BCCCAP00000000000000000001372

INDEX ALPHABETICUS AUCTORU:M: 507 Lateranense IV, materia Eucharistiae est panis, 430; praecipit communionem an– nuale1n, 451. Launoy, dicit diaconos valide JDxtrema,m Unc– tionen.1 adn1iniBtrare, 563; 111atrilnoniun1 consistít in contractu mere naturali, 663; potesta.s statuendi impedimenta pertinet ext,ltrnive ad potestatem c!v\lem, 738, Lea*, Ecc;:lesia non agnovlt potestatem remit– tendi peccata usque ad saeculum XÜI, 486, I,eo Magnus, de effectu sa.cramentí Eucha– rlstiae, 442; abolevit cónfessionem pu– blicam, sed non introduxit privatam seu secretam, 545, Leo X, damnat proposítionern Ltttheri de non, necessitate intentionis, 115; de effectu Baptismi, 180; l'eprobat sententiam Lu– theri: optima poenitentia, nova'vita, 455; licet peccata venialia confiteri, 500, Leo XIII, exigit intentionem intern,am, 118, 121; de effectu sacramenti IGucharistíae, 444; n1atri111oniu111 consistit in ipso con– tractu, 6,G3; n1a.trin1oniun1 consu1111natun1 est extrilrnece inclissolubile, 727; sola i,,cclesia potest statuere impedimenta in 1'.natrin1oniun1,· 73~; 1nala quae sequuntur ex divortio, 705, . Lepicier; interpretatllr caput VI Joan, a vers. 35 ad 47 sensu metabhorico, 263, Lepin, ejus doctrina de sacrificio in ¡¡-enere, Bt de ;;acrificio Missae in ~pecie, 410, Lessius, explicat ¡tnnihilationem per subs– tractfonen1 influxus divini, 311; in conse– cratione, verba tendunt ex se ad separa– tioneil1 corporii:::: et sang'uinis, 405. Loysi*, 1!:cclesia non ag-novit potestatem re– mittendi peccata ante finem saeculi. pri- 111!, 486, Lugdunense (Cónc.), substantia pani;; trams– substantiatur .in Corpuis Clhristi, 288; se– cundae nuptiae sunt l.icitae, 694, Lugo, character subiectatur in e,;sentia ani– niae, 59; defendit causa1itate1n n1orale-n1 1 80; adrn.ittere debet praesentiam localem C~hristi in l!Jucharistia., 35·5; essen~Ja Missae reponenda est in consecratione, il96; In· consecratione Christus_ ponitur in statu docliviori., 405; accidentia mane– re est de:finitum, 298; ele reviviscentia 111eritorum, 561. Lutherus, dtj lll!n1ero sacrah1entoruni, 5; de efficacia sacran1entoru1n, 28;- de existen .. tia characteris,- 46; de n1inistro gacra~ mentorum, 105; de materia baptisrni, in solo no1nine Donlini;· l 7Ú; de effectu bap– tisn1i, 180, 183; negat sacran1entu1n con– firmationis, 235; simplex sacerdos potest 8.ine ulla delegatione confirmare; 251; neg·at praesentíam realem Christi, 260; de penminentia suhstantíae panis, 27G; de reali concomitantia, 322; Missam ap. pe1at summam abominati.onem, 382: to– ta Traditio Missam conside:raf sacrifi– cium proprie dictum, 388; nihil facit auc– toritas, evang·elio credendum est, .H90; pÓenitentia est mutatio mentís, 454; po– testas remittendi peccata est potestaK annuntiandi evang-elium, 473; negat li– cere confiteri peccata venialia, 500; at– trltlo forn;ilclolosa est ruina religionis, 526; 1;1lnistri FJxtremae Unctlonis essent laicl, síve ><enlores, 588; négat existen– tiam sacramenti Ordinis, 597; polygamla simultanea est licita, etlam sub Novo Testamento, 691. Macarius Magnes, de effectu sacramenti llJU• charistiae, ~H. Manichaei, aqua non est materia Baptismi, · 169; negant indlrecte praesentiatu realem Christi in Eucharistia, 260; usu>< matri– monii est inhonestus, 65ií, Manzoni, interpretatur ca¡,nit VI Joan, a ver;;;, 35 sensu reali, 263. Marcionistae, baptismum iterabant, 205; usus matrimonii est inhonestus, 655, Marcus Antonius de Do:minis, matrlmonium consistit in contráctu mero naturali, cui accessorie advenit sacranrnntalitas, • 663: potestas statuendi impedim<cmta perti• net ad potestatem civllern, 738, ,Marsilius Patavinus, docet episcopos et pres– byteros esse jure divino aequales, 633. Martinus V, jam a_ suo tempore Hom; Pon– tifices dissolvunt matrimoniúm ratum et non c_ons:u1nrna,,tu1n, 726. Melanchton, de numero sacramentorum, 5, Milevitanu:m,. (Conc.), sacramenta confenmt g-ratiam ex opere operato, 36; etiam .par– vuli recenter nati possunt: baptizat'i, 200; baptism,us est nece1,,;aríus, 214, 14oderltista.e, de nurnero. sacran1entorum, 5; de efficacia sacramentorum, 29; de ins– titutione sacramentorum, 95; de existen– tia baptismi, 162; negant necessi.tatem baptismi, 210; negant: sacramentum Con– firrnationis, 235; praesentiam realem Christi, 260; Bucharistiam esse sacra– nientum, 4-25; Christu1n contulisse li.:c~ clesiae potestatem iremittendi peccata, 473; poenltentiam esse sacramentum, •!90; Extren1a111 · lJnctionem esse sacra– mentum, a Christo institutun1, 572; di– cunt n1inistru1n Iíxtren1ae lJnctionis esse seniores, 588; 1 ürdl'nem esse sacramen– tum, 597; matrimonium non est sacra– mentum_ a Cristo in:stitutum, 658. Mog"Untinum X (Cono,), lo(Jtritqr de sacra– mento Ext!'emae Unetlonis, 674,

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz