BCCCAP00000000000000000001370

lNDEX A.UCTORUM 469 remotum quo divinarum processionum sunt intellectus et vo1untas, 293; dlclt principlum identltatis comparatae ,non esse universaliter verum, 318;' diclt re– lationes, etlam secundum éBse ad, ,esse veras perfectiones, 351; adest in sim– plicl creatura potentla obedientialis ad creationem, 404; creatio mundl ab aeter– no nón repugnat, 417; voluntas ·angeli non est lmmutabllls, •4U7; peccatum d.la – boli consistit. in eo quod., voiuerit · sibi , unionem hypostatlcam. aut .Verbo Inca!'- ·· nato non obedire, 510;- omnes angeli n:1lt– tuntur., 515. Subordinatianismus, negat cónsusbtantlali– tatem Verb! et Spirltuis Sancti, 222. T 'l'anquerey, affirmat responum Sacrae I'oe– nitentiariae de igne reali foferni' non es&e doctr.tnale, sed· cum rever-en tia acci– pfondttm, 786. Tei:tulUa.nus , :Oeus est · uhus, 77; admit.tit sclentiam perfectis'sima.rr1 in Deo, 91; diclt · Baptismum fieri In nomine Patrls et Filii et Spiritus Sancti; 237; affir– mat ·mysteríum TrlnitaÜ¡,, 238; Spiritus Sa11étU$ procedit a. Patre et Filio, 27 4; dlabolus tentat homines, 522; mórs con– sistlt in separatione anlmae a corpore, 711; propugnat Chlllasmm11 subtilmn, ·743¡ aulma:e in Purgatorio possunt ju– vai;I, ·772. · 'l'heista.e, dicunt prúvidentiam Dei non se extendere ad inferiora; 143. 'l'heodoretus, protoparente"! in sanctitate consti.tuti s1,mt, 589; aninuv a Deo crea– .·' tur, 57l.· 'l'heodQ.nis Abuca.rá,. praescribit explicatio-· ·nem terminorum, 329. Theodoru1( Mo:t,suestenu=, negat existentiam péccatl originalis, 634. ·Theophilus Antioch$1US,. D,;,us om.nilí. 'crea– vit ·ad· ·manifestandam suas perfectlo– nes, 43.3!· Deus .ünmediate concu·i:rit, 467. Theosophi, negant veram cn1ationem: mundi ex· nihilo, 398. 'l'homa.s (Stus,), idea. _Dei dici potest innata, 10; est duplex demónstratio, p1ir causam scilicet et per e:ff(;)ctum, 13; á priori et •• posterior!, ib.ld ; dupliciter pote¡,¡t .a!i– qu°id cognosci,. per .form"a.m propríarn et pc1· formam alterius, 1V; ont.ologlsmum r:efutavit, 20; nulla creatura per,. ima -!1a– turalia cognoscere potest directe"· et immediate· essentiam Dei, "2i;; nostra ·. cognlt.io de essen1ia ·divina est_ imper– ·:recta, 31; nomen propr.ium Dei,:est "qui. <ist", 41; contra anthropomorphitas, 49; Deus est simplex, 53; non datur in Deo oomposit!o ex n¡i,tuni et s1lpp0Rito, 53; quid sit ens perfectum, 61; perfectum dlcitur ilhid quod est in actu, 67'; pro– ·bat infinltam perfectlonem Dei; 67; In Deo sunt orones perfe'ct!ones, 68; quid slt nnúm, 75; quid sit vivens, so·; omnia quae Deus lntellig·it sunt ejus ·vita; 85; in Deo scientia' non est qualitas, 88, !13_; immaterialitas est radix intellecflonis, 92; Dei.Is seipsüm comprehendit, 100; 103; Deus a.lia a ·se. cognoscit In. esi.en– tia divina ut in medio cognlto; 110; in D~o ést v.oluntas, 129; a.Iia a se súnt objectum secundarium vohmta.¡_is divi– nae, 130; Deus alia a se libere vult, 133: act.us Déi llber erga creaturas, l:i4; pro– videntia est actus lntellectus, · et ·volun– tatis, 138; ejus définitio, ibié\.: -'ratio· or– dinis rerum est immediáte ¡\. solo · Deo, 148; exsecutio vero est partim a T;>eo et partim a ·creaturis, 149; Divina Provl– c'lentia non omnibus rebirn neceisltatem imponlt, 152;. definit praedestinationem, 168; discrimen ·inter praedestinaúonem et reprobationern,' Ú7; · Deus omniá. fu.– cere \;Jotes( nori vero qua.e contrad_lctio• · nem iniplicant, 204; Deu8 esi: oinn,i,p~,– tens, 209; deflnit personam, 21:6; 330; dt, modo proceden.di in expos!UÓne inysterli Trlnlüüls, 2-10; procedere multip!iclter dictum es_t, 246; '.'st duplex processlo, ibid.; processio Verbi quorn.odo. expli– canda, 250; processjo intellectualls nos– tra deficlt a.. ¡·epi•aesentatione divlno– rum, ibid;; in Joquente mvenit.ur triplex verbum, 26ll; verbum merito ·d!cltur eonceptus, 256; VBrburn procedit ex cógnltíonem _omnium. rerum, non vero .futurarurn, 264; Spiritus Sanctu_s proce– dit a Patre et Filio secµndum _operatio– _nem voluntatis, 280; ·explicat discrimen inter processionem et genera_ti.onfi¡n, 287; duae sunt processiones. in D;eó,_:2o-2: principiurn remotum qlio sunt lntellec– tus et voluntas, 293; a.d relationem rea– lem requiritur termlnus realii,, 293;· .tfl– .latlo qua talis non ponit. perfectioneli1, 293; nort repug na.t r.elatio subslstens, Z93; dantur .in Deo relationes reale!'1, 2il8; relatlo Creato.rls ad. creatµras .non. <'>R_t realis,. 299; relationes reales divinae identificantur e.urn essentia Dei, 310; 1:elationes debent realiter distjngu, ah inVicem, 317; . de essentia ·ielationis est .r<!spectus unius. a.·d a,Jiud, _317.;, quaecum– que ·sunt eadem uní tettio, sunt eadem inter se, 318; solvlt difficultatern .. fun– clatam. in principio identitatis compa.ra – táé, 318; utrl.)111 n_omen persona.· co"i11Jlü– tat Deü, 331_; quid sit ·notió, 340'; qu~d sit creaÜó, 393·; non est mutatio;. 394; . solus· Üeus potest creare, 410; 'negavi't rr@a!P\'IWl non por:111e tlt 111\l•S&m jn:;tnl•

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz