BCCPAM000325-6-05000000000000

PROPOSITIONES. 1 lx vllum tyrociniuma Theologi* fundamen- ta petit cx limpidifsimis fótibas Sacre Scriptura , 8ctraditionis; * vix vilúna S.Striprure, Concilio- rúm,aut SS.PP.focú in illis inve- nies fed omnia in proprij inrelle- Etus (tatera trutinant.Macarias Ha- vermans Ord.Premonf.S Te Profeffor inPraftyrocinijpaz.2.editionts fecin- dz,hac enim veor,quod demceps Leétor noratim hibeat: 2 DeThealgeia Chriftiána Ex ciunt(Scholaftici)Theologif na- turalé feu Philolopiá éxPeripa” theticis Ariftotelis principijs,f¿- pius aurhoritaté Ariftotelis quam SS. Ambrofij,Hiéronymi, Ángu- ¡ftini , aur altérius Sandi Patris allegantes, ne dicam' Magis efi mantes, Idem Mac.ibid * 3 Excogirare aScholafticis firme multimode fubrilítites, quibus precepta Dei eiufque Eccleliz non tám clucidantur , quam elu- duntur : ve proinde cum Senéca quis dicere jam pofsir,poftquam doéti(ego dico, Scholaltici)pro- dierúnt,boni diciunts fiinplex Ma 8 aperra virtus in folertem fal pientiam vería ell. 1d. incit. pref. p.S.' de 4 Vix datur lex aliqua que non feré inutilis réeddatur elofsisScho lafticorum,qui'nofi fequumtur ex- planatam SS. Parrum viam, 8 a fimplicitare Chriftiana oli tri- ram, fed omnia iuxraPhilofophic, ac ratiocinationis normam, at fubrilitarem tritinant. 14.56, 5 In Theologiamfentim Irrep* ferunt tor queltiones inutiles, 8 philofophice*, ve magis videarut Philofophix, quam Fheología, provt a quibufdam tradirur , 6 multó fepius-in illa Ariftoreles quam S.Scríiptura,acPP.citentur; Elenchus, Pars T. : ] ut did RINA MA DIRS NO pags muilimed atoglor! ls pbbe a unisa ¿bha me x5 sirp1938q 1 "NT On eft nova hac Noyatorum: atcofitio apúd Ple- niña terodoxos frequens quam fan só tncer Tniquas detiaétiones numerandam iúdicabunt”; quí Seholaftidos Theologos ,vel á limine falutarunt.. Paucoruin kg? vicibira eltrefpeGu multitudinisiCúr ergo livor in opprúbiluadcon- yertit vniverlorum. dd ds 2 Placuifler Luthero ifta alfértio , cuius in difputatiohe Vvitemb. anno 2517. propolitio 42. Y 43; erat; Error ef dicere, fine Ari/totele non fit Tibeologus; dm Thtologus uon [Et Hi Fidfat fine Arifiotele. Erin Epilt. ad Brandemo. Mule tur- piñs e/t, Theslogumlozui fine textn , 10% Ariflorelis dico, nam binc plus palde nimis fatis, loquiintar , fed Mojto 318) > Serip- tre, Cánonnr y Ecclefia/licorim Patrum 0. Paria dat alíbi 0 He mn A AO 3 "Qué maior iniuríá qué atrocior contamislia 1ñ DD. Scoliíticos. evomi' potilic? Lutheri vocerv ighofcero: Hefe quilpiam forte putaveric”, catas alertó 4 Sborni notara Ylt: Libidinem > luxuriam corrampende Seriytura ¡dm form *y00. amñis patitur Ecclefía incomparabili f o damino ¿DD.Scolajeitio: aut difeipuli MelandiovisinApol.pro Ludo coprtáBGuit) Theología Diviñam Lesem ad Philofopbism AriPorilis exizórt, pro libidine refixis quas Dolue léyes Dei. Estbidem * Onis Levis ¿Philoppiia Ariforelis eftimant, Hiac Paásia hethéródoxi conqueruntur 1 Schola (bicis obfca ratudí Evangelium, extin- ftam fideín,vocant illos iflufores, Ec. E 4 "Nonab fimile “dedit” ¡am citarus! Melandon*- Pro Chriffiaño Cinquit ibidém ) populo ne lezis qdidem, fed" morá- lium Ari/fbotelis populas fumús 30 ex Chi RHánifimo contr E om mem fenfum Jpiricus fattae]t 4uedam Phil/opkica videhdi rirso. Didicit hoc 4 Magittro'fuo Luthero , qui 1, coritra Ambrof. :F203, ¡Cathar. ait : Obfcuratus Sol Tu/litie , O veritatís ChriJFus , pray Aide induttis moralibus vireualibus, pro veritate opinimibus ¿nfi- mitis humanis dottrinis Chriffúm , 7 fidim eins obfcuranti- bus....quia dottrina , Y vita eorum (Scholafticorum) non fpiri. tui Adei diótamine naturalis rationis regitur. Hinc 1. de Capr. Baby1. Conqueritur 4+/totelem, O humanas doéfrinas divivan rum rerum cenfores fieri. $. Eltneablimilis Lutheri querela ad Leonem X. 4r:ifto- telis (inquit ) fomnia in medias res Theologie mif:ent , atque de Divina Maiefate meras nuvas difputant. Que Schola (in- quit Melantton in Appl. pro Lurh,) »/quam docuit puré S. lim teras 3 Pharifaica vero cum baitenus tot annis philofaphetur , bis temporibús non ¿am philofophatur , fed nugatur. Et alibi ; His pofterioribus Ecclefie temporibms Ari dotelem pro Chri/to, fumus amplexi. edoletr Philofovhiam quidquid ómninó commcotariís proditum ef?. Sed nequaquam ett pratereundus Lutherus in libro contra Ambrofium Cathatinum, vbi locum Apoc. 9. * de quinto Angeloapplicat D. Thomz ,8 Theologis , di- cens per Stellam de Cezlo lapfam intelligi S-.Thom Qui pri- mus(inquit)vel maximus fuit Anétor in vebende in Orbem Chriz * [Hanum Philofophi.e folus dirifotelifmus ac plane Ariftoteles ip= fe, qui accepit clavem putes abyfsi., Gr aperuit eauxitque mobis mirtuam ¡am dudum , ec dammatam per Apoftolum Philofo- phiam. Ca- adeóque hoc folo titulo TheologiaScolaftica dici poffer,quod communiter ín éorumScho- fispro Theologia doceatur. Jdem th.2 1 .de auctoritate $5 «PP.9 Martij 1677. AP de

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz