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LA EXCEPCIÓN DE LA INMACULADA 55 9. Si otros, 'a fortiori' María: Y desde la verdad evidente de la predestinación de María como la más agraciada de las criaturas en virtud de su singularidad como ma– dre única del Verbo hecho carne, Lorenzo muestra como evidente e innegable la ló– gica del 'a fortiori'. Dios no pudo negar a "la más agraciada'' las gracias que concedió a otros: Si Eva fue creada virgen inmaculada, María, la nueva Eva no pudo ser menos 32 • Si los Ángeles fueron santos desde el principio, a fortiori la Reina de los Ángeles 33 • Si Jeremías fue santificado en el útero materno y Juan Bautista fue antes de nacer lleno del Espíritu santo, mucho más hay que pensar de María 34 • Si María, y Dios en ella, tanto estimaron la virginidad corporal, mucho más significaría para ella y para Dios la virginidad espiritual, es decir, la pureza total desde el primer instante de su existencia 35 • Si todos los teólogos coinciden en excluir de María todo pecado actual, incluso venial, mucho más hay que excluir el pecado original 36 • Una exclusión debida 32 "Sine peccato Adam formatus fuir, totus purus, innocens, sanctus; erar enim, ut Paulus ait, formafuturi, idest, Christum praefigurabat; similiter Eva divinitus fuit efformata cota pura et sancta mente et corpore, virgo illibata: sicut autem Adam Christi fuit divina quaedam imago, ita plane Eva Virginis Deiparae. Mulier, quam praeparaverat Dominus filio Abrahami, virgo erat pulcherrima et incognita viro; cur haec, quam praeparavit Deus sibi in sponsam et Unigenito Filio suo in matrem, cognita satanae ab eoque violara ac deflorata spiritu censenda est ?" Sermo I, n. VII, p. 415s. "Ho– nestas dici soler mulierum honor; corporalis honestas honor est apud homines, spiritualis apud Deum. Cur censeamus Virginem honore hoc apud Deum privatam fuisse? Nam si originale pec– catum contraxit, violara a satana fuit. Non haber ergo apud Deum spiritualis virginitatis honorem, quem Eva habuisset, si, antequam peccaret, in coelum translata fuisset". Sermo I, n.V, 413. 33 "Legimus Angelos sancros, nec legimus quando sanctificati sint; quando ergo sanctificati fuerunt? Utique quando creati. Legimus primos parentes natos cum dono innocentiae et iustitiae originalis, nec tamen legimus quo temporis momento donum hoc acceperint; sed credimus quod quando a Deo ad imaginem et similitudinem suam creati formatique fuerunt. Cur non etiam de Virgine Deipara ita sentiamus ?" Sermo I, n.lX, 420. 34 "Si Prophetam Christi Deus in utero nutrís sanctificavit, Ieremiam dico; si praecursorem Christi Ioannem nedum sanctificavit, sed etiam Spiritu sancto replevit, priusquam ex matris utero nasceretur; cur non Matrem Christi sanctificaverit, et Spiritu sancto repleverit statim ab initio, ita ut sanctitas et gratia cum illa sit concreata''. Ibídem. 35 "Si Deus, qui spiritus est, tanti fecit corporalem virginitatem, ut eam omnino incorruptam et perpetua virginitate florentem voluerit, et in finem usque servaverit: cur spiritualem virginita– tem contempserit, ut a satana eam violare permiserit? Et quidem Virgo ipsa virginalem puritatem tanti faciebat, ut maternitati Dei, quae summa et infinita dignitas est, eam anteferret malletque virgo permanere, quam Dei Mater esse cum virginitatis iactura... Quod si Virgo prudentissima et sapientissima tanti fecit corporalem puritatem floremque virginitatis; quid de spirituali, quae multo praestantior est Deoque et Angelis similior, sentiendum?" Sermo I, n.V, 413. 36 "Sine expresso Divinae Scripturae testimonio excipitur Virgo ab omnibus theologis uno ore a generalibus enunciationibus actualium peccatorum... cur ergo absque expresso Scripturae testimonio eximi non potest a communi enunciatione peccati originalis?" Sermo l n. VI, 414-

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