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59 Nel discorso primo sul capo XI dell'Apocalisse, commentando le parole di Isaia ( 9, 6): ·Il Messia <csara chiamato Ammirabile)) (in •ehraico : miraco1,lo ), dimostra come Cristo, tra tutte le opere mera– vig]iose di Dio ( creazione, giusti:6.cazione e glorificazione) e « come il sole tra gli astri, il pin augusto miracolo di Dio )). Cio posto, << sic– come Maria e similissima a Cristo, come la luna piena e simile al sole, non puo non essere anch 'Essa un grande miraco1o. Per cui, come Iddio da: principio pose in cielo due1 grandi luminw-i, cosi pose in paradiso due grandi miracoli, Cristo e Maria. Per questo leggia– mo che gli Angeli, nel mirare Cristo, esclamano: Chi e ques¡to re del– la gloria? ... Simi1mente, legg-iamo che gli Angeli, nel mirare Ma– ria, esclamano: Chi e costei che sale dial dJe~err.o come nna virgola d 1 i fumo? ... Chie costei che si avanza come a:nrorai clie sorge, bella come la luna, eletta come il sole, terribile: come un e,sercito scliie- 1·ata? Tre volte esprimono Ja loro ammirazione, perche Maria, co– me Cristo, e un tríplice miracolo, di natura, di grazia e di gloria. Come dunque e un grande miracolo per gli AngeJi Cristo, cosi e un / gTande miracolo Maria; grande mi:racolo Cristo, grande miracolo Maria, Madre di Cristo ... )) (1). , ,que faciamus, absit, sicut nec lunam soli, nec Evam Adamo. Christus enim natura sanctus est, omnino purus et immaculatus Sanctus Sancto– rum, sol iustitiae, fons gratiae: De plenitudine eius nos omnes accepi– mus (lo. 1, 16); Maria autem sancta et sine peccato per gratiam, quam a Christo accipit, sicut luna a sole splendorem lumenque suum. Sol ah initio h;mam a tenebris praeservavit; in tenebris enim creata fuisset, nisi a sole lumen accepisset, quoniam a seipsa lumen i10n habet, sed a sole., suapte natura opaca est, obscura est, no.n sicut sol lucida; in primo tamen suae creationis instanti lumine plena solí similis, ut fratri sor9r, aut spons'a sponso, in coelo apparuit. Sic dicimus de Maria, sic quod Mariae conceptio similis extitit conceptioni Christi, sicut pleni• tudo gratiae Mariae similis foit plenitudini gratiae Christi, et nunc in ,coelo splendor gloriae Mariae similis splendori gloriae Christi. Sicnt enim rex coeli Christus, ita Maria regina: Astitit regina a de:tt,:is tufa in vestitu deaurato (Ps. 44, 10) )) (p. 486 s.). (1) « Christus etiam in Sacris Litteris miraculum áppellatur: Voca– bitur nomem eius admirabilis (Is. 9, 6) .hebr. miraculum. Sic etiam le– gimus: Scitote quoniam mirificavit Dominus Sanctum suum (Ps. 4, 4). Non vacat autem mysterio, quod singulariter Christus miraculum dici• tur. Nam omnia opera Dei, maxime in creatione, iustificatione et glo– rificatione, miracula appellari possunt. Unde ait: Mirabilia opera tua et anima mea cognoscet nimis [Ps. 138, 14. Vulg. habet: Cognoscit]. Et ulihi: Qui f acit mirabilia magna solus... fecit coelos in intellectu.•. fun-

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