BCCCAP00000000000000000001372

I INDEX ALPHABETICUS (Indicantur numeri margihales). Ablutio, est materia proxima Baptismi, 172; trina ablutio, 173. Absolutio sacramentalis, est actus. judicialis, 540; debet. ore proterri, ·510; nequit ab– senti valide impertiri, 51 o; ab Ecclesia nunquam denegata, etiam. gravioribus criminibus, 545; forma absc¡lutionis, 507; debet esse indicativa, 508; ejus objectum su!1t etiam. peecata venialia et p1'ccata jam olim remissa, 499; absolutio mori– bundorum, 505. ' Acatholici, non tenentur ad formam canoni– ca~ celebrationis mat,rimonii, 650. Accidentia, panis .et vÚú, 295; realiter· perma• · nent ·in Eucharistia, 293; explicatio re– centiorum, 297; ~ola quantitas .man.et si– ne subjecto, 360; exercent orones actio• nes quás prius exercebant, 365.; possunt cor.rumpi,, 365; permanentia accid.en • tium est necessaria ad praesentiam rea' lem Christi, 316; ejusque desition.em, 316. Accusatio generica peccatorum,: num suffi- . ciat ad validitatein absolutionis, 539. Actiones et passiones, non·. exercet Christus actiones corporeas et sensitivas in Eucha– ristia, 330. Acolythatus, num sit ordo sacramsntalis, 613. Actus· conjugalis, num sit honestus, 6.5 5; num constituat essentiam matrimonii, 645. Actus• poenitentis, sintne partes' essent.iales sa• . , . cramenti Poen.itentiae, 501. . Adductio, non explicar trarissubstantiatio- nem, 310. Adoratio Christi; in Eucharistia, 438 .. Adulterium, non solvit matrimonium, 709. ,Adµltus, capax ordinis, 641; solus capax Mtt- · trimonii, 644: Agere et pati, accidentium remanentium, 365. Amentes, valide baptizantur, 198;, quoad com-· münionem, 446; quoad Extremam Une-·. tionem, 591. Amor initialis; in attritione, 530. · Anima rationalis, Christi est per concomitan– tiam sub speciequs panis et vini, 329; gravis difficultas, 333. ' Aqµa, ·est materia valida baptismi, 168; mis- . certda vino in Eucharistia, 431. Aquarii, 304. Ar·cani clisciplina, 27 2. Armeni, de epiclesi, 433. Aspersio, in Baptismo,' 173, Atomistae, negant accidentia realiter distin• gui a substaritia, 296. Attritio, quid sit, 525; ejus· divisio, 525; est actus honestus et · utilis, 527; attr.itio ex metu geh~nnae sine . am:ore i11itiali Dei concepta est sufficiens ad justificationem in sacramento P oenitentiae, 53 o;, ~d re- , move11dum obiceni, 534. . . Auctor sacrámeni:orum, solus Deus' est auctor principali.~ sacrameri.tortim, 92; Christus. ºut horno sacramenta instituit; 99;' imme– diate iristituit sacramenta, 95; de insti• tutionc 'in gen~re vel in· s·pecie, 93, B Baptismus, est sacramentum, 164; a Christó ' insti.tutum, 165; ejus materia retfiota, 168; pro¾ima, -173; ejus forma, 175; in· nomine Jesu, 176; baptismi effoctus, 178; ,;ecessitas, 208; minister, 187; baptismus sanguinís, 231.: flaminis, 231; adultorum,. 198; infantium, 201; itératio, 205; im: primit. cbaracterem, 44; in adultis requi– ritur ad validitatem intentio ·saltem ha·. bitualis, 198; quid' requirátur in adulto 'ad liceitatem, 198; quid de ,J,aptizatis ab haereticis, 205, Baptismus•flaminis, supplet baptisnium, '224; quomodo ·operetur, 230; comparatur cum a!iis baptismis, 231. . Baptismus sanguinis, quid/220; suwlec sacra•

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz