BCCCAP00000000000000000001372
494 INDEX ALPHABETICUS MA'l'ERIAE mentum, 2.19; quomodó operatur, 223; comparatio cum aliis baptismis, 23 l. Baptizati, eorum mátrimonium est sacramen• tum, 662; per procuratorem contractum. 668; utrum si una tantum pars sit bap• tizata, 667. Bona matrimonii, 648. c Callixti, edictum, 55 1. Cap~arnaitae, de intellectu Eucharistiae, 263. Caritas, effectus Eucharistiae, 442 · justificat 517. ' ' Causa, e~fici1ms, 72; moralis, 72; principalis, 7_2; mstrumentalis, 74; perfectiva, di~po– s1uva, 72. _,. Causalitas sacramentorum:, 'non est physica, 82; nec moralis, 79; ex opere operato, 31; non ponentibus obicem, 26; intentio– nalis, 85. Character, definitio, 45; .imprimitúr in bap." tismo, confirmatione et ordine, 44; quid sit character, 52; est indelebilis, 5 3; an sit indelebilis ex natura sua, an, ex dis-' , positione,divina, 58; de subjecto charac• teris, 59; character confirmatiónis distin– guitur a charactere baptismi, 246; a cha- ractere Ordinis, 629., , Chrisma,' quale essé debeat, 240. Christus, haber potestatem excellentiae 92 ;" instituit sacramenta immediate, 95; rea- , liter pra€sens in Eucharistia, 258; per tránssubstantiationem, 280; totus et inte– ger sub qualibei specie, 318; sub singulis partibus specierum, 335; quomódo vi verborum, 327; vi realis concomitantiae, 329; ad modum substantiae, 340; est mi– nister principalis Missae, 413; ipse offe– rens et ob:atio, 413; insdtuit sacramCnta Eucharistiae, 415; Baptisí:ni, 165; Confir– mationis, 234; Poenitentiae, 489; Extre• _ mae Unctionis, 517; Ordinis, 596; Ma– trimonii, 657. Coena Domini,' fuit sacrificium, 413; de com• paratióne Missae cUm sacrificio Coenae, 413; crucis, 411: utrum sit pars essen– tialis sacrificii crucis, 412. Circumcisio, eraf sacramentúm, 158; instituta ad deletiqeiem peccati originalis, , 158; quomodo agebat ad productionem gra• tiae, 159. Communio, minister dispensationis, 445; mi– nister extraordinarlus, 445; subjectum communionis, 446; Communio sacerdotis, non est de essentia sa– crificii, 396; minJster ordinarius, 445; minister éxtraordinarius, 445; subjectum comtnunionis; 446; incapaces communio– nis, 446; est necessaria praecepto divino, 447; ecclesiastico, 4:i l. Compenetrationi~ systema non explicat mo• dum essendi Christi in Eucharistia, 343. Competens Ecdesia, in causis matrimonialibus, , 646., Concomitantia, duplex, 321, praesentia Chris-, ti per realem concomitantiam, 329. Condensationis systema, non explicat modum essendi Ghristi in Eucharisda, 343. Ccrifessarius, debet , satisfactionem injungere poehitenti; 556; potestas requisita in con– fessario, 565. Confessio sacramentalis, negatur a Protestan• tibus, 5 38; est · jure divino necessaria, 537; non ese pars essentialis sacramenti Poenitentiae; jam a primis temporibus fuit in usu, 54 5; potest esse integra, quae semper requiritur, 542; quid de confes• sione publica, 547; Nectarius eam non abolevit, 543; confessio facta a laicis, 568;. Confirinatio, est verum sacramentum a Chris• to institutum, 234; quandonam institu• tum, 238; materia remota et prqxima, 239; ejus forma, 241; ejus effectus, 245; ejus niinister, 249; imprimitur character in confirmatione, 245; quilibet sacerdos . potest, ex delegatione Romani Pontificis esse mm1ster confirmationis, 249-251; quomodo, 252. Conjunctio, materiae et formae in sacramen• tis sufficit moralís, 17; priníus Eucharis– tiae effectus, 442. Consecratio, sola constituit essentiam sacrifi– cii Missae, 394; quomodo sit actio sacri• ficalis, 403; cónsecratio duarum specie– rum requiritur ad rationem sacrificii, 397. -'.:onsensus mutuus, est essentia Matrimonii, 669; fieri potest verhis vel signis aeeiui– valentibus, 647. Consusbstantiationis error, 286. Contractus matrimonialis, i;,ter chrisdanos est ipsum sacratnentum, 662; plures senten• tiae, 663 ;. est,.materia et forma sacramen• ti, 669; ihdissolubilitas istius contractt¡s, 698. Contritio, non ese pars essentialis sact-amenti Poenitentiae, 503; est tamen materia proxima, 501; ese necessaria ad re'missio– ,nem peccatorum, 459, 51'4; est necessa• ria riecessitate medii et praecepti, 514, 459; debet esse formalis, 514, 462; sed sufficit virtualis per ac~idens, 514; 462, Contritio imperfecta, vide Attritio. Contritio Perfecta, per se sola remittit pecca– ta, 518; non requiritur intensitas, 522; nec' durado actus, 522. , Convenientia sacramentorum, 11. Conversio in Eucharistia, quid sit, 282; qusie• dam notatu dignissima in conversione eu• charistica; 284; Christus fit praesens per .conversionem, 280; quomo,fio · explicari
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz