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272 q Tim A contrario: Quia qui.non daset aflen- Cum huiuímodi conclulioni contenta in principio Fidei, ect hereticus., quía quantum ell ex fe fala Lum redderer teftimonicim Lei , SZ virtualires ne» garet veritatem lus cum non poÍsit negareaflía. principia qué evidentia funtsergo € converlo alía. feofusillius veritatis ad Fidem pertinet: Ergo,óel xo" «Jr tum denique, quia alleníus illejcertus, 8: inevidens ellsergo non poteil effe niñ dei infu- 2, que certa, Sc obícura e conclufio ,ficut participas obícuritatem 4 pranilla obícura,-ita» participar ab illa certicudidem Fidei:Esgo,8c. 14. Dices forte : Elle aMenfum Theologicum: Sed contra ef?: quia alfenfus Theologicus y 4H hao de í «opinandi via,G nitatur tañtum io revelatióne divi na non elt dittinétas aly aeníb Fidei , quia ell fu= pernaturalis per Íe infofus.; vndé non poteít perti * nere nifi ad habitú Fidei, quia,non darur alius per le infufus ad ¿MeÑticádum Specularivé,8z vniverías litera vericatis revelatis ; BL ita polh tetiam pro. hacopiniode citari Authores , quí e <iftimant pros i y ¿ prium habitumn Theologiz non diftingui 4 Fides 12 Pr.aliter, fey explicatur maior primi fyllo« giími,in numero 5.efformati: Nam licet revelatio meédiata,, feu vircualis non fufhiciat ad obiectum formále Fidei(vt pluribus placer,8Z ego late difcu= tiafh,Deo dante, in Theólogia) fufticit ramen im" mediata , feu formalis non folum:expreffa , fed etiam confuía , qua propolitio revelatur ió fe fub terminis «equivalentibus, (1 revelatio alias fufficié- e ter applicetur propofitioni confuse revelaté melo (yllogifmo , quo declaretur pradicatum propofi- 14 tionis confyse revelatze elfe idem cum (ignificato propafitionis exprese revelarz,y. g. hoc fyllogif- mo: Omnis homo ef? animal rarionale : fed Chrifims efi homo:ergo € brifinse 8 animal rationale¿Nam co ipfo quod id declaratur diéto fyllogimo,aplicatur revelatio divina ip propolfitionis confuse revela. tar, SL potelt credi propter revelationem , vt ex le videtor certú Jed fic eh, quod propofitio de qua eft ueltio, licérñon exprefse,confuse tamen elt ima mediatd revelara fub terminis quivalentibus, in illis principijs Fidei:Ommnes Chrifliani (etiam Prin cipes temporales) fune fubiects Romano Ponrifici in bis, que adanimam,Ó [pirieuale regimen /pectane: Pafce oves meas: quecique ligaveris: ecce conflirms se [uper Keges ¿O Regna,vr evellas ,Óc. Opedige Prepofisis veltris,O fubiacete esssipft enim pervigin lantquof rationem pro animabus vefiris redírurs: ' Sc in alijs, ex quibus deducitur per evidentem có- [équentiam, vt conftar ex /22. 5 per sotana, precia pué,ex 2.4.5.3 6.vbj latis explicacum elt hoc , ds applicata dicta principia Fideil, leu revelatio divi." ' na ,voftrz propoficioni confuse revelara in didtis principijs: Ergo, 6Zc. 13 Pr. 3. cademmajor prigoi fyllogími, ¿ro “m.5.feuexplicatur 2, Nam faltém illam maforelt vera, quando conclufiones , que deducuntur ex rincipijs Fidei, includuntur in illis tanquá partes Polarica propofsjonur, feu prinaipiorú Fidel , vs Tractatus fecundus: - * qus,8cCatholicus,SZ paupes,S dives,S Eccle(: ei patetin conclufionibus particnlaribus , que dedua cuntur ex aliqua yniveríalizaam propofiioy a) falis nihil aljud elt quam oomes particulares nate in vnuga: tunc enim funt jmmediaté de Fide conclulionestic deduáta «ex principijs Fidei: y. $ quia elt de Fide ifta propoficio vniverlalispó ni revelarum.ab Ecclefía efi verimilunt etiam de Fi $ iltw particularesfcilicer, hoc revelatum ab Eceles. fa,Sc illud,illud,Scc.elt veritmióc quia ell def ' Omnes refurgemas:etiam funt de Fide, 82 ego 8 tu, 82 homo,8c mulier,Ethiops,4 albus, Se here cus, 8¿Szcularis, Se (1c de fimilivus;/ed fic ef qua propofitio.de qua prelenselt queftio continen in Scriptura, 82 indiétis principijs Fidei tranqui particularis in vniverfali , vel tanquam vnum 1 neceflarijs medijs io fine, feu in poteftate dirige di ad finem talis porcllatis Ípiritualis¿ Ergo, ¿che Minor fatis conftat ex diGtis/eHH.5 .attamen vt cla: tiusintelligatur,quod in prafenti diíputamus,alíé qua ex ibi diCtis repetam hic, . 14 Hzxc minor potelt dupliciter explicaf nempé velex parte Principis temporalis , % ga se] ex parte fubditorum eíos: Nam omnes Chritriani etiam Principes temporales funt fpiritualicer fub diti,8c fubicéti Summo Pontifici; 8: haec propolíl tio vniverfalis elt de Fide, vt conítat ex/cé2. 1 .fáps polirione 1.02 .Ltem poreltas Ípiritualis dataDerro, exSuccefloribus eius el vniverfalis adromnes ¿Am fubditorum dirigendos quibus vita acterna per di ¿vel comparari potelt , vt probat indefinitum vera bum Pafce , de vniverlalis poteítas ligandi ác Lol vendi; Quodcúque ligaveris: quodommgue fol 1 e s eltque propolitio de Fide ex dictis,/eé?,7 .ex declá rationePontificum,82 cómuniEcclehiz craditione; 8c confeníu, 82 ex concorde fententia,Parrum $ Theologorum: V nus autem ex his actibus in Chia tiano Principe eft debitus víus poteltatis téporalig gubernativa,ná (1 illa non iulte vtatur,condemp . bitur,vt elt certú eríá de Fidetergo ad Paítoré foi." ritualé talisPrincip:s pertinet facultas dirigendi ía lum in víu fux temporalisporeltatis, fi alicubid reéta ratione,aut á fide jultitia vel charitate deviet fic ergo poteftas ¡lla fpiritualis ad temporalia direÉte extenditur , nam víusipíe temporalis teltatis, quatenus animz obelle vel prodefle po! £ub (piritualibus tanquá particulare fub “vniverfal continetur , 87 tanquá mediú neceflarium fub fine ad quem poteltas fpiritualis ordinatur. Er fic eo ip fo quod fit sta propolitiovniverfalis, nes Principes ChrifiVani (nue fubieóti Romano Pana sifici inhis que pertinent ad animá,cr fpirieuale res gimen ; erunt etiam deFide ¡Az pargicularesfunt HE + fubie¿ti,in hoc,illo,vel illo,8c. pertinéte adanimá HE 8z (pirituale regioné:S idem dic de quolibe Pins E cipe,feu quoliber Chriftiano in particulari, : 1s Ex parte fubditorum Regis oftgnditur" E idem:Nam li Rex iniqua precipiat, vel permitrat EE fubditisillicitos víustemporalium aionum , vel E boyorum,ceder hoc ¡a detrimento magnum [pia E ritear
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