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elt Aparte rei Vniras non ef? dnalicas, nec dicir di. finétioném,quam dualizas dicir:Ergoséte, 12 > Probata maiori ¿ folum,reltat. probanda minor, nam confequentia vides legitima, Proba- tur ergo min. Omnisdiftihétio que requiritur ad ¡verificanda pra dicata contradictoria intrinfeca de fiecelTaria reperivurinter paternitatem, $ naturam' Divinam,cum deillis yerificentur d parte reisinde- pendenterque á noftris conceptibus : Natura com- municatur,parernitas non communicatur: paterni- 125 genórat natura non generas: hatura eft filiario, parernitas non ef? filiario: que Lunt predicata con-, tradiótoriamecellaria ab intrinfeco: fed /tc e/4,quod' inxta proponente, bn datur alía diftinctio intef' Divinas Perfonas, quam quz requiritur, de fufficie ad verificanda preedicata 'contradiétoria necefía=" tia,8c ab intrinfeconempe diftinétio ex natra rei; ergo cum hac fola non falvatar illa maior diftin- Etio: , quam cx-fide debemus fateri , feu conicedere inter paternitatemy 8s filiatiónem , qhamáinter paz! ternitatem,8l naturam Divinam: Ergo,érc. 13. Probatur sersio, ex evidenti abfurdo; Nam' fi diftinétio ex matuta rei , feu virtualis intrinfeca' exten derctur ad falvandam identitater realem in. ter perfobam producentem, 8 produétam , faéile,' hac via ¿8 vi > diétee diftinctionisdefendi pofler' omnes res creatas efle idem reáliter inter le,8z vira) tualiter,feu ex natura rei folum diftinétas,84 quán- do vna illarum perijt,altera produciturzvha moves) tur, de altera Quicfcie ,id fieri fecundum diverfas? formalitates ciufdera entitatis; ed hoc nibil ablur= dius:Ergo,Xc; ] 14 Probatur fequela maioris:7%m, quia fup= politadiétadiflinétione, $: extenfione illius, nul Jum effet argumentum, Í€n naturalis ratio , qua ré- tundi poflet preefatá erronea affertio , alias illam alsigna.Et 12m,quia;vt lam dixi tám contradictoria: funt produci,8"non produci, quám perire , 82 non perirezmoveri,8 non moyeriartingi, 8 non attin- gi,8s (impiliasergo,érc. ¿19111 151): Probatur'3ma+10, ex alio'non minori, Ted. longe máiosbábfurdo: Nam*f per diétam diftinz: Etionem: falvaretor identitas: realis inter Perfonas Divinas,Pater,Filius;,8: Spiritus Santtus , non'tánmm ellent tres Peronz diftinótacin re”, quám tres for=: malitates civfdem fealis perfóne», ac per confe- quéns mon falvaretur Myfteriúm Frinitatis, gontra Concilium Nicepum 1:5b:2jpoftmediom $.Sigui- demán fin.vbi dicit:.Triniratem vere efe Triniza- +em,8cótra hdem;proutin r:fuppolito.Sequel.pr. Nam diftinctio ex natura reiin fententia omhium, tim Theologorúm, quin Philofophiórara non et in ogdine ad éntitates diftinétas , fed: int ordine ad formalites ejufdem entis, feu r6?, Sad hoc folura: €xcogitata eftyranin creatis, quam in Divinistergo tres Divinz Perfonz,(h1 folum diltinguantur ex na tura rei potiuscerant fórmalitares 'elufdem entita- ús relativa, quam diftinAe entitats relativos | ac> per confequens;potjus eruntformalitares ditinás siufdem perfonz quam tres perfonee diftinóte..Ad minus, hoc:facile falvaripofiétrvi cinfdemdiítia= est í 428 TraCtatus tertius. Dediftindtione ¿tionis ex natura rei, admniffa fémál identitate perfonarum inter fe:Ergo,écc. se 16. Probatur quinto , leu declaratutex' phifica principijs:Nam actualis diftinétio ini la ( 8c nón inter formalitateseudemrei) hor nili realis,vel modalis feu ve alij loquuntur ri lis::hec autem polterior diltinátic múnquam inv nitur,nili intra camdem rem,quz componitar y aliquo modo cóaleleit exillis rebas, quie ita di gui dicuntur.Vnde quod ita diltingtítur by re femper elt tanquam modus, vel affectio ejhs induttione facile conftat. Ideóque nonh del cumin Deo hic modiis diftinGrionis , que vera aétualiter fitin reipía, quia in-eo nón haber log compolitio, riec moditicatio ; vel affeétio per” quid á fe ¡pío aGtualiter in re diltinótum4 tia Dei: ergo fola fupereft-diftináio realis, ter Divinas Perfonas elle pofsif', eltque in Pniy um inter omnes illas entitates ,quze perfehi be realitatem,ita,vt vna alteram non modificetihú modi auterá funt Divine Perlonz, vt ex jl Al fimplicjtatez farmmaque perfectione conftati Ef dc. :* | E: 17 - Probárur /2xr0: Nam ex fide,vna que Divina Perfoña in le fpectata , elt vera res'pe fubliltens , 82 vna nión elt alía : ergo ele diffin realis inter ipías, nam realiter diftingui,oihil! eft, quam elle veras res,quafum vna non eltal hoc ipfum probant argumenta fumpta ex fub tiali generatione, 8 produbtione ( adhucp: oppoñitione relativa taliprocefsioni acom hac nanque non et, ni(i inter res realiter Y étas 3 mili negetur quod lumine naturali cogi tur,8 admittitur ab omtiibus;8 hoc taliter, vé pofita generatione TubRantiali , foret nece des ad hoc vt intelleGus captivaretur in obli illids , ne agnofceret , vel (bi perfuaderet mob realem'diftinCtionem inter Patrem generantém Filium, geñetacuín , vt ex le videtur ceftum nemo realiter le ipíam producere', feu geh pofsit:Ergo,tre; ¿: 1 'EONCLUSIO Mí. i : ss VEA EN 18 Icó 3. Quod adhuc fappofitis preadil le Íols vn obftitns y videtil lalvari quod licertres Divinas P ctfonz li realiter diftinttazt licsthoc fit'certam, deber elle abfque omni prorftis contra Catholicos;attamen non dle certum certitudine dei, ita, vt contraria aflertio (it foramfiser m ca,fed fojum-erronta. LD A 19 Probarique poteft prima pars fic: propofitio hatretica eft illa que habet aso dam coñtrarictatem cum obietto: fidel, alías dem deltruere non poterit ; ita autern diet del habere 'orinimodam contrarictatem , que mí gar quod it fe: ¿Se expreíse eta Deo Cum ergo propofitio: fidel neceflario deb t divinz- revelationi, propolitio illi contraria 8 gargihoe fundamentum deber , ¡ra ex Cat Ca y

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