BCCCAP00000000000000000001370
464 ,ÍNDEX AUCTORUM tualis; 54ll; protoparentes in sanetitate <'onstituti sunt, 589; forte aeternitatem poenarum non· admittít, ·7s1. G.unther, dlcit Deuni creaturaH amare ne– C<'SAario, non libere, 131; negat unifa– tem' natur:ae in Trinitate, 225: n1yH,te– , rium Trinitatis potest per Philo,,ophiam exp!'icari post ejuHdem revelationem·, ·375; Dmts necesssario creavit, 414.. Guntheriani, homo constat tribus partibu,s, 530: duplex est anin1a in ho1nine, ria7. K Be¡rel, renovat Sabellianismum, 224. Kenoch, adhuc v.ivit, 720. Jlenricus Gandavensis, .. Ontologismo · fa.Y!'t, 20; convenicntia 1nyHterii' 'rrinitatiH po~set a nobis den1onRtrari, 37G. a :erm.ae- Pastor, angi•li boni cleput~uitnr in custodü\m, 516. Kermes, nlttnd"u:-; creatuR. e~t propter hon1i.– nis felicitatem, 4:11. Hennesia.ni, dixerunt 1naterian1 r,rilniun, Rt{bstrahi debere a divina pott 1 ntia 1 :ofi. Jlervé, theologice certum ést re!atio¡w,-; rea– les identificari cum sub,sta.ntia Dei, 30!•. :Hieron;ymus (Stus.), explicat quid Hit hapti– zari in nomine Patris et Filii et Spiri– tu,-; Sancti, 23:1: my,;terium Trinitati,; est i.nexplicabile, 378; Deu:s immediate C'oncurrit, 4H7; Hingul¡ homines habent angelum custodem, 517; probat aeterni– tatem poenarun\ in Inferno, 781. Kilarius (Stus.)·, Spiritus Sanctus procedit a Patre. ét Filio, 27 4; angeli bonJ depu– tantur in custodiam hominum, 516; pro– toparente,s in sanctitate .creati . sunt, 590; protoparenteR habuerunt donum immortalitatis, 6ÍO. lluarte, negat definitum fuisse quod exis– tentia peecatí originalis probari possit <'X Ji':pist. ad Romanos, v; 12 sqs., 635; d\scrlmen ínter pecéatum · originale et 1>ér~onale hab!tuale, 656; .non est aptum exemplum ad explicandam naturam peccati o·riginalis, 663; de.· hi,i qui h.is mortui sunt, 780. · · Jlu,ro· a Sto. Victore, -conve.nientia mysterii Trinltat!:s .po,;set. a nobis demonstrari, 376. Hqon, reprobatlo. negativa es;t ante praevi– sa demerita, 200. :Xurter, dogma: Purgatorli manife~tat attri– buta. divina, 761. H:,ppolitus (Stus.), a.ffirmat m:,steriunt Trinitatis, 238; Verbum proc'¡,dit a Pa– tre secundum opera.ttonem. intellectua– ,lem, 255; Detis llbere cr.,avlt, 416, :t Ignatius (Stus.), affirma,t mysterium Trini– tati8, 23~. Immanentistae, negant_ possibilitatem cog·. noscendi exi:::;tentia:th, Dei p~r ea qua.e facta ,;;unt, 7; affirmant ratioüem hu– manam nQS ducere ad pantheisnnim, 14. Indi, habent t.rinitatem toto caeto divE>rsam, 383. IU:fralapsarii, dlcelJant Deum conse(Íuenter ,ür praevisionem 11eceati ol'iglnal iH non Vt'lle Halutén1 oJnnium ho1ninul11, 1.5S~ affirú1arunt ·r)f'.Uln poHt prat~vu-nonen1 peccati Adami alíquos repróba:-;se 193. In,:nocentit1s IV, po:-;tulat a Graf'ciH ut. Jocinn purg·ationis . df'non1inPnt Purgntorinn1, 7fi0: tlnntllr .poenaP aeternae, 7F/9; in ·1n'– rer110 dktur poena. rlan1ni, 786. Irenaens (Sttis.), Dern, f'Rt :simpJir,iter infi– n itu:-;, H6; affirmat 1ny~t-eriun; TrinitatiH, 2H8: Deus libt>re creaviti 41G; rnund.u;-.; non es:t aet.ernuH. 421: Deu8 on1nia in ~no es~e con:.;e,rvat, 462; D0u~ forn1a– .vit horninem/ P6S; omn~H hon1in_eR cles– <'Pndunt ab Adamo, 5-~3; protoparentes eran t. igna.ri µ;~nPrationis, 607: pr5~p,1g--_ nat Chllütsnn1n1 ~uht_ilen1, 7-13. Isaac Peyrere, docuit alioH hominP>< adfui><se ante Adámum,· 56l. Isido1'Us llispalentds, Stus.; sunt In Deo re– lationeA realeR, 300i J Jansenistae, dkf'bant Deum consequenter ad praev"iAionem peccati ori-ginalis non -ve– n~ ~alutPI11 omniu1n ornnino hnn1inun1, · ] S.8; di(•unt Stum. Augu:-;tin1.,1n1 non pro– pugnas><e voluntattem salv ificam g-ene– ralem Dei, 11>1; admlttunt reprohatio– nem positivam antecedentem, · 193-; do– num integritatis erat debi.tul11, 614; sta– tws naturae purae non esset possibilis, 623; peccatum orig·inale intrlnsece na– turam corrupit, 684. Jansenlus, gratia sanctificans Adami erát ' debita ex decentia, 592. 3anssens, relationes conferuntur cum essim– tia divina dupliciter, 303; de fide e¡it relationes reale:a; identificari cum essen• tia Dei, 309. Joaéhim, Abbas; ponit distinctionem r.ealem inter attributa · divina et essentiam Dei. i,5: üegat unitatem nat'urae .in Trlnita– te, 225. Joannes Ohrysostomus, .omnes possunt sine revelatione cognoscere exlstentiam Dei ex solo irÍtuitu visibjllum, 10: Deus est. simplex, 52; angeli sunt spiritm1 puri, 1,80; :Peus formavit honiinem de limo
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz