BCCCAP00000000000000000001370
INDEX AUCTORUM 471 V Yalenti&, Verbum procedit ex. cognitio.ne omnium rerum, 264; creatio mundi ab ,wterno non est possibilis, 517; volun– tas angeli non est immutabilis, 497; .anima h·umana a Deo creatur, 571. V~e:uttnlani, negarunt existentiam praedes- tinationis, 170. · Vale:uti:uum m (Conc.), admittit praedesti– nattonem, 171. V~ de;r Mee:rsch, n·ostra cognitio de essen– tia. _Dei est i¡nperfecta, 31; essentiam metaphysicam Dei reponit in aseitate, 38; in Deo scientia est formaliter, 88; non est expresse definitum quod Deus cognoscat omnia possibilia, 97; definit .voluntatem Dei antecedentem et conse- · quentern, 135; praedestlnatio ad gloriam f!t post praevisa merita hypothet!ce fu– tura, sed ante P:raevisa merita absolute futura, 184; aff!rmat Dionysium Alexan– drinuin in modo lpquendi non nihil exce– sisse in refutatione Sabellil, 221; Si:>iI:i– tUs Sanctus procedit a Patre et Filio Z71; non est expfesse definititum dar; in Deo relatiomls reales;" 298; theologice c.:irtum est rel,ationes divinas identi):ica– ri cum substantia Dei, 309; relationes• rea.les opposttás reáliter clistingui inter se est doctrina quae cont!netur forma– liter implicite in doctrina Conc. Floren- tinl, 316. . Vida Jlroo:rt,.de scientia media, l.13; aliud el:lt quaerere rationem volit!onis divinae, aliud vero finerh créaturls praefixum, 429; Peus formavit hominem de limo ,terrae, 558. Vatica.nu:m (Conc.), definit possibilitatem cognocendi exis.tentiam D~i per ea quae , facta Ei.Unt, 8;·· simplicitatem Dei, 50; danmat Panthelsmum sub qualibet for– ma, 58; definit Deum esse simpliciter infinitum, 64; .. Deum esse oninipotentem, aeternum, immensum, intellectu ac VO• luntate praeditum, simpliciter infini– tum ... , -70; Deuin esse vivum, 81; ·in Deo .adesse sclentiam perfectissimain, 90, 93; Deum cognoscere omnia, 97; adesse in Deo voluntatem, 126; selpsum necessario amass,,, creaturas :vero libe– r,;;, 131; definit in Deo dari t)rovlden- tiam, 140; Deu'm esse omnipotentem, 206; potentia Dei se extendit ad omnia intrlnsece possibilia, 206; existunt mys– teria stricte dicta, 377; inter fidem et rationem nulla adest dissenssio, 380; Deus est 0 Creator caeli et terrae, 399; Deus omnia creavit, 406; Deús libere creavit, 415; mundus non fuit. creatu,; ab aeterno, sed in tempore, 420; Deu,; creavit ad manifestandam :;uam perfec– tionem,, 432; mundus ad gloriam. Dei conditus est, 436; Deus •inundum guber– nat,. 417; orones homines descendunt ab uno stipe, 562.; ánima humana proce– dit a Deo, 569; varaverat canónes ele elevatione primi homiliis ad statum su-, pernaturalem ejusque gratuitatem, 598; ad rationem peccati orig-inalis pertinet privatio g·ratiae, 658; paraverat. cano– '•nem de morte, termino•viae, 715; de ju– dicio particulari, 724; de p~enis aeter• nis, 779. Va,squez, Deus alia a se cognoscit in seipsis, 108; restringit voluntatem salvificam Dei ad adultos, 163; praedestinatio ad gloriam fit post praevisa merita, 183'; Verbuin procedit ex cognitione Dei, non vero Spiritus Sancti, 264; dicit relatio– nes, etiam secundlln1 esse ad, esse veras perfectiÓnes, 351; creatio mundi ab aeterno,' non repugnat, 417; voluntas angeU ·non est immutabilis, 497; pécca– tum originale non est qualitas morbida, 650. Vie:uense, Conc., anima rationa1is est forma - corporis huma.ni 538; non clamnat sen– tententiam Scoti et Atomistarum, 542. Vincentius ·Levita. (Stus.), ·confitetur TrÍni– tatem, 237. Viva,, in justificatione non habetur unio ani– mae cum substantia Trinitatis, 388. W'lrceburgenses, peccatum orig•tnale est ipsum Adamt peccatum moraliter a ·no– bis commissum, 653; ejus ref.utatio, 662; tle inciusione voluntatum in voluntate Ada:tni, 669. z Zahm, subm librum ·de transformismo a mercatura,. removit, ¡¡¡¡7.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz