BCCCAP00000000000000000001372
508 INDEX ALPHABETICUS AUCTORUM ~taniatae, mutabant formam baptlsmi, 174; negant potestatem remitten'di pee– cata omnia fuisse Ecclesiae concessam, 473; potestatem remittendi peccata deri– vatam esse ad Romanum Pontificem, 495; polygamia successiva est illicita, 694. Morinus, diaconi possunt, in. casu necessita– tís, sacramentmn Poenitentiae adminis– trare, 564; subdiaconatus· non est sacra– mentum.. 614. Mormones, polygamia simultanea est licita, 691. Navarrua, materia matrimonii est consemms internus, forma vero sun·t verba, 670. Nectarina, non abrogavit confessionem auri~ cularem, 543. ll'estorius,. adduéi solet inter eos qui negant totum et integrum Chrlstum esse sub speciebus, 322. :Nicaen'llJll I (Cono,}, loquitur de praesentia reali Christi, 271; praescribit moribundis denegandam non esse communionem, ti49. :Nicaenum II (Coné.), I.oquitur de praesentia reali Christi, 271. llficolaus Cabasilas, de effectu sacramenti :mucharistiae, 442. :Nicolaus t, de baptismo collato in nomine Ch:r'Ísti, 177: de conficientibus sacramen– ta in péccato mortali, 126; polygamia si– multanea non est licita, 692. :Ni4;1olas IV, concessit simplici presbytero fa– cultatem confirmandi, 251. :Nilo (l!ltus.), de necessitate Eucharistiae, 448. JIJominales, negant distinctionem reaielh substantiam ínter et quantitatem, 341. lfovatiani, negant potesti¡,tem remittendi om– nia peccata fuisse Écclesiae concessam, 473; 495; polygamia succ.er, siva ·est illi– cita, 694. o Oecolampadius, metaphoram invenit in ver– bo "Corpus", 267; negat praesentiam realem. 260'. Orientales, repudian{ secundas nuptia8, 60.4. Oriirenes, de praesentia reali Christi, 271; · loquitur de sacrificio Missae, 390; pres– . byteri sunt ministri sacramenti Poeni– tentiae, 564; de sacramento JDxtremae Vnctionis, · 574. p .l'aaianus (Stus.), potesfa,; remittendi pecca– ta se e:üeµdi4 ad omni!a peccata, ¾95: Pallavicini, requiritur, praeter attritionem, aliquis amor .benevolentiae, 531. Palmleri, negat permanentiam accidentium, 297; utrum actus poeni.tentis sint partes essentiales signi, 501; utraque sententia est aeque probabilis, 505; contritio ex motivo amoris• concupiscentiae elic!ta justificat, 521. Paluda:nus, ex verbis Institutionis in seip,sis non pos.set probari dogma conversion!s, 289·; sirnplex. presbyter potest subdlaco– natum conferre; · 639. l'aquet, interpretatur caput VI Joan. a verB. 35 · sensu metaphorico, 263. Pelagiani, negant necessitatem baptismi, 210. Perrone, subdiaconatus non est sactamentun.1, 614; evangelium esset satis 'promu1ga– tum, 218; po)ygamia simultapea n'on fuit prohibita in .Veteri ·Testamento, 689. Pesoh, interpretatur caput VI Joan. a vers. 35 sensu lltterali, 263; admitti non debet sententia Cajetani de materia J;.:;ucharis• tiae, 431; materia consecranda debet esse pra,esens, 431; interpretatur Conc. Tri– dentinum de ,mfficjentia attritionis ad sacra.mentum Poenitentiae fructuose re– cipiendum, 532; episcopatus e;;t sacra– mentum, 605 subdiaconatus non est sa• óramentum,. 614; simplex presbyter po– test subdiaconatum conferre, 639. Petrobrusiani, negant praesentiam reale1Í1 Christi, 260. Petrus a 'l'a.ra.ntasia, docet causalitatem dis– positivam intentionalem, 86. Petrus Blessensis, de intentione, 118. Petrus 'de Alliaco, propug·nat causalitatem moralem sacramentorum, 80. l;'etrus de Osn,a, negat institutionem divi– nam confessionis sacramen.talis, 538; ab– solutio dari non debet nisi peracta sa– tisfactione, 557, li'etrus de Soto, matrimonium esset sacra– mentum jam in Veteri Testamento, 661. Petrus Lombardus (Magister Sententiarull:l-), .matrimonium non confert gr•atiam, 30; de necessitate intentionis, 118; de forma J;,aptismi, 176; potestas remittendi · pec– ~ata est potestas ostendendi homines esse ligatos ve! absolutos, 473: Exfrema. Une– tío instituta esset ab Apostolis, 575; de– finit 1natrimoniun1 p8.,ssive considera– tu1n, 645; 111atrilnoniun1 gratian1 non con~ fert, 660, 673. 1 l'etrus PiotaViensis, adhibet vocem "ex ope– re ~perato" 32; de intentione, 118. Philosophi paga.ni , matrimonium non est in• dissolubile, .700. Piota.viensis Synodus, potestas absolvendi diaconis non competit. 568. l'istorienses, negant conversionem eucharis– ticam, 280¡ !j.ttritjo for¡niqolos,i. est ·m¡i,
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz