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538 VINCENZO CRISCUOLO EDIZIONE DEL TESTO [f. lr] 1700. Censura in librum manuscriptum, cui titulus Teologia mistica di San Bonaventura ovvero pratica della presenza di < Christo > Dio ed uomo, estratta da i divini scritti del Serafico Dottore dal padre Bartolomeo da Castelvetro predicatore e definitore cappuccino. Decretum Sacrae Congregationis sub die 16 iunii 1700, statuens quod dictus liber non imprimatur nec restituatur. [f. 2r] Jesus Maria Ioseph Divus Thomas Eminentissimi Patres. Attenta qua valui expensione, absolvi opus inscriptum: Teologia mistica di San Bonaventura overo pratica della presenza di Christo Dio et huomo, estratta da diversi scritti del Serafico Dottore dal Padre Bartolomeo da Castelvetro predicatore e defì,nitore cappuccino. Hoc opus author compaginavit ex diversis Seraphici Doctoris operibus, et signanter ex celebri inter misticos opusculo, cui titulus Itinerarium mentis in Deum in duasque partes divisit. In prima Theoricam se traditurum promittit expletae efformationis ideae Christi Dei et hominis, nec non perfectae ascensionis in Deum, et hanc ex triplici gradu: primo, ex sensibilibus a fide propositis, puta ex consideratione vitae ac passionis Christi, ex usu sacramentorum atque externo exercitio virtutum; secun– do, ex naturalibus spiritualibus, scilicet ex cognitione animae eiusdemque actuum ac habituum scientificorum; tertio, ex supernaturalibus, ponderando videlicet per– fectiones divinas tum absolutas tum relativas, tum etiam illas quae resultant in Christo ex idiomatum communicatione. In secunda vero parte tradit praxim huius ascensus exponendo definitiones, species, principia, dispositiones orationis tum vocalis, tum mixtae, tum mentalis, demonstrans quaenam sit orario Deo beneplacens et perfecta et a damnata Molinos distans, et demum pro coronide imponit tractatum de oratione quietis. In huius operis constructione, si mens spectetur authoris, pia penitus ac lau– dabilis, cum pietatis religiosae sit partus et zeli salutis animarum effectus; attamen [f. 2v] in modo quo procedit, non videtur absolute probandum, cum plurimis sparsim scateat animadversione dignis.

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