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SAN BONAVENTURA ALL'INDICE? 573 martir non fuit; sicuti certum est non habere formalem gloriam illam acciden– talem, quae correspondet Divo Petro ex crucifixione, Divo Alexio ex derelictione sponsae etc., et tamen in hoc Virginis excellentiae non derogatur, cum alias ex eminentissimo ipsius gloria haec omnia superexcedantur. [102 n. 0 eodem] De eadem Virgine Deipara asserit: E finalmente la propria massima per inferire tanti privilegi sta fondata nell'esigenza del dono infinito della maternita divina, sotto la quale et alla quale competono tutti i prilivegi che sono , communicabili ad una pura creatura. Debet explicare de qua infinitate maternitatis loquatur: phisica, morali, intrin– seca an estrinseca. Ulterius si omnia indefinite privilegia deberent Virgini conferre quae possunt purae creaturae communicari, posset deduci Virginem coelos move– re, in haec inferiora phisicae influere etc., quod utique neque author ipse concedet. [I 03 n. 0 eodem] Et materiam concludens asserit: Nel che mancano [ f 28v] al parer mio alcuni teologi, per altro acutissimi, i quali nell'esaminare le perfezzioni di Maria, incontrandone qualcheduna alla quale non giongendo il loro cervello allu– cinato dalle regole dellafilosofia o naturali, ardiscono negarle a questa gran Madre di Dio, contro de' quale invehisce San Giorgio Nicomediense con dire: Perché dubiti di attribuire alla Vergine privilegi minori, mentre Dio glien 'ha conceduto de' maggiori? lniuriam nec levem gravibus infert theologis, qui ratione et fondamento Scripturarum et documentis Patrum ducti, limitant ordinate Virginis Deiparae perfectiones, uti passim apud ipsos et apud ipsorum principes, Angelicum Docto– rem videlicet et Divum Bonaventuram aliosque videre est, falsis namque hono– ribus non indiget, et ipsius honor iudicium diligit. De authoritate Divi Georgorii Nicomediensis, cum fidem penes se author reservaverit, nisi producat, non est sine explicatione admittenda. Haereticos enim vel rudes tangit, non de fide et Ecclesia, et de ipsa Virgine Deipara bene meritos viros. [103 n. 0 352] De idea efformanda Virginis Deiparae asserit: la quale imagine o idea deve essere (nota bene) non corporea o sensibile, ma spirituale et intellettuale, e pero partorita dalla fede; non niego pero che non possa anco servirsi delle imagini esterne di Maria, anzi e lodevolissimo et utilissimo l'uso delle sagre imagini. Cum enumeret ideam internam intellectualem et externam, nullamque ima– ginariae nedum mentionem faciat; quin imo illam ableget dicendo non corporea o sensibile, videlicet uti alias insinuatum est proposit. 18 Molinos. Haec signanter notata sunt quamplurimis aliis minoris momenti omissis, spe– cialiter hiperbolicis loqutionibus etc.

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