BCCCAP00000000000000000001370
INDEX AÜCTO:RtJ.M protoparente1:1 non fÍ.terunt .,immunes a concupiscentia. 605; .. protoparentes non habuerunt donum immortalitatis, . 609; negant resurr.ectionem mortúorum, 739; ·negant judicium finale, 753. llaymundus Lullius, mysterium Trinitatis potest a nobis cognoscl ante ejusdem revelationem, 375. Bhemense, Cono., relationes reales identifi– cantur cum essentia divina, 309. :Richa.rdus a. Sto. Victore; convenientia mys– ·terii Trinitatis posset a nobis demons– trar!, 376. Bipa.lda., gratia sanctificans ·non superat exigentias cujuslibet creaturae, 592. Boma.num (Cono.), docet mysterium Tr!ni– tatis, 239. lioscellinus, negat unitatem naturae i.t¡. Tri·– nitate, 225. Bosminius, ejus propositiories ontologistae damnatae sunt ab Ecclesia, 21; my.ste· rlum Trlnitatls potest a nobis expllc.ari post ejusdem revelationem 375; Deus necessario• creavit, 414; mundus est omnium optimus, 438; de unione animae cum corpore humano, 537; anima huma– na non est immortalis, 551; propugnat evolutionem anim.ae h\u11anae, 568; ejus sententia de evolutione animae huma-. nae fuit rEJprobata, 569; animae non ju" dlcantur statlm post mortem, 723; beati non vident Deúm prout est in se, 797; Bufinus, negat existentiam peccati origlna– lis, 634.. s Sa .bellia.ni , negarunt Verbum procedere a · Patre processione immanenti, 247; .ne• garunt generationem Verbi, 258; nega– re. debebant in Deo relationes reales, 297. Sa.l;>ellia.nismu11, negat distinctionem realem Personarum, 221. Sa.c~ Cong'rega.tio Studio1:11m, sensu impro- ~•,ÍJrio angeli possunt dici constare ma– teria et forma, 480·; · approbat doctrinam Sti. Thomae circa argumenta ad de• monstrandam existentiam Dei, 33. Sacra. Poenitentia.ria., respondet non esse a.b· solvendos qui dicant .ignem inferni esse metaphoricum, 786. Sa. dduca.ei , negant existentlam angelorum, 477; splritualitatem anima.e, 547; fac– tum resurrectlonis mortuorum, 739. Salas, de .potentla angeli, 499. Salmeron, peccatum originale est ipsum Adami peccatum moraliter a nobis coro• missum, 653; ejus refutatio, 662. Sama. rita.ni, negant existentiam angelorum,. 477. · lolle11, essentiam Dei metaphysicam repontt in aseitate positiva, asi· mysterium Trillitatis pot.est $Cientifice explicari post ejusdem revelatlonem, 375. Shisma.tici Orienta.les, an.imae non· judican- . tur statim ·post mortem, 723. ·· Scholastici, tenent sentent!am lltteralem eirca formationem mundi; 444.. Scholastici antiqui, pecc.atum ,originale .est quaedam morbida qualltas, 650.. , Scotista.e, essentiam Dei. metaphysicam re– ponunt· in eX¡fgentia omnium perfectio- num, 38. · · Scotus, ejus mens circá cognitionem ret'um a Deo in essentia divina aut in· seipsls, 108; Verbtmr procedlt ex cognitione essentiae divinae, 264·; 'vr.incipium quo remotum divinarum processionun:, sunt intellectufi et· 'voluntás; 293·; adhi– lJet distinctionem formalem ·a parte rei inter .relationes et essent!am di.vinam, S12; adm.ittit plures relationes in Tr!– nitate, 322; convenientia mysteril Tri– nitatis posset a nobis demonstrar!, 376•; , Deus creavit mundum juxta essentiam dlvinam, 428; voluntas angeli non est ex natura sua immutabilis, 497; ádest in homine forma corporeitatis, 540; pro– toparentes in j\tstitia creati non sunt, 590.' Scotus Erigena., poenae inferni sunt pur-e negatlvae:, 785. Secretan, essentiam Dei metaphyslcam re– ponit in libertaté, 38. ,Sem i-a.ria.ni, dicunt Verbum esse simile Pa• tri, 222, .Semipela .gia.ni, negarunt exls.tentiam prae• destinationis, l 70; negant reprobatio• nem divinam, 188. · Seneca., affirmat non. adesse vere atheo11, 34. Sensista.e, negant possibilitate111 cognoscen• di existentiam Déi, 7. Simon Ma.gus, Deus non creavit m¡mdu11'1 'vi• sibilem, 405. Socinia.ni, negarunt distinctionem · realell'l Personarum, 224; negant resurrectio• nem mortuorum, 739. . Socra.tes, exponit errorem Éunomli, circ!I. comprehensionem nostram substantiae divinae, 29. Spl;ttista.e, negant existentiam angelorum, 477; admittunt transmigrationem ani– marum, 714. · Stoici, dicunt pr.ovtdentiam Del non se ex– tendere ad inferiora, 143. Straus, mysterium Trinltatis advet<satur ra– tiont, 379. Sua.rez, reprobatio negativa est ante prae-. visa demerita, 200; .Verbum procedit, e1- cognitione omnium rerum, non. vero fu• turarum, 264; Spiritus Sanctus proce– dit a Patre et Filio, 275; principlum
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz