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SAN BONAVENTURA ALL'INDICE? 553 Nimis animose prolatum, cum Deus in nullo creato quale cor lesu esset, prout precise verba sonant expleatur Deus, explicationem ergo addat, constituit enim se debitorem sapientibus et insipientibus. [26 n. 0 65] In ascensione Christi asserit: che stesa la mano destra li benedisse tutti, discipulos intellige. [f. 14r] Minus conformiter ad scripturam Actor. I, quae dicit: Elevatis manibus, benedixit eis, et alias ex manuum elevatione benedictio habebatur; quod si huiusmodi paraphrasim ex patribus vindicavit, indicet. [27 n. 0 66] lnnitendo Act. Apost. 2, cum mulieribus et Maria matre lesu, de Virgine Deipara asserir: Che diressimo noi, posta tra le converse nelle monache, tra le piu vili donnicciole del popolo, sotto una Maddalena et altre donne d'infimo conto, et authoritatem quandam divi Bernardi et divi Bonaventurae inducit, sed nec in cita– tis ab eo locis nec alibi valui invenire. Nimis demisse quam par est de Virgine loquitur quantum ad debitam reverentiam, quae a fidelibus illi praestabatur, cum alias glossa et sacri passim expositores ex hoc textu dignitatem Virgini servatam testantur eo quod proprio nuncupetur nomine. [28 n. 0 77] Asserir quod Christus coll'applicazione de suoi meriti dispose i cuori di questo Sagro Collegio (apostolos intellige et discipulos Sancti Spiritus advenrum praestolantes) perchéfossero condegno luogo e sedia della Divinita. Diminute procedit in assignanda dispositione ad Spiritus Sancti receptionem, praecisam applicationem meritorum Christi, non reluctando intrinsecae disposi– tionis necessitatem, ut in modo loquendi, ur par est ab haereticis elongetur cum quibus nec nomina debemus habere communia, ex Divo Thoma. [29 n. 0 78] Asserit: Hora l'anima che piamente, fondatamente e ragionevol– mente crede d'essere in gratia. Qui ita credit, cirra formidinem assenriri videtur, qui loquendi modum Tri– dentinum opponitur sess. 6, cap. 9. [30 n. 0 80] De iusti unione cum Deo per gratiam asserit che senza il concorso della sua volonta non puo mai disciogliersi. Explicandum desideratur, quis sit iste concursus, ne [f. 14v] idiotae decipian– tur gratiam absolute conservari dependenter a voluntate hominis, addendumque proinde delpeccato. [31 n. 0 83] Loquens de sacramentis asserit: che hanno virtu di risanare l'ani– ma da tutte leferite delpeccato.
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