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74 UN DÍPTICO THEOLÓGICO FRANCISCANO (29) na de la predestinacion de la Virgen Santísima, anterior a todo pecado e independiente de el y se fueron descubriendo belleza'S, prerrogativas y grandiosidad; en un principio insospechadas, en el gran misterio de 'SU Concepción Inmaculada. L!~ense verdaderas preciosjdades en Salvador Montalbán, O. F.M~Cap. (78), en Carlos del Moral, O.F.M:Obs. (79}. .Solo trans.. cribi:ré algunas afirmaciones de San Lorenzo de Brindis, para que sirvan de índice y muestra. Si la gracia y la dignidad se miden por el acercamiento, de una crl:)atura a Dios, príncipio totalmente escotista, Quis Deo magis propingua, quam Virgo, cum sponsa [)ei sit? Quís magis propin,quus Christo Mari(], quae eius mater est? En este principio supremo funda:menta toda hi grandez;a, de Maria, la, dignida,d de Esposa de Dios y Madre de Cri'Sto (SO). El pensamiento de San Lorenzo aparece nitido y profundQ en su Sermón octavo sobre la In:maculada Concepcion; cuyo texto foé: Ja.cob autem genuit Joseph, virurn Mariae de qu<J., natus est Jesus, qui vocatur Christ?.1,s. Me:r,ece la pena t:vm1scr:ibi¡r algunoi;:i. párrafos. • «In sacrosaricto hodierno Evangelio de Sanetissima Virgine l)eipa– ra, cuius immaculatam Conceptior¡,err¡, hodie .solemniter. celebrat san.eta Mater Ecclesia, nihil aliud habemus nisi quod 'ips.a sit ,pera et na,tu– ralis Mater Christi: De .qua natus est,.. Et quidem haec prima est et .summa dignitas Virgini13 JJloriosae. ex qua omnis eius gloria honorqúe dependet, Sicut enim in qualibet scientia statuitur primum aZiquod iprincipíum et axioma, ex quo om– nes /ere illius scientiae conclusiones educuntur et comprobantur, uti in theologia quod Déus sit primum ens..., ita in hodierno Evangelio statuitur hoc primum principi?-1,mi!'lnobilitatis et dignitatis Mariae, quod ipsa sit vere «Theotocos», naturalis vera et propria Mater viYi et veri Dei, Unigeniti Filii summi Patris ex quo principio concluditur quod ipsa sit Sponsa Altissimi, quod sit lJomina Angelorum, Regina Sq,ncto– rum omnium, lmperatrix totius universi etc.. » {81). «lpsa ergo omnium Ari;gelorum sanc.tissima, omníum puriss.ima, omnium immaculatíssima» {82). «Porta coeli Maria et porta coeli Chri- ., stus... Porta Christus, quia mediator Dei et kominum, Peus h.omo; SÍ'(: porta Maria, quia ;tnediq,trix ínter Ch,risturn f,tfJ,deles. Et .sicut Christus mediator Dei, na.turam habuit lJei; ita Jl!a,ria medip,tri<e .Chris#, s&;nc,. titatem habet Christi, omnino tpUra et ;immaaulata síeut Ohristws» (83). ('78) Ya emos eitado eltitulo d,e .esta óbr;1 más 1wriba p. 49, nota l. (79) Cf. ibi:d. (80j Cf. Muriale, p. 4'74. (81) Gf'. ibid., p. 479. 182) Cf. ibid., p. 474. (83) Cf. ibid., p. 493
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