BCCCAP00000000000000000001370

ÍNÍ>ÉX AUCTORUM 50 no.n habetur argum·entum scripturiR– ticum, sed <tantum patristicum de exis– tentla peccati orginalis, 638; conventens est judicium universale, 755. Pessimistae, negant in Deo providentiam, 139. Petavius, creaúo. nnmdl ab aeternó. non est possibilis, 417; Petrus Jbannes OJ.lvi, ánima intelle<itiva tri– plici elemento consta.t, 537. Petrus Ledelima{ Deus cognoscit futuribilia conjecturaliter, '9s, Petrus Lonibá1'4ns, simplex creatura posset essé. causa instrumehtalis creationis, 404; iFI'. angelis praemium precessit me– rita; 507; Ada mus' n_on fuit creatus in . ,justitia, 590. Phaebadius (Stus.), affirmat fidem anti– ,;, qua~ in Trinltatem, 238. Rilo, non loqu!tur de vera Trinltate, 383. Phlloponus, neg·at unitatem naturae in Tri– . nitate, 225, li'llilosophi eim:tt1es, negarunt veram crea– tionem ex nihilo, 398; dixerunt Deu~ necessario creasse, 414. l"hotius, negavit Spiritum Sanctum ,· µrocede• re a Filio, 2&8. l"flrhi, peccatum· originale est ipsum pecca– tum Adami nobis extrinsece imputatum, ' 632; ~jus refutatio, 661. P1trD,a,taro, creatiq mUJldi ¡¡,b aeterno non est possibilis, 417•. Plus V, damnat proposltiones Baji circit · donum tntegrltatis protoparentibus con– cessum, 616, 618, 621, ·s2a. l' :ll.UI vi, Q.ui cum solo peccato original! de– . cedunt; . poenis positivis non punhmtur, 700. lM:Ü X. in Jusjura.ndo contra Modernistas, affirmat possibilitatem deveniendi in certam cognitJonem existentiae Dei, et demonstrandi, 8; damnat Jmmanentistas, 68. ; ' ·, . Jl'i'CIS Xt, affirmat Plum X· praeclare inter– pretatum ful.sse dogma in Concilio Va– ticano ..en~tlatum <iirca possibilitatem de\•eniendi'''ili' <iertam oognitionem e:x:is, .tentia-e Del.; .. 8, 15; -app:robat argumenta Sti. Thoniae· ad demonstrandam existen– tiam· Dei, 33. ·Piu11 llt, damnil.t· Guntherum eo quQd dixe– rit Deum cfeaturas necessario· amasse, 131; reprobat doctrimun Guntheri circa Trinltatem: 225 ;· affirmat concursum D~i immediatum, 466; anima· ratlonalis est forma inunediata corporis; 538. Plato,• essentiam· Dei' metaphysicam reponit in bonitate, · 38; locutus est de Verbo, 383. Jtrí:etlma1:omachi, rtegarunt divinitatem. Spiri– tus Sancd;-22~; . 81* Polycarpus, Stus., _afflrmat resurrectionem mortuorum, 741.' Polygenistae, doauerunt alios ho_mines ad– . i'uiss¡i praeter .Adamum et Evam, 561. Polytheistae, admittunt plures •deos, 76. ' ·Positivistae; negant spiritualitatem anima~, · 547; anima perlt simul cuni corpore,. 709. l!'raeadamitae, docueruii.t ·alios hominés adfuisse ante Ádamum, 561. Pmedestinatiani, D~us vellet salutem sólutn praedestinatorum, non vero. or.anjum h9- 1ninum, lti8; affirmant Deum aliqups praeqestinare· ad vitam, auo·s vero id pe,rditionem, 198; angeli boni deputan– tur in custodíam tantum praedestlnato– rum, •616. PraeeXi~tentiantsmu~, docet · anim:a.s lrnnfa.• nas esse angelos .antea creatos, 573. Praepositi,rus, negayit dari in Deo, relatio– ries r.1a1ales, 21l7; rion ·.admittit notlones In ·~o, 343. PYB,xeas, négat distinctionem realem Perso– narum, 221. Prtscllianistae, negant dlstinctionem realern Personarum, 224. Professlo' fidei Waldensibus J:>roposita, orones. homines resurgent .eum corport– bus suis, 747. p'°sper, (Stus,), ad11\ittti: praedestinl\tionem, 173; Deus neni'!nem reproba.t reproba– .tione · .Positiva anteceden ti, 196. , Protestaites Liberales, negant existentiam ange~orum, 477; gratia sánctificans .Adami erat debita, 592; donum lntegri– tatis erat. debitu:tn, 614.; status naturae purae non esset possíbilis, 623; moder– ni, negant existentiam peccati origina-. lis, 634; peccatu:Ín cirlginale consistit i~ concupiscentla, 647; peccatum o'riglnale intrinse~ naturam corrupit, 684; ne– gant judjcium dnale, '753; rejlciunt Pur– gatorium,· 759; animae, post separatlo– nem a,· eorpore; possunt adhtic mereM aut demereri, 763; visio beatifica pro– trahitül. usque in diem judicii universa– lis, so:f Bationalistae, negant ,in Deo providentlain, 139; negant mysterium Tr_initatis in •rraditione· conti.neri,' 236; mysterium• Trinitatls adversatur ratloni,. 379; mim– dus non fuit creatus ad manifestan1láx perfectiones. divinas, 431; negant exl,'!,· tentiam angelorum, .477; ang·eli boni In eusto.diam homtnum non deputántur, 516; negant ,operatione's. m~~lcas, 526; negant elevationem · hotninis ad statum supernaturalem, 586; 'protopa1- 1·entes non. habuerunt s'élentlam, ·59-7; \

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz