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180 Lázaro de Aspurz De qua promissione sua faciat petitionem ad nomen sanctomm, quorum reliquiae ibi sunt, et abbatis praesentis. Quam petitionem manu sua scribat, aut certe, si non scit lit– teras, alter ab eo rogatus scribat; et ille novicius signum faciat et manu sua eam super altare ponat. Quam dum imposuerit, incipiat ipse novicius mox hunc versum: Suscipe me, Domine, secundum eloquium tuum et vivam, et non confundas me ab expectatione mea (Ps rr'8, n6). Quem versum omnis congregatio tertio respondeat, adiungentes: Gloria Patri. Tune ille frater novicios prosternatur singulorum pedibus, ut orent pro eo; et iam ex illa hora in congregatione reputetur. Res, si quas habeat, aut eroget prius pauperibus aut, facta so– lemniter donatione, conferat monasterio, nihil sibi reservans ex omni– bus, quippe qui ex illo die nec proprii corporis potestatem se habi– turum scit. Mox ergo in oratorio exuatur vestibus propriis, quibus vestitus est, et induatur rebus monasterii (r). Tal es el esquema dentro del cual se formaría la liturgia mo– nástica de la profesión, que no fue uniforme en todos los monaste– rios benedictinos. Fundamentalmente pasaría, en el siglo XII, al Ordo ad f aciendum monachum del Pontifical Romano y muchos de sus elementos han llegado hasta nosotros en los rituales de las Ordenes mendicantes. San Benito no hace mención de la misa. Es el altar lo que cuenta, y con el altar las reliquias de los santos y el testimonio del abad, en cuya presencia deposita la « petitio )) . No es difícil ver en esto un gran parecido- con el sacramentum por el que el soldado romano se incorporaba a la milicia. San Benito concebía al monje enrolado en los relevos de la milicia de Cristo día y noche, « mili– tans sub regula vel abbate )) (2). Pero, al menos desde el siglo VIII, hízose general en los monasterios la unión del rito de la profesión con la celebración de la misa, ya sea al principio, como se hacía en (1) Benedicti Regula. Ed. R. HANSLIK; CSEL 75 (Vindobonae 1960) 136 s. (2) Reg. c. I, r. Sobre el sentido militar de petitio, petitor, y sobre el jura– mento militar llamado sacramentum cfr. FoRCELLINI, Lexicon totius latinitatis, III, 694s; IV, 185.

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