BCCPAM0001153-1-0800000000000

26 panem, ceramque, aut quidpiam aliud nifi in pro- pria fpecie emendicabunt, neque pro rebus hujus- modi aliqua pecunia recipietur, etiamí pro ipfs data, aut oblata; nec oblatus aliquis, vel faecu- laris poterit mitti, aut deferri, iillam recipiendi gratia, uti in aliquibus conventibus fieri vidimus; -«praedicta enim fi in propria fpecie fancta aemu- latione petamus, neque ad illa pecuniam recipia- mus, noftra munera obeuntes, ac divina provi- dentia freti, fieri non poteft, ut coeleítis pater promiffis beato patri noftro Francisco defit, in- fallibilique verbo: Facta curam tuam :n Domino et zpje te enutriet: quaer:te prómum regnum Det: et haec omnia adjucientur vobes. Statuitur IL. Quod fi quae in propria fpecie fratribus ode cibuuntur, eorum vere necefíariis indigentiis a non fufficerent: recurri poterit ad eleemofynam a bro duodecim mifíarum, quas, ut mos eft in hac pro- piatur, et vincia, finguli facerdotes celebrant quolibet menfe epa communitati, hac adjecta conditione, ut haec per deatest="fyndicum, ejufque interventione miniftretur, quin unquam permittatur cauía, aut praetextu aliquo praefatum miffarum eleemofynan, aut aliam quam- cumque pecuniariam, in noftri conventus facrario, vel janua, aliave quacumque claufurae parte, re- cipi omnino; néc oblatum, aut alium quemcumque illam in cella, aut in alio loco depofitam fervare. Si tamen praedictarum mifíarum eleemofyna non fufficeret, quod raro, aut nunquam eveniet, pro neceíhitatibus ingruentibus, ad benefactores, amici fpirituales a regula appellati, recuríus fieri poterit, neceflfitatem ipfis exponendo, ut ei vel per Íe, vel per fubftitutum fubveniant; atque tunc pure, et perfecte lervatur regula, ad praxim deductis modis, et cautelis a Nicolao III, et Clemente V. pro tali calu praefcriptis. ; IV, Seraphicae regulae eft valde confonum ' ab apoftolis, fidelibuíque primitivae Eccleñae re- ligiofe fervatuam, omnia efe communia, nihilque ufui alicujus particulari, exceptis habitu, chorda, foemoralibus, et fandaliis, paucilque libris; pater itaque guardianus debet omnibus non tantum victum convenientem, fed etiam foemoralia, emun- ctoria, fandalia, et omnia necefíaria providere; calamos etiam», atramentum, chártamque prout unufquifque indigeat. Si vero pater guardianus in his negligens fuerit, patres adfociati, ad quos recurri debet, providere tenentur, quod fi nec hi convenienter provideri curaverint, quod creditu difficile putamus, ad reverendum patrem provin- cialem recurratur, vel fcripto' nos moneamur, ut provideri mandemus. V. Quemadmodum rationi eft confentaneum, Ed cupimufque, ut cuique omnia necefíaria provi- nia, recipi- deantur, volumus etiam, et ordinamus, ut nullus cuncta patri quidquam recipiat etiamíi in fua fpecie licitum fit, guardiano . » tradantur, €t honeftum: uno verbo nequidem pirum, aut 1770. - Quod licita tantum. et A E Bullarium Capucinorum pomum, quin ftatim patri guardiano tradat, fa- qui omnium miliae confignandum, aut inter ejusdem fratres o ll diftribuendum. Animadvertentes proinde aliqua!"* “>: aliis efíe necefíaria, exempli gratia, tabaccum iis, qui illud nare, valetudini profpiciendi cauía, ex- forbunt, vel eo affuefacti funt; non vero aliis, in quibus hujusmodi circumftantiae non concurrunt; fi quis vero illud dono datum habuerit, familiae etiam tradat, ac de illo pater guardianus indi- gentibus providebit: cafu autem quo liberaliter, ac gratuito conceflum non habeatur, et aliqui necefitate fint compulíf, et infuper facultatem, eo utendi a reverendo patre provinciali obtinuerint, pater guardianus, de patrum adfociatorum con- fenfu miflarum eleemofyna uti valeat, vel recurfum modo fupra expofito facere ad praefatam necef- fitatem fubveniendam: quod idem de quacumque alia refpective intelligendum eft. Permittentes, ut fratres culinam, aut refectorium mane adeant laevi fefe jentaculo noftrae paupertati congruente, refecturi, ut chori, ac ftudii labori infiftere valeant. VI Cum duplex fit finis, cui coenobium praefatum deftinatur, alter nimirum exactioris obfervantiae, de qua hactenus egimus; alter vero mifionum: confequens eft, ut ad tractandum de ifto progrediamur; cujus rei caufa ordinamus, ut fingulis hebdomadis a: fefto omnium fanctorum uíque ad paícha refurrectionis, bis in hebdomada, ícilicet lunae, et veneris die; et a dominica in albis ufque ad feftum omnium fanctorum ter fi- militer in hebdomada, lunae fcilicet, mercurii, et veneris die habeantur poíft veíperas per integram horam collationes ad confeflariorum, mifhonario- rumque inftructionem fpectantes, de punctis mo- ralibus, et cafibus frequenter occurrentibus, uti nimirum funt matrimonii impedimenta tum publica, tum occulta ante, vel polft matrimonium contra- ctum, confefliones facrilegae, invalidae, aut du- biae, ufurae, contractus, fimoniae, et hujusmodi, vel de fcriptura facra, theologiave mifítica, aut hiftoria ecclefaftica; ex his, modo alia, et modo alia conferendo argumenta, utilitati, minime vero curiofitati congruentia. Ut vero his praefideat probatus ab omnibus, fecretis facerdotum fuffra- giis adligetur, quo abfente, alius fubftituetur ufque ad illius regreffum, cujus quidem erit argumentum et cafus ab alia in aliam conferentiam proponere, atque aliorum omnium refponfis auditis, propriam tandem folutionem adhibere. VIL Ne vero aliquis eorum, qui otio ali- rnviótabilis qualiter delectantur, tempori ftudio, omnibus ne- ¿Pervantia flentii cum ceffario, dicando impedimentum adferat, ordina- sa e unis decia- mus, ut filentium a noftris conftitutionibus prae- rationibus fcriptum inviolabiliter fervetur; folumque poterit SP" alter cum altero loqui poft prandium ad ufque fignum filentii, quod fiet hora duodecima cúm dimidia; atque aeftivo tempore poft coenam, vel » E idad A e oA ñ A G cd bl ani a E A A

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz