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Las constituciones capuchinas 21 tia, fide et devotione, et nonnisi di– gne praeparati ad altare accedant » (n. 133). rem et gloriam humanam, vel ad rem quamlibet temporalem, sed cum simplíci, puro et mundo corde solum attendant divino honori: ce– lebrantes ob meram charitatem, cum omni humili reverentia, fide et devotione. Sese autem praeparent, quantum eorum fragilitas patitur, cum in sacris Litteris maledictus declaretur ille qui opus Dei frau– dulenter agit; et actus huiusmodi prae caeteris totus divinus, summo– pere displicet Deo dum irreverenter peragitur » (c. 3, n. 6, p. 26s.). Desaparece en parte la bellísima introducción del texto tradi– cional en torno a la oración. Es{Ji.ema comisión 1908 « Quoniam oratio est spiritualis magistra, mater et nutrix vitae spi– ritualis orrmisque verae virtutis, sta– tuitur, ut eidem duae horae specia– les assignentur » (n. 154). Esquema comisión 1896 « Quoniam vero sancta oratio est nostra spiritualis magistra, mater ac nutrix omnis verae virtutis: ideo, ne devotionis spiritus, prae cunctis aliis rebus peroptabilis, in nobis mi– nuatur aut tabescat; quin potius, ardendo assidue supra sacrum nos– tri cordis altare, magis magisque semper incandescat, uti in votis erat Seraphico Patri nostro: tametsi ve– rus et spiritualis Frater Minor quo– cumque tempore interius oret, ni– hilominus ordinatur, quod ad hunc finem duae particulares horae de– putentur » (c. 3, n. 12, p. 28s.). Los e~emplos textuales podrían multiplicarse; pero los propues– tos son le suficientemente comprobatorios. Así, quedan suprimidas las motivaciones y exhortaciones espirituales sobre: la obediencia al romano pontífice, a los prelados de la iglesia, a los superiores de la orden y a toda criatura 64 ; la no intromisión de los religiosos en los asuntos temporales de los aspirantes a la orden 65 ; el lecho humil- 64 Esque,na comisión 1908, n. 7; Esquema comisión 1896, c. I, n. 6, p. 9s. 65 Esquema comisión 1896, c. II, n. 5, p. 12s.

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