam diltinGionerái relem in ter perfora , nam minor ell certa ; confequeñtia bona.Maior probari videtur ex Elofentiño, vt erus dite adducit Sapient: Confulr. fed: non. ad folvena dutn argumentúm iñférvit, dato quod éx io prol betur perfonas diftingui realitér, Narti hoc probaz to venit argumentum petens rationem,cúr ex fop- tradidtorijs non irguitúr diftindtio realis in Divi nis, de argui debet ex produdiogibus ? Nám Con. cilia in productionibús fúndari vidéntur ád prol Ponendas perfónas diffiñétas. Iifúpér ; 1 arguad hzrreticus fic: Relatio,8 eflentia fubeunt predicas ta cOntradutofia; 8r tañiicri ión diltinguuntur sean liter ,fed folumá parte rei, diftinétidne 2quivaz dente reali : Cur igitúr diftinguentur. realice; pera [onge? Qua de cáufa? Qua fatione ?R [pundebimas, quia infertur ex Concilio, $ nihil amplids; (ed hxza Feticus non adañitrit Conciliini: Ergo ; 8ec. REFVTATVR. + p Ed contra : Titmi, quia ego non attali dis ¿turí fundameittum; ad folvendum fora imaliter argumentum (apiertifsimi proponentis, Quod éx contradidtorijs efformat, fed ad deitraén. dum fundamentumi iplius,ín ratione dubitasd: (/em da 1. $.) politurd , nempé , quod reali3 diftindio perfonaram non contineatar irrefragabili cónfes guentia in alía propolitione de fide : idéd enim dixi,quod licétex illo Capite(nempe;ex párte pra dicatórum contráditoriorum precifse)non inferala tur infalfibili confequentia ex fide ¿$ rafíone Di2 vinas Perforias fealiter inter fe diftingui , infertur tamen eX alijs capitibus, nempe,ex hoc,8 ¿list em O fi hoc fundamentum conicludar, ex fide 82 ra- tionc diétani diftindtionem realem perfoñarum,vúi concluderg iudico , 8 iplemet Sap. Prop. faterte firmura ¡pl femper vilum fuifle ad probandam dí. ftinGionem realem inter períonas , corrueí fundas MEN. 3

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