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Confer.1X. de otras difpofnece/]. de parte del Cuer fo pará recibir loF is her. 1 335 que ayan confentido abiertamente; y no- obitanté permitiendclo Dios padecen tales inquierades , y combites del enemigo domeftico,que no es facil explicaclo;y aun algunos han padecido efte traba. jo en el ato mifmo de la Sagrada Comunion. O Santo Dios, y que trabajo! Elaperito necellaria. mente Íe inclina al fenrido, elte rebelde embia ¡al entendimiento humazos,la voluntad fe halla entre Jas llamas , y el humo opaco de la lu eltion no le dexa conocer, (1 preto tu confenrimiento; hotro- riza la culpa, pone elpanto el pecado, $ quilicran dar la vida entre tormentos, antes que caer em la culpa entre delicias. Lmporta mucho eté los Con= fellores inftruidos en elto, y porque foy 4 todos deudor, lo advicrro 3 y para confirmarlo añadiré vnas palabras del doétiísimo Caramucl ín Tbeolog. prascrintentionaló precept.6 2933. y lonlas (1- Z'ventes. . 824 ,, Sordidi adolelcentesá fa malitia hoc . » Privilegium nactiyvrinvoluntarió leminis e fun ,/ Xum nos timeanr;ica funt exhaukti,vc Venus lan= >, guear,ne ellum humorum inturbet,ni fuecit ab »» ¿is arre coaíta. At concinentibus datus celitus », ftimulas carnis,á quo vapulent;:::la omnes có- »» Quaruntur, vt videantur patientiz obllyifci.Her- » bas,lapides,mcralla, elementa,pilces; animátes, py Volucres, atra, Angelos, interpellant, 6 ajunt. 5 Quis nos liberabit á cocpore mortis huins? Szcs Son tambien muy del incento otras palabras del docti(s. Juan Valero ¿n diferent .Deriu/que forá, vera bo fornicatio difer.3.num.4. y porque (us obras na andan vulgarmente á lás nianos , referice lu doc. trina,que es como le Íigue. 825 ,,Hinc colige (quol vel miaxime ob. s, fervandum elt,nam facit pro confolarione mul. y» totum (picicualium) rétarum videlicer 4 Demo. 3, he tentatione carnis tépore, quo ell in oratione, 5, vel extra cam,in leéto,vimque perferentem, Se s» nimio ardore flamme carnis,X fpurciciz cófa - a» grantem,polle cam licité pati,(ic manendoznec », teneri defiítere ab orarione, vel á leóto lurgeres 3, quamvis á diéta oratione defiltendo, vel á leóto 3, [urgendo pollerimpedire pradiótam tentationés 3, dummodo longe abíit á confenta in predidtam », deledtationem. Quod verum ell, etiam Á venca » "itia pollurioné,quía totam illd fit á darmone, » < vic (picitualis vere túc patitur, Á vi opprimi, y tur,nec haber in poreltate illam rérationem ale 2 tunc temporis repellere, nec tenetur orationem 3» Omitrere propter cam,quíia id intendit Demon, »» 4 obid cam immittit. Vade nec convenit ora. », tionem omittere,ne demon fuum finem confe- 7» Quatuezeller enica larisfacere eius malo propolis ,, Lo. Nam prediótus inimicos cum le vider devi- », tum,nec polls trahere vicum (piricualé in lau », confenfum,hoc modo inquietare procurar; vt fic ,, cum ab oratione divertat; 8% non minus rúc vim s» patitur fervas Dej,quí faemina a tyranno, vel ab 3, Aliquo alio inique opprefla.Et ficur ifta nó tene- 3, tur, quo ad Deum vociferare, nec relistero y: (ed Confer« Part. HI: »» fufficit immora fe mahear,8 non confentiar ed »wÍedo,ne farioque actui,Sedeledarionisita E vil 53 (pititualis non tenetur ab oratione deliftere,8c (e 1» 1b-ca divertere ad aliud excrcició Billcatioum: y, Quia id ct inftar vociferationis, E teliftentiz: (cd ss luficic ei in ca permancar immotus,8 tétacioni a> 10n confentiarQuéd ell mére tenendum, E de $9 quo'ego fepias iudicavi8 com primú id iplum y» ACCEPI 4 quodam viro (picituali,qui fimilem téa 3 taióngm paticbarnr víque ad polluvione, Stay 3, MED hoc non obltáte celebrabar quotidiezocciug »»Interrogavicum,an poller diverrere pradiétam 3» Tentationem, $ impedire pollutionem,delifiéda y1b oratione , Bedivertendo fe sdalia exercitian » Cumque mihi relpondifler,a le pollo predidtam 3, Pollutioné impediri dido modo;expavi,co quod 35 52.nop obitáte,quodie celebrallet. Náid adhuc y» NEC EXpertus,nec confecutus fueram. Et de hoa 33 Bon clt ambigendú, Eft namque licitum, 8% funa >> datum in doctrina luperius adduéta. Prediólis y» Adde,quod aliquando etiam demon in prediéta y tétatione ira homines (piritualem vi opprimicy yy VE vix valeat manere immotus:led magua vi ip. y, [tm commovet interins,8c aliquando agitar eriá as Cxcerius,donec in pollutioné cadete faciat,quod 3, Sere ¡pl lummopere abhortent, $ pleni veres »» Cundia,ac tremebundi accedunt ad lacra. Quod 3, Ícire,crit multis gratum, A fimilibas tentationis y» bus crucientur. 826 Y nofolotfe clenlan femejantes perfos nas de culpa grave en ellos calos,(ino aun de leyes como nota Juan Sanchiez in Seleét.difp.18.fne,dós 3, de dizo alsi; Notandum tamen ad praxim,pluri= 3, na excuíari peccata venialia,prelercim in timo sy Tatis Dei,qui potius fubire morté eligerér,quana yy ex advertentia veniali labe inquinari.In his fane ¿) quamplurimi motus inordinati femivoliti non ¡ys lune,fed omniro naturales. Vide quando contin. ¿3 gatiplos dubitare, an advertentiam, de confen= s/Lum habúuerunt circa obicétum diflonun,admit= ¿y tenda elt regula Medivz 1.3. 4.74.450.8.6n fin ¿GP lib, 2.Sam.cap.17.que talis et.Si dubitans lit 3, moribús bonis imbutus,timidque confcientiz, ¿y credendum eltillum nec criamimpostede cona ¿¿Lenfille.Noren eftas doctrinas los que goviernan Almas dadas á la oracion;porque en muchi/simos calos las necefsicarán , y por ello las be referida aqui. EA CASO. PT. El cafa figuiente fe me confalto por a perfona Spiritual, y docta, que padecia algunos Erabajos inte, riores de los que fe ban referido en los numeros añtece= dentes; y la confurca fue enla forma (Ceniente,dunqué la pongo en cabega de otro fapuejtó, 827 Pelayo luyeto,que ama la virtud, delea falyaríe de yerás, ha fido en lu juventud: honelto, huye cólor cios de mugeres,no es viciofo en comi» das, ni bebidas, ni otros regalos; ocupa el tiempal loablemente y y no abitante de quatro años cla F para iia dE y MI: 7 Mi

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