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544 VINCENZO CRISCUOLO ha attacco veruno a cosa alcuna per buona che sia, népure alla sua peifèzzione, ma a Dio solo nel modo che piu li piace. Ommitto quod hic loquendi modus cum dam– nata Molinos proposit. 12 convenire videatur, non video quomodo voluntatem possit absolvere ab obligatione adhaerendi perfectioni propriae, dicente Christo, Matthe. 5: Estote peifècti sicut et Pater meus coelestis peifèctus est. [not. 38 n. 0 98] Quam voluntatis perfectionem haud bene explicare videtur, cum enumerans signa imperfectae intentionis, ait etiam: È il cadere ne'peccati o il vivere senza cadute, et rationem adducit: perché il vero spirito di Dio porta tranquil– lita et una peifètta rassegnatione nella volonta di Dio, opositiva opermissiva. Quod indiscriminatim lapsus in peccata et indemnitas ab eisdem imperfectionem de– signer voluntatis, nescio quo pacto possit substineri, cum quo maior immunitas a lapsu detur, eo maior gratia medicinalis supponatur, quae utique maiorem conferir voluntati perfectionem. Quod autem verus Dei spirìtus tranquillitatem afferat in peccatis maxime propriis, quae ex voluntate permissiva Dei connotantur, queso quod ex hoc principio adeo crude proposito pessimae illationes possent inferri, maxime cum ex 2 Petri cap. 1 moneamur: Satagite ut per bona opera certam ve– stram [ f. 7 r] vocationem et electionemJaciatis. [not. 47 n. 0 128, not. 26 n. 0 65] Demum triplici huic inspectioni non addo quod Sacris Scripturis minus aptam versionem et paraphrasim adhibere videatur. Alleluia vertit: laus angelorum, et tamen ex Hieronym. ad Marcell. epist. 138 et communiter laudate Deum vertitur. Elevatis manibus benedixit eis reddit: Stesa la man destra li benedisse, cum eruditis sit notum ex manuum elevatione et maxime antiquitus benedictionem conferri. [not. 70 n. 0 181] Cenaculum magnum stra– tum etc. paraphrasim subiicit: Cenacolo coperto di tapezzarie nobili, calice ricchis– simo d'una bellissima pietra ca/cedonia adornata con oro e pietre pretiose et il catino d'un smeraldo ricchissimo. Et illud Actuum 2, quod dicitur Apostolos convenisse unanimiter orantes cum mulieribus et Maria Marre Iesu, exponit de Virgine Dei– para: Che diressimo noi posta tra le converse nelle monache, tra le piu vili donnicciole del popolo sotto una Maddalena et altre donne d'infimo conto. In quo detrahit pietati singulari fidelium erga Deiparam, quae pietas ex gloss. ibidem et commu– niter ex hoc loco specialiter deducitur, quod Virgo Sanctissima propria nominetur appellatione. [not. 52 n. 0 142, 2 not. 4 n. 0 34] Tandem pretereo quod theologos et littera– tos non semel ineptos dicat ad contemplationem et verbis forte non dissimilibus, uti videatur a proposit. 64 Molinos. In quo Sanctam Matrem Theresiam decla– mantem audire debuisset vitae cap. 12: Le lettere sono a mio giuditio un gran tesoro
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