BCCCAP00000000000000000001372

504 !NDEX ALPHABETICUS AUCTORUM Contenson, propugnat intent!onem externain, 121. Contritionista.e, sola contrit!o intensa jus– tificat, 522; attritio non potest exclude– re affectum ad peccatum, 526; attrit!o non &ufficit ad .sacramentum. Poeniten• tiae fructuose recipiendum, 531. Cornelius Ja.nsenius; interpretatur caput ·VI J~annis sensu metaphorico, 261. Cyprianus (Stus.), de rebaptizantibus, · 12s; 205; loquitur de sacramento Confirma– tionis, 236 solus episcopus est minister. ordinari_us Confirmationis, ·249; de prae– sentia reali, 271; loquitur de sa.críficio· Missae, 390; potestas. remittendi pecca– ta se ex.tendit ad omnia peqcata, 495; episcopi aliqui sunt nimis · rigidi, 549; non negat poenitentiam libellaticls, 550: dlcit diaconos posse confessiones audire et dare absolutionem, 568; diaconi sunt ininistri Ecclesiae, et assistunt oblatlo– ni sacrificii, 611. Cyrillus Alexa.ndrinus, citat aliquos textus pro existentia characteris, 51; explicat falsam intelligentiam Judaeorum de. manducatione Christi, 265; de effectu sacramenti Eucharistiae, 442. Cyrillus Kierosolymitanus, non manet subs~ tantia panis et vini, 278 de conversione e,.;charistica, 29·2; loquitur de sacrificio Missae, 390.; sacrifi9ium Missae est pros pitiatoriun1 1 419. D D'Alés, confirmatio non esset repetita, 134; infantes pagan! possent salvar! per re– medium naturae, 218. De Augustinis, interpretatur caput V1 Joan. a vers. 35 sensu real!, 263; subdiacona– tus est sacramentum, 613. Del Val, Rom. Pontifex non dissolvit matri– monium ratum et non consummatum, sed tantum declara,t, 726. Dida.che, de baptismo, 164; de forma baptis– mi; 175; de praesentia real! Christi, 271; loquitur de, sacrificio Missae, 390; agt ... noscit in Ecclesia potestatem judicia– lem remittendi peccata, 487; hortatur aú poenitentiam et confessionem, 545. Dionysius (Stus.), onmes peccatores recip!en• di sunt, 5 49. Dieka.mp, exigit, ·praet.~r attritionem, que1.· dam amorem inchoatum, 531. Doceta.e, negant indirecte praesentiam rea• lem Christi in Eucharistia, 260. Donatista.e, de rebaptizantibus, ·128; de bap– tismo, a catholicis collato, repetendo, 20(i. Drouin, de intentione externa; 121. Dublanchy, evangelium non satis fuisiJet promulgatum, 218, Dura.ndus, negat aliqua .sacramenta constare rebus et verbis, 18; de Juristis neganti-· bus matrimonium gratiam conferre, 30; de natura characteris, 52; character sub– jectatur in manibus vel in lingua sacer– dotiS; 59; permanet materia panis, 276; ex verbis Institutionis in seipsis noh posset probari conversio eucharistica, 289; Christus in Eucharistia · non habet quantitaten:i, 353; forma indicativa in Extrema Unctione esset valida, 5.SO; dia-·· copatus non esset sacramentum, 610; subdiaconatus non est sacramentum, 614; .non damnat sententiam Juristarum de matrimonio non sacran1ento, 660; poly– gamia simultanea non fuit prohlbita in Veteri Testamento. 689. E Eckius; essentia Missae est in oblatione hos– tiae, . 396. · :sphra.em (Stus.), de effectu ;;acramenti Eu• charistiae, 442, Bpipha.nius (Stus), polygamia simultanea non est licita, 692. · Episcopales Protestantes, neg·ant Ordinem conferre gratl.am , 597. Era.smus, de. baptizatis sine. eorum consen– su, 202. Erigena. Scotus, Joa.nnes·, negavit praesen• tiarn realem Christi in liJucharistia, Z.60. Estius, forma indicativa Extremae Unctionis est valida, 580; effectus primarius Ex– tremae Unctionis est remissio peccatl venial.is , ·581; verba sacerdoUs sunt for– ma matrirnonii, 670. Eugenius IV, concessit simplici presbytero facultatem confirmandi, 251. :E' l'arva.cques, de intentione externa;" 121. Flagella.ntes, materia baptismi esset cruor, vel sanguis, ',169 l'erra.riensis, docet causalitatem dáspositi– vam intentionalem, 86. l'lorentinum (Clone.), sacramenta constant rebus tanquam materia et verJ:i.is tan– quam forma, i9; de existentia· characte– ris in tribus sacramentis, 49; character est indelebilis. 54; aqua est materia re– mota baptismi, 170; de forma•, baptismi, 175; de 6>ffectu baptismi,- 181; de minis– tro. baptismí, 191; quilibet, in casu ne– cessitatis, potest valide baptizare, 194; baptismus est necessarius, 214; chrisma est materia confirmationis; 240; Confir– matio imprimit characterem, 245; Confir– matio confert gratiam et Spiritum Sanc– tum ad robur, 247; simplex sacerdos po-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz