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SAN BONAVENTURA ALL'INDICE? 569 nistratione del suo latte s'andasse aumentando etc., et in margine Doctorem Sera– phicum citat. Mendose authoritatem signat et cum novum inducat miraculum quod Chri– sti corpus fuerit in utero lacte virgineo alitum, non est audiendus. Certum est apud medicos, etsi modicum non lactis proprii, sed lactei humoris admisceatur et post hipocrat. De nativitate pueri, n. 39 et Galen., comm. 5, aphorism. 37 cum communi firmavit Zacchias quaest. medico-legali p. 2, lib. 9, , tit. 12, q. 3, cui adhaesit norite Diemerbroek lib. 1, cap. 31, confutans cum communi entium asse– rentem a mammis genitricis lac deferri ad uterum in fretus alimentum. [85 n. 0 307] De Eucaristia asserit che doveva essere medicamento ef./ìcacissimo per risanare lejèrite mortali del huomo perpreservarlo dalpeccato. Explicanda doctrina: ex Eucaristia quippe indefinite et in omnibus enume– rata efficacem non sortiuntur effectum, sed vere sufficientia sunt. [86 n. 0 308] De Christo asserit: Vederete in questo Dio la communicatione delli idiomi, come di creatore e creatura. Ut in n. 0 81 supra notatum est, in his terminis non stat idiomatum commu– nicatio, quod signanter ex Doctore Seraphico habetur 3, dist. 11, art. 2, q. 1 in corpore et ad quartum. [87 n. 0 314] Loquens de externa Christi pulcritudine, asserit: Chiedetelo ad una Santa Agnese e a tante altre verginelle, [f. 26r] quali per isposarsi con questo Sposo divino rinonciorono a maritaggi delli huomini, e come havriano potuto ciofare senza la somma bellezza di Christo Gesu. Moderanda sane propositio: non enim externa Christi Domini pulcritudo est adeo in ipsum conversioni annexa, ut ea praecisa non possit cum ea dari unio etc. [88 n. 0 317] De Christi dominio asserit: che li fu donato e rinunciato dal Padre eterno. Cum renunciare dominium sit illud abdicare illudque non exercere ulterius, namque Pater aeternus hoc praestitit etc. [89 n. 0 330] Orationi vacantem alloquens dicit: Quell'oggetto che prima vi si presentara d'avanti, v. g. il corpo paziente o l'anima ripiena di virtu, questo e in cui vi dovetefirmare, e sopra di essefare le vostre pratiche. Haec doctrina modificationem exposcit; videtur namque casualitati tribuere id quod patres mistici assignant vel divinae vocationi vel maximae ponderationi, vel spiritualis directoris inspectioni. [90 n. 0 332] Inquirenti quaenam debeat esse idea Christi, sensibilis ne an in– tellectualis, respondet: Che puo essere ne' principianti sensibile e corporea, ma ne'

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