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e) San Esteban de Muret. San Esteban de Mu:ret, llamado ~sí por el lugar en que hizo durante casi cincuenta años vida eremítica, fué el fundador de la Orden de Grandmont, que dejó de existir en 1769. Murió en 1124 después de haber redactado una Regla que mereció la aprobación de varios Papas, sobre todo de Clemente III en 1188 (143). Prescinde en ella del verbo teneri. Praecipere lo usa en bas– tantes ocasiones con frases enérgicas ( 144). Emplea el praesu– mere, desconocido por san Francisco ( 145 ), y varias cláusulas vigorosas: omnino prohibemus, nullatenus accipiatis, nullate– nus habeatis, omnino caveat ... (146). El precepto del ayuno y el de la prohibición de tener pro– piedad está más fuertemente expresado en san Esteban: Regla de san Esteban Ve:rum ah Exaltatione sanctae Crucis usque ad Pascha vobis ieiunare praecip'imus, exceptis die– bus dominicis et die Natalis Domi.• ni... Item a festivitate Omnium S.8,nctorum usque ad Nativitatem Dominicam et a septuagesima ad Pascha cibo quadragesi• tantum vobis uti praecipimus (c.57, col.1158s). Omnes terrarum possessiones quae sunt extra metas locorum vest:rorum... ex toto interdícimus (c.4, col.l140s). Inter haec vobis praecipimus ut numquam in possessione monacho– rum aedificia construatis (c.33, col.1151). Regla Franciscana Et -ieiunent a festo Omnium Sanctorum usque aid Nativitatem Domini... sed aliam [cua.resma.] usque ad Resurrectionem Domini ieiunent. Aliis autem temporfüus non teneantur nisi sexta feria ieiu– nare. Tempore vero manifestae ne– cessitatis non teneantur fratres iei.uni.o corporali (c.3, p.66). Fratres nihil sibi approprient nec ctornum nec locum nec aliquam rem... Nihil aliud pro nomine Do– mini nostri Iesu Christi in perpe– tuum sub caelo habere velitis (c.6, p.68s). En resumen, la terminología de san Esteban, tomada global– mente, tiene más vigor que la del Seráfico Padre, por el frecuente uso de los verbos praecipere, praesumere y de frases enfáticas, (143) Citamos la edición de PL 204,1135-1162. (144) « Firmissime vobis praecipi.mus ut numquani propter vestra vel aliena curo al!quo placitare sive iudicio contendere praesumatis » (Regula, c.31, col.1150); « Quod si pastor vester ab hac via veritatis vos ad aliud evertere conabitur... ex auctoritate Dei vobis confi,denter praecipim-us qua.tenus ipsum sicut a.postata.m potius a vestra socíetate peniiu..s eiciatis quam propter eum ab hac via declinetis » (ibídem, c.65, col.1162). Cfr. c.4, col.1140s; c.24, col.1149; c.33. col.1151; c.43, col.1553; c.46, col.1154; c.49, co!.1115. (145) Regula, c.9, col.1143; c.20, col.1147; c.22, col.1148; c.32, col.1150; c.61, col.1160, etc. (146) lbidemJ c.6, col.1142s; c.15, col.í146; c.17, col.1146; c.28, col.1149; c.39, col.1152; cAO, coL1153; c.62s, co!.1160s. 68
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