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14 Elizondo II. Virtualia: 4 Pro graviore recurras; praeerit omnibus unus. Custodes movere debent, legere atque venire vocati. III. Aequipollentia: 12 Est humilis vestis, duplex, caret una cuculla. Ni manifesta necessitas, incedes pede nudo. Officium nos, conversi « Pater », et ieiunia sacra. Non equites, si liber sis sanusque, necesse est. Sed pro vestibus infirmisque recurre ad amicos. Aegrotis servi; et sacra contice, ubi prohiberis Examen, permissio spiritualeque asylum. Tironumque receptio, tumque professio, vestis Forma (professorum quoque) sunt haec multa tenenda. B. Exhortationes spirituales: 12 Pax, eleemosyna, et labor atque iter, omnia egestas. Sis fratri nutrix, doceas caste breviterque; Sis mitis peccanti; invisas corripiasque. Velle, recorderis, propter Christum renegasse; Mens praestet pia; sisque recurrentis miserator. C. Admonitiones vitandi malum: 5 Non lis, despectus, nec judicium aut sceleri ira; Non vanus sis, mussans; non cupidus studiorum. D. Libertates: 6 Ad Benedictum, aut si necessitas haud tenearis; Sed sarcire licet ac vesci omnibus escis. Ire etiam potes ad gentes; custosque vacare». Pío de Benevento divide la regla en tres partes: obligaciones bajo pecado mortal; consejos (es decir, exhortaciones y avisos para evitar el mal y hacer el bien) y medios que hace adoptar para llegar a la perfección propia del estado religioso; libertades, esto es, aquel– las concesiones que se pueden. llevar a la práctica u omitirlas, se-

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