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24 Creatore si e fatto creatnra, Dio si e fatto uomo, il padre e nato dalla figlia, e l' architetto e nato in quella stessa éasa che egli ha eretto )) (1). Maria - secondo S. Lorenzo - fu in tutto un miracolo, e per– cio qualcosa fuori dell'ordinario, singolare. << Siamo soliti infatti chiamare miracolo qualsiasi cosa nuova, insoHta, rara, capace di destare ammirazione e stupo:re in coloro che la vedono. O:rbene, quale nuova, rara, insofüa opera dell'onnipotenza di Dio non e mai Maria!. .. )) (2). Ella fu un miracolo di virtu e di santita, di modo che eccito l' ammirazione stessa dell'Arcangelo Gabriele; fu un miracolo nel suo concepimento, poiche concepita da parenti sterili; fu un miracolo neHa nascita, poiche nacque per miracolo; fu un miracolo nel corpo, perche heUissima; fu un miracolo nel– I'anima, perche santÍssima; fu un miracolo nella vita, poiche fu superumana, superangelica, superserafica, fu un miracolo neUa morte poiche fu oltremodo preziosa ~ fu un miracolo dopo morte poiche fu risuscitata ed assunta in cielo, alla destra del Figlio ( 3). in qua Deus humanatus est, incarnatum Verbum, quae proxima et co– niunctissima Christo ut mater. Quac igitur altitudo Mariae! Quam ex– celsior est omni Angelorum celsitudine et sublimitate! Omnes simul homines non possent in coelum ascendere, nec omnes Angeli in coelo ad altissimum gradum dignitatis Mariae pervenire, tanto melior est An– gelis effecta quanto differentius prae illis nomen hereditavit (Hebr. 1, 4), ut esset vera Sponsa Dei et Mater Christi, qui altissimus est Rex, Dominus et Creator Angelorum. O gradum subli1Tiem! )> (p. 211 s.). (1) ce In ea Creator factus est creatura, Deus factus est horno, pater ' natus est ex filia et architectus natus est in domo, quam ipse a funda– mentis aedificavit >> (p. 365). (2) ce Omne opus novum, insolitum, rarum quod intuentes rapit .in magnam admirationem et stuporem, miraculum dicere solemus. Sed Maria quam novum, quam rarum, quam insolitum opus omnipotentiae Dei! Quia fecit mihi magna qui potens est; et sanctum nomen eius (Le. 1, 49). Moyses descendens de monte, splendenti facie, veluti mira– culum fuit Hebraeis. Quale miraculum esset nobis Maria, si una cum Joanne videre eam liceret in coelesti gloria! >> (p. 13). (3) << Sed fuit etiam miraculum virtutis et sanctitatis plane super• humanae, superangelicae, vere divinae, Maria in mundo. Excellentissi– múm quemque in arte et professione, cuius actiones et opera magnopere solent mirari homines, mirabilem dicimus, miraculum in natura. Ma– ria autem excellentissima fuit in arte et professione virtutis et sanctita– tis. Nam per templum virtutis ingressa est templum honoris et gloriae apud Deum et Angelos sanctos in coelo. Hinc Archangelus Gabriel, sum-

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