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SAN BONAVENTURA ALL'INDICE? 551 [15 n. 0 27] Asserir quod quis tunc culpabiliter avertitur a vocatione divina in ordine ad praxim praesentiae Christi: quando la persona si trova con motivi d'effi– cace chiamata da Dio, allora il non coltivare le chiamate [f. 12v] di Dio e un man– camento di danno notabile. Sane haec doctrina, cum supponat compossibilitatem motivorum efficacis Dei vocationis una cum actuali dissensu, ut falsa omnino reicienda; componitur quippe cum actuali vocatione potentia ad dissensum, non vero actualis dissensus. [16 tract. 2 in proemio] Asserir Christum Deum hominemque continere in se: Tutta la teologia simbolica, la quale prima conduce l'anima alla cognitione e vista dell'humanita sensibile di Christo epoi della Divinita unita all'humanita. Minus proprie et diminute procedit; certum namque est simbolicam theolo– giam plura divina ex methaphoris attingere, quae saltim explicite independent et ex se ab unione hypostatica. [17 n. 0 30] De incarnationis arcano asserir: Questo mistero e ilpiu santo, dolce e mirabile che si celebri nella Chiesa cattolica e che habbia operato Christo, et idem repetit. Quod Christus operatus fuerit incarnationem prout iacet, in rigore theologico falsa propositio. Christus namque si incarnationem supponit quomodo incarnationem operatus est, si autem de Christo prout importar Verbi personam vult author intelligi, improprie loquitur per abbia operato; nam operari in communi conceptione theologorum et philosophorum influxum effectivum, non pure terminativum importet, et cum Verbum pure terminaverit improprie ponitur abbia operato. Si vero Verbo influxum effectivum attribuat in unionem hypostaticam, diminute procedit, opera quippe ad extra, ut theologis notum est, a tota indivisa T rinitate procedunt. [18 n. 0 eodem] De eadem incarnatione asserit quod in ea Verbum Divinum s'anniento. [f. 13r] Etsi modus iste loquendi ex phrasi Apostoli ad Philippenses 2° desu– matur, quod videlicet semetipsum exinanivit, attamen cum propria annihilatio repugnet, congruae quae passim apud sacros expositores inveniuntur explicationes debent vel insinuari. [19 n. 0 33] Asserit quod in Christo fluxus refluxusque dolorum duro dal primo istante sin all'ultimo della vita di Christo. Moderatione ac explicatione indiget haec doctrina; certum enim debet esse non eodem modo semper dolores Salvatorem nostrum gravasse, diversimode enim se habuit in Thabor et in Calvario etc.

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