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54 i doni ( 1). Spiegando poi piu dettagliatamente come la pienezza di grazia di Maria sia diversa da quella degli altri Santi, dice : Come Dio, il Creatore di tutti, dal principio riempi di luce cele– ste tutti gli astri del firmamento, ma riempi in modo sommo iI sole e la luna, per cuí. da Mose vennero chiamati i grandi lumi– nari; cosi Dio, il quale, com'e autore della natura, cosi e anche fonte di grazia, nella creazione de.l mondo sacro e spirituale, nel sacro cosmo della Chiesa, riempi tutti i Santi della grazia del suo Spirito, ma riempí in modo singo]are Cristo e Maria: Cristo come sole, il quale ful¡~idissimamente risplende di luce propria, e Maria come luna, ]a quale risplende certamente di grande luce, ma e tutta derivata dal sole )) (2). Il discorso pel sabato dopo la prima domenica di quaresi– ma e tutto un 'illustrazíone del principio di analogia o somiglian– za con Cristo. II Santo incomincia col mettere in rilievo il fon– damento di tale principio: l'amore di Cristo per la Madre sua. Egli oseerva che, come i genitori amano i figli con amore sommo, ga Aaron, quae miraculo revirescens flores fructusque protulit (Nm. 17, 8-9); virga Moysis, quae omnipotens videhatur: Virgam virtutis tuae emittet Dominus ex Sion i) (Ps. 109, 2), (p. 198). (1) ce Ex his utcumque intelligere Hcet sensum Gabrielis ad Virgi– nem; Ave, gratia plena. Designatur enim hac nuncupatione et quod Virgo sit Deo gratissima, utpote spiritu pulcherrima, et quod coelestium donorum divinorumque eharismatum immensa copia a Spiritu Sancto repleta foerit )) (p. 194). (2) ce At vero non ita hi gratia pleni extistere ut Maria. Sed sicut Creator omnium Deus onmia a,stra firmamenti ah initio implevit coele– sti lnmine, sed praecipuis maximisque luminibus solem et lunam illu– stravit, unde a Moyse luminaria magna nuncupantur; ita idem Deus, qui, sicut auctor naturae est ita fons gratiae, in conditione sacri ac spi– ritualis mundi, in hieracosmo Ecclesiae, omnes quidem Sanctos gratia Spiritus sui replevít, sed singulariter Christum et Mariam: Christum uti solem, qui proprio lumine fulgidissime splendet, et Mariam instar lunae, quae magno quidem lumine decorata est, sed tamen a sole sibi co– municato. Ita Christum :plenum gratia legimus: Verbum caro factum est... plenum gratiae et veritatis; et: De plenitudine eius nos omnes accepimus; quia ... gratia et veritas per lesum Christum facta est (lo. 1, 14-17). Post Christum vero Maria plena gratia praedicatur, sed ita tamen ut a Deo omnium largitore, a quo omne datum optimum et omne donum perfectwn (Iac. l, 17), illam acceperit. Hinc Angelus gratiam cum Deo, veluti effectum cum sua causa, coniunxit, dicens: Ave, gratia plena, Dominus tecum )> (p. 192).

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