BCCCAP00000000000000000000895

FEDELE DA PANNA, ANTONIO M. DAVICENZA E IL BREVILOQUIO 671 5. et ex his (notionibus) tantum tres proprietates personales. Mirabilis ordo atque sapientia in his the– sibus proponendis cernitur ac relucet, quia ut per de– cursum argumentationis se– dulo ispicienti facile pate– bit, una ex altera profluit, una alteram supponit, una per aliam cognoscitur ac ita invicem sunt connexae, ut earum ordo minime variari possit, quin proba– tionis evidentia et brevitas labefactetur. F. da Fanna, Comm. in Brev., pars I, cap. 4, punto III, c. 43 In divinis sunt duo modi praedicandi, scilicet per mo//c. 44 dum substan– tiae et relationis; tres modi supponendi, sci– licet essentiae, personae, notionis; quatuor modi significandi substantiam, scilicet nomine essentiae, substantiae, personae, hypostasis; quinque modi dicendi, sci– licet quis, qui, quae, quod et quid; 5. In divinis sunt tres tan– tum Proprietates Perso– nales. Theses exprimaparte Bre– viloquii [...] ex cap. IV, c. 2 In divinis sunt tantum duo modi praedicandi, scilicet 1. per modum Substantiae 2. per modum Relationis. 2. In divinis sunt tantum tres modi supponendi: 1. Nomine Essentiae 2. Nomine Personae. 3. Nomine Notionis. 3. In divinis sunt tantum quatuor modi significandi substantiam 1. Nomine Essentiae. 2. Nomine Substantiae. 3. Nomine Hypostasis. 4. Nomine Personae. 4. In divinis sunt tantum quinque modi dicendi pa– riter et quaerendi 1. Quis. - tres proprietates perso– nales. A.M. da Vicenza, Comm. in Brev., pars I, cap. 4, p. 78 In divinis sunt duo modi praedicandi, per modum substantiae et relationis; - tres modi supponendi, nomine essentiae, personae et notionis; - quatuor modi significan– di substantiam, nomine essentiae, substantiae, hypostasis et personae; - quinque modi dicendi et quaerendi

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA3MTIz