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580 VINCENZO CRISCUOLO [21 n. 0 eodem et cap. 12 tract. 5] Loquens de statu proficientium, assignat tan– quam propriam illius status operationes debitas incipientibus, in quo confuse procedit. [f. 33v] [22 n. 0 150 cap. 13 et 14 eiusdem tractatus] Regreditur ad agendum de oratione secundum se, cum tractatum instituerit de meditatione, in quo maiori distinctione et ordine quod procederet desideraretur. [23 n. 0 185] De Molinos eiusque sectatoribus asserit: Costoro dunque inse– gnano che l'oggetto della loro oratione contemplativa deve essere la divinita sotto un concetto astrattissimo, denudandola dalle personalita del Padre, Figliuolo e Spirito Santo e da tutti gli attributi divini, quod et repetit n. 0 253 et n. 0 288, et confutan– do eiusrnodi errorern affert authoritatern Sanctae Theresiae Vitae, cap. 22, asse– rens quod in huiusmodi errore fuerit aliquando Seraphica orationis Magistra. Haec relatio damnatae doctrinae falsa omnino videbitur expendenti damna– tas propositiones Molinos, nec potest fundari nisi in propositione 21, qua asserit Molinos: "Nell'oratione bisogna starsene in fede oscura et universale quiete e scor– danza d'ogni altro pensiero particolare e distinto dalli attributi di Dio e Trinità, e star cosi alla presenza di Dio per adorarlo e servirlo et amarlo, ma senza produtio– ne di atti, perché Dio non si sodisfa di questa robba". Sane nemo non viderit non esse eandem doctrinam damnatam et relatam, et quidern citra errorern potest esse obiectum contemplationis aquisitae et infusae. Divinitas sub astracto hoc concep– tu, sicuti est contemplationis methaphisicae et theologicae, et ex ea valde intensus amor potest oriri. Quantum vero ad aurhoritatem Sanctae Theresiae, sicuri decipi– tur in hoc, quod supponat author supradictam a se relatam doctrinam esse damna– tam, ita excedit in asserendo quod seraphica Virgo fuerit in hoc errore, etenim ur legenti praedictum cap. 22 constabit ex libris non ex directore fuit in opinione quod deberet abstrahi ab omni corporeo et contemplari [f. 34r] Divinitatem, ex– eludendo etiam Christi Domini humanitatem, et sane ex doctrina eiusdem Sanctae Matris excluditur directe illam, quam indistincte aurhor ubique tradit de remotione imaginum, ut loco citato videre est. [24 n. 0 187] In Christo asserit: Trovansi eminentemente l'essere, il vivere, il sentire e la raggionevolezza delle creature corporee e spirituali. Barbare satis loquitur eminentemente, alias Christus eminenter non forma– liter homo, quod et haereticurn, potius ponat sicuri credo intelligere perftttamente. [25 n. 0 198] De Deo asserit: Tutto cio che conosciamo o concepiamo di Dio e una cosa limitata efinita, quindi sempre inferiore alla verita dell'essere di Dio. Haec doctrina explicatione indiget, alias prour iacet non videtur admittenda, cum destruat veram theologiam et philosophiam; etenim illa de Deo perfectiones

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