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42 FIDEL ELIZONDO 465: Oblatio post diuinum Officium. // (Suscipe clementissime Deus...); 466s: Post diuinum Officium, B. P. N. / Franciscus dicere solebat: // (Sanctus, sanctus, sanctus, Dominus Deus noster omnipotens...); 468-474: Gratiarum actio valde elegans, / pro innumeris Dei beneficiis. // ( Omnipotens sempiterne Deus, tu es vita mea... ); 474s: Breuis salutatio ad beatam Vir-/ginem, recolens dolores & / gaudia ipsius, & Filij sui, / frequenter dicenda. / / (Ave mater Dei dignissima... ); 475-477: Aspirationes quotidianae / ad Deum, secundilm san-/ctum Bernardi– num. //; 478-482: Aliae aspirationes flammigerae, / secundilm Blosium, quo– tidie / repetendae, si vacat. Imo siue / quiescas, siue progrediaris, / vel aliquid aliud facias, sem-/per animo reuoluendae. //; 482s: Quando accipis lndulgen– tiam / in sera. // (Considera Christum mortuum... ); 483: Dum surgís ad Matu– tinum. // (In illa obscuritate considera... ); 483: Cum ingrederis Ecclesiam. /) (Accipe aquam benedictam dicens...); 484-502: CAPITA DOCTRINAE / CHRISTIA– NAE / compendio tradita. /! (catecismo de la doctrina cristiana); 503-517: ORDO / COMMENDATIONIS / ANIMAE. / /; 518-522: IN PROCESSIONE / DIEI PAL– MARVM. //; 523s: IN PROCESSIONE / PVRIFICATIONIS B. M. V. / /; 525-532: OFFICIVM / S. FRANCISCI. //; 532-534: Salutatio ad beatissimum ac / Seraphi– cum Patrem nostrum / FRANCISCVM. // (Salve pater paupertatis, Miles mirae novitatis... ); 535s: Precatio ad Sanctas nostri / Ordinis. // (Vos sancti Dei inclyti, Qui estis mente lucidi... ); 536-538: Oratio ad sanctum ac Seraphi-/cum Patrem nostrum / FRANCISCVM. // (O seraphice ac beatissime pater noster Francisce... ); 539s: Ordinatio Officiorum de imma-/culata CONCEPTIONE, & / venerabili SACRAMENTO. //; 540 también: FINIS. //; f. [l]r: APPROBATIO. / lnfrascrip– tus recensui Libel-/lum cuí titulus: Regula & / Testamentum Seraphici Pa-/tris Francisci. In qua, cilm prae-/ter declarationem eorumdem, / multa admodum pia, & cuiuis / Religioso valde opportuna, exer-/citia denique spiritualia non-/ nulla cuius etiam non Religioso / vtilia adserantur, non exiguo / praedicti Ordinis Seraphici alio-/rumque commodo luce donabun-/tur. Datum Antuerpiae XVI. / Martij, Anno M. DC. XXIV. [1624] / Laur. Beyerlinck S. R. E. Protonot. / Ar– chipresbyter & Librorum / Censor Antuerpiensis. / /; [l]v: ANTVERPIAE, / EX OFFICINA PLANTINIANA/ BALTHASARIS MORETI. / M. DC. XXIV. [1624] //. Para mejor realizar la comparación entre las ediciones de 1589 y la de 1624, podemos distinguir en ellas tres bloques de textos, en general bastante bien delimitados. El primero contiene substancialmente la trans– cripción de la regla franciscana y del testamento del seráfico padre, junto con algunos documentos relacionados directamente con los mismos 35 • El segundo ofrece trataditos dirigidos principalmente a la formación franciscana y espiritual de los religiosos 36 • El tercero se distingue por su carácter marcadamente litúrgico y devocional 37• " Regula et testamentum, Antuerpiae 1589, 3-67; Regula et testamentum, Antuerpiae 1624, 3-59. 36 Podemos encuadrarlos en las páginas 68-277 de 1589 y 59-401 de 1624. Pero hay diversos textos que están colocados fuera de este bloque presentado por nosotros: en las ediciones de 1589, el Speculum vitae religiosae se encuentra en el tercero, a nuestro entender, fuera de lugar (363-423); como también el intitulado Virtus et excellentia religionis, a S. Bernardo collecta (424-429), que d{;saparece en la colección de Amberes 1624. En ésta, el tratadito Capita doctrinae christianae compendio tradita esta, también fuera de lugar, en el tercer bloque (484-502). 37 Regula et testamentum, Antuerpiae 1589, 278-452; Regula et testamentum, Antuerpiae 1624, 401-540.

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