BCCCAP00000000000000000001370
INDEX AUCTO!t'.(l'M mentalerrt aliquid creare, sed postea Hententiam contrariam propugnavit ut probablliorem, 411; Deus libere creavit, 41G; creatio mundi ab aeterno non re– pugnat, 417; Deus est causa exemplaris mundi, 426; Deus creavit mundum jux– ta e:ssentlar11 divfnam, 428; omne, ag,ens agit propter f!nem, 42S; primo agenti conven!t agere propter commun!catio– nem suae perfectionis, 430; ,mundus non est omnium optimus, 438; i¡;pecies sunt sicut nuineri, 457; Deus immediate con– currit, 467; Deus omnia gubernat, 472; angeli sunt in loco per contactum vir– tutis, 487; non cognoscunt secreta cor– dium, 494, nec mysteria gratiae, ib!d.; non intelllgtmt dividendo et componen– do, 495; in' intellectU' angeli mal! dari potest fálsitas per áccidens, 495; vo– luntas angeli in eleétione sua est immu– tabi!is', 497; ángeli elevati fuerunt, 504; in angelis opera praecesserunt merita, 507; peccatum diaboli fuit velle, .esse ut Deus, 610; non omnes angeli indiscrimi– natín1 mittuntur, 515; singuli homines hábe.nt ang·elum custodem, 517; horno, constat duobu,; elementis, 533; anima rationalis est forma corporis, 538; et unica, 540; refutat evolutionem animae humanae,, 568; protpparentes In justitia creati sunt, .590; anima humana a Deo t!reatur, 57~; qui(l slt status, 577; Ada- mus habuit sctentiam,, 599; quid sit luntarium 665; ju~titia .originalis fuit acciden::-.. speciei, 672; admisit volunta– rietatem naturae, 672; peccatum origi– naie in .tantum inhaeret animae in quantum anima efformát cum corpore aliquod compositum, 677; infantes in ,limbo non carent bonis sibi nát\iraliter debitis, 702; mors' est universalis, 720; conveniens est resurrectio mortuorum, 7 41 · definit beatitudinem, 797; corpus beaiorum erít fulgidum, 81/J. Thonustae, exponunt systema de cognitione futurorum a Deo, 116; explicant volun– tatem Dei antecedentem et consequen– ·ten,, 135; praedestinatio ad gloriam fit ante praevisa merita, 182; reprobatió negativa est ante praevísa demerita 200; explicant concursum Dei immedia– tum per praemoÜonem, 468; vires hu– manae naturae per 'peccatllfil originaie 'non fuEirtint diminutae intririsece sed ex– trinsece, 691. 'rj>ledo, creatio mundi ab ¡¡teterno ,non est , possibiUs, 417. Toletanum XI, XV, XVI, Conc. exponit ', inysteríum Trinítatis, 226, 239; .Spiri.– ·tus Sanctus procedit a Patre et Filio, 274; · dantui:- in Deo relatíones reale"', 21}8; ,relationefi realea opposltae distin- ' , ,guuntur realiter ínter se, 316; nomen principii convenit ·patri .notioniilitei, 384; homo constat duobus elementis, 5:H; affirmat resurrectionem mortuorufü, 740; omnes homines resurgent cum cor– poribus suis, 747; admitUt judiclum fi– nale, 754.· Tongiorgi, creatio mundl ab aeterno· non est possibilis, 417. 'rraditionalistae, ratio humana non potest sinl) ,revelatlone aut magisterio social.i cognoscere exlstenttam Dei, 7; ali\ sunt rigidi, ali! moderatlores, 7. Tra.ducianistae, ánima humana a parentibus generatur, .568. 'l'~ichotom1$, horno constat trlt>liCi elemª-n– to, 530. Tridynamistae, horno oonstat uno corpore et triplici anima, 530. 'l'ridentinum, Conc., damnat reprobationem positlvam antecedentem, 194; supponit pluribus in loc;is ,praedestinattonem, 171;. praedestinatie cognosci neqult sine ,speciali Dei revelatione, 177; supponit omnes omnlno hominés ab uno Adamo descendere; 5tlli; prim1.1s horno con!,titu– tus est in justitia, 587 ;, concuptscentia est effectus peccatl, 606; protoparentes habu~runt donum immortalit,atis; 609: existit peccatum origtnale, 626.; · existit peccatmn originale, 635; peccatum ori-, ginale non consistit in concuplscentia, quae est effectus peocati, 648; peccatum originale transfunditur 'per generatio– nem naturalem, 675; per pec,catum o,ri- ,, g•inale horno spoliátus est donis g'ratui– , tis, 680; peccatum orig•Jnale non ,corru– pit intrinsece naturam hmnanam, 685; qui cum, solo peccato or\%inali decedunt, visione beatifica'. privan(ur, 698; an\TJ1ae in Purgatorio possunt juvari, 771; exis– tit Purgatorium, 760. 'l'ritheistae, negant unitatem naturae in , Deo Trino, 220, 225. ,:Ur:rianus, ,Yerbum proc 1 dit ex cog'nitione ipsius Dei, non .vero creaturarum sive possibilium sive .1'uturarum, 264. 11 lJba&"hs, ontologismo índulget, 20. U'nitarü, negant distinctionem realem Per– sonarum, 220. 'Urraburu, quid \lit essentia metaphysica, 37. lJ'rraburu., exponit discriíuen inter definitio– nem Thomista'rum et Molfnistarum', vo– lun'tatis antecedenUs et consequez,tis, , 135.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz