BCCCAP00000000000000000001370

lND'.EX ·A'UCTORUM 461' .neí constituere _insigne privijegium. b,,a– t.orum in caelo; curn hac doctrina com– pon! nequit Ontolog•ismus, 25; reprobat traducianismum, 569; ;,:tatus vlae .fini– tur per mortem, 715; anlmae judicantur •statim post mortem, 724; afflrit1at re• ,mrrectionem mortuorum, 7 40; admittit · judicium ·Únale, 754; dantur poenae t~¡,ternae, 7_79; beati in cae\o vident i.p_surn Deunl,, 7H7, 798. BeN.za, verbun1 "bara" sig·n.i.ficat crea.tio– r,.em n;undl · ex nihilo, 400; ,-;olus Deml pote.st ereate, 410; non eKt faciliH quam:ltio de po88il:}ilítttte creandi "ii1un~ dum ab aeterno, 417. Bernaril. Claudius, quid sit vita, 80. Berna.rdus (Stus.), imp~1g·nat doctrinam Gl1- , ,berti llorretani, a08; debemus . angelos reveri, 62 l. Biel, Gabriel, non _admitt.it notione~ in Deo, 343. BiUot,. affirrnat non irrationabiliter hegli¡:;-i quidquid. dubie tanturn cogno>lcitur, 9; c(¡¡¡-nitio no~tra de Deo, Ífcet imperfecta, nún: tal]len est falsa, 31; quid sit com- posiUú J~gica, 48; .DHtts itlia t:"t ~~ cog·- 1\oscit ir essentla divina, 108; scientia Dei est. causa rPrum, 112; sdentia. · Dei <11:l'ficile ·explicatur, 1.19; Deus alía a. He libere vult, J.a3; actus Del lilier r,st magnu1n ·1nyste:ri'ün1, .:-::ed con1poni potesl 1 •·cum ejus imn11.itabilitat0, ', 134; d,ifinit v.olqi'ltatem D.ei - antecedentem et cortse– (Jmmteri1, 1.35; JJtaed,,,;tinatio ad gloriam j'lt post: praevisa rúerita hypothet.ice fu-· tura, sed ante praevii;a. meritii absolnt.e futura., 184; ín D,eo iden1 est per.sona., i·i~~~Jio, procfü•H~io, 24.0 ¡ proceder-e pet iri~dum opera.ti , 245; quid ,;it generatio, 2_56: .irÍ o_ualibet cogn,tione intellectua_l i habet.ur quaedam ,renllrati<>, 261; Ver-· bu1n procedit ox cog-nft.ione on1niún1 ~ü"" rúm, '264; operatio intellectualiH est. Vt~l_"a g·enetatio, 287; Sl)iratío est .nOn1t:"n aptum ad denominandam proc~i;sionerh S'ptrJtus Sanct.i, 289; ~x. modo· concipien- di ,relat!onem, · pen<.Íet cog•nitio mysterii _!l'rinttatis, 296, qu.Íd llit relatlo tram,– cendentalis, 293·; quaenam sint condit-io– nos relationis realis, 293; conceptus ad rt•lationü; llOll inVo]vit conceptum in, 29.3; relatio realis non habet. Íl( sit rea– "Jif> ex eade111 nota ex qua .habet ut 8 i.t rt~IatJo,_ 2H3;_ non repugnat. relatio :-;uh– SiStcn.s, 23_: ínter i11~oct•í.lHnten1 et eum ·a, quo a.liquis procedit adei-sse üebet re– latio realis, 299: · de habitudine rf!latio– nmn divina.ruin ad su'b><t.antlam, ~02; dogma est relationes reales· identificari cum esi;entia divina, 309·; .relationm, di' vin11e ,-;unt sutn,jstentfl>; ex 'pota in,· 81 i; ---,--~----------------,--. rlistinguuntur relatione;; quae opponuntur, 315; reprobat i;olutionem quam Suar'e– zíns dat principio identltati_s compara– tae,. 318; -non admittit solutionem .Moli– pae in mater_ia de Trinitáte 318; ,:,; aplent.er égit l!Jcclesia o_uando_ in Deó dlx.it _adesse tr<», per;;om1s, 337; admitle'ndae sunt \n Deo not'iones, 344_; .innasCÍbilitas est no– Ho, 345; qúid sit a.ctus nótionalis, 347.; nt'fil'mat de.l'initum fuisse· quod ~xüiten– tia peccatl origÍnali;i probari possit ex l<Jpistola ad. Rorn., V, -12, sqs. 635; inclu– sio volüntaturn in Adami volunt.ate eHt flctitia, 662; peccatum origi,nale consii;– tit in ·pri vatione gratine ,sanctifi_cantis; 6(13; voluntari<?tas pt,ccati orig-Inalis non eHt <:!Uat~rend}\. in nostriH personis 1 668,;_ exnlicat transmiHsionern peccati oi-igi-· nalis, 677; rfrobat aet.ernitat.em p¡,ena– run1 .in Inft)rno, r/81.. Billuart, quid sit attribut.um di vinum, ,4 6; de ,-c_ientia med-ia, 1.13; · üeu;; tfügnoscit , fut1i'r>1 absoluta lit>tira in (,lllú decreto oorum rutu.ritionem det,;r.minante, l l.6; J't¡turibilia, vero in isuo .. deCNtr> subjec– tlve .absoluto et ol.>jective ,,onclitionat", ibid; :Vloli,;ü,tae non ~i.mt <\onformes ln eorun1 8Yste1np .. te, l 18; repr~b~Ltio ne~u,-_ ti va e,;t ante praevis·a a,imerüa, 200 ;° ,processio Spiritus. s,.,nct.i nori haht't no.- men proprium 288;· Ada,mue1 fuit._ ·caput. moral.e et' juridicurn, ll70. Boetius, rlefi..nit a.eter:nita..t.1;~111, 73: per~on~tn'i, 215, 21.V, 330; beátitudinmn, ,707~ Bonaventura (Sttis.), .relittiones i;nnt, prin-: cipitun ren1otun1 ( J.UO p·roces.s'jo1~un1 divi– na.rum, 293; ·in justificatione ihfunrlitur ipse Spiritus SanctuH, 370; creatio mun– dí ab aeternu. non é.st posHibilis, '117 ;. angeli voluntas non est _ímmuta.bilis H.'.'t natura :-;ua, 497 ¡ in ang·elis -praen1iu1n prP– eesi-;jt _merita non tempor(, sed natura, 507; cnnneS anin1a,~ croantu1~ ··suéceHsivt\ 575; anima humana a Deo c.reatur, )i71; protoparenteH in justiti,t creati non RUUt, .590. Bonnetty, debuit- ><11bserib,,re pluribus pro- 0po;;Hionibus circa pos;;ibílitatem deve– niendi in cer:t~n1 ·eognitione1u existen– t.hü~ J)ei, a.nhnae HpiritualitatiH, hon1iniH libertati:,;, ~- Braccarense, (Oonc.) da11111at." Pt·iHciliani;;tn.><, :t24. ·Br'ancherau-, ontolog•isn10 indulget, 20. Buonpensiere, in t¡\10 corisÍ~tat ontc,loi,l'ismus, 20,

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz