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326 Elizondo En lo que atañe al modo de ayunar, el esquema se conforma al rtuevo código y propone: « 68 Tempore vero... tenentur, cibis esurialibus utantur, nisi legiti– ma dispensatione gaudeant. Sed in aliis ieiuniis quae tan– tum ab Ecclesia iniunguntur, Fratres legibus Ecclesiae se conforment. Et ad mortifica– tionis... concupiscentiae. [C.] 1253. » 1252 » 17 • Por lo expuesto se comprueba claramente el método adoptado en este documento-base. No podernos olvidar que para tales trabajos, el ministro general tiene capacidad y preparación extraordinarias, unánimemente reconocidas después de la publicación de la excelente obra en torno a las constituciones capuchinas de 1909 18 • II. EL CAPÍTULO GENERAL DE 1920 El 25 de diciembre de 1919, el ministro general convoca el capítulo de la orden para el mes de mayo del siguiente año. En el documento correspondiente nada dice del problema más importante que la fraternidad debe resolver: la revisión de las constitucio~ nes 19 • religioso exuere et saeculari induere, nisi gtavi ex necessitate et, si fieri possit, cum Praelati licentia; est pariter illicitum [...] habita ratione » (Const. 1909, n. 30). 17 En las constituciones de 1909 se establece: « 68. Tempore vero [...] tenen– tur, a carnibus et lacticiniis abstinere debent, nisi legitimam a S. Sede dispensa– tionem obtinuerint, vel in Regionibus degant ubi quoad lacticiniorum usuro vigent approbatae consuetudines et speciales dispensationes etiam pro Fratribus Minoribus, quibus nos conformare poterimus·. Sed in aliis ieiuniis, quae tan– tum ab Ecclesia iniunguntur, Fratres S. Sedis indultis et decretis concessis pro regionuríl diversitate in quibus ipsi degent se conforment. Et ad mortifi– cationis [...] concupiscentiae » (Const. 1909, n. 68). 18 VENANTIUS A LISLE-EN-RIGAULT, Monumenta ad constitutiones ordinis fratrum minorum capuccinorum pertinentia, Romae 1916. 19 lo., Cum sexennium, 25 diciembre 1919, en AOC 36 (1920) 4s.

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