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SAN BONAVENTURA ALL'INDICE? 547 maniera che in Christo non si puol vedere l'humanita senza la Divinita per l'unione ipostatica. Divinitatem omnem in humanitate restringi, et e contra, est barbare saltim in theologia loqui de hypostatica unione, in qua Divinitas, sicut nullam passa est mutationem, ira neque et restrictionem; eo vel magis, cum certum sit plus huma– nitati Divinitatem praestitisse, quam e contra; unde aequalitas haec ab authore insinuata non est retinenda. Quod autem videri nequeat humanitas sine Divini– tate contra communem theologorum procedit, qui iuxta phrasim Damasceni a Divo Thoma 3 p., q. 25, art. 2, 1 relatam supponunt, quod subtilibus intelligentiis possit dividi quod videtur ab eo quod intelligitur, cui addendum quod iuxta com– muniorem theologorum alia latriae adoratio ratione Divinitatis Christo debeatur, alia hyperduliae ratione humanitatis. [3 n. 0 3] Male citat Sanctam Matrem Theresiam quantum ad non removen– dam imaginem sacrae humanitatis Christi: Sancta enim Mater de hoc loquitur Vitae cap. 22, non vero Mans. 6, cap. 1. [4 n. 0 8] Asserir: Si rimiri Gesu in qual modo si vuole dall'anima o con imagini o senza imagini, non si vedra altro che Dio e Christo sempre Dio, la qual vista di Dio assorbisce e spiritualizza ogni imagine et ogni sensibilita. Et idem n. 0 103. Haec doctrina improprie et diminute in theologia procedit. Primum ex eo constat quod dividat et contraponat [ f. 9v] Deum a Christo semper Deo, cum in Christo utique importetur Deus, et cum ulterius etiam importetur et homo seu hominis ratio diminute procedit non indicando humanitatem importatam. Ulte– rius haec doctrina in eo quod asserir, quod in visione Dei in Christo omnis eliminetur imago sibi et veritati prout iacet, contradicit sibi, dum supponit Christum videndum per imaginem, deinde imaginem asserir abolendam; veritati, quia si videatur per imaginariam vel figuratam visionem, puta Leonis de tribu Iuda, Agni immaculati etc., falsum prorsus quod nulla adsit imago; si autem intel– lectuali visione conspiciatur, non adeo resolutorie procedendum, cum res sit altio– ris indaginis et operosam exigens explicationem, quam aliqualem saltem debuisset apponere, ne rudibus offendiculi materiam ingeneretur. [5 n. 0 14] Supposita existentia Dei in creaturis per essentiam, potestatem etc., asserir: Cio non ostante pero tutte queste creature, che hanno presente egualmente Dio, non sono egualmente ricche e godono di questo tesoro, non bastando per esser ricche haver un gran tesoro, ma conviene conoscerlo, farne stima e poterne godere. Et infra: Tutte le creature materiali, ancorché habbiano Dio presente, per mancanza di cognitione non lo ponno godere, e meno poi i demoni et i dannati, che per giusto
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