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230 Lo stesso pensiero lo esprime il Nostro nel parlare dell 'Arca santa, basandosi sul. detto Paolino: Chi violera il t•eim¡;io di Dio,. sara d'isperrso d!a Dfo (1 Cor. 3, 17). Come Iddio puni con la morte migliaia di Betsamiti per la loi·o irriverenza verso l 'Arca del Si– gnore, cosi punira coloro che non venereranno Maria, arca vivente di Dio (1). CONCLUSIONE Da cío che siamo andati esponendo, come da solide premesse,. la conciusione scende límpida come un ruscello, poderosa come un inno di gloria : S. Lorenzo da Brindisi e uno fra i pin grandi Dottori mariam d'ogni tempo, e il piu grande Dottore mariano, del suo tempo. verus et summus Deus; nec eam adorare cultus idololatricus, ut impii mentiuntur haeretici, sed Dei Sponsam et Christi veram Genitricem et naturalem Matrem venerari, dignisque et meritis honoribus adorare sum– ma pietas est >> (p. 41). (1) « Sicut cum divinae Maiestatis intuitu arcam Domini pie vene– rabantur et .adorabant templumque veri Dei summa veneratione dignum existimabant. Et: Si quis... templum Dei violaverit, ut Paulus ait, disper– det illum Deus (1 Cor. 3, 17), c¡uanto magis qui Sponsain, qui Matrem Dei contempserit et inhonoraveri.t? Et quidem satis mirari non possum quam magnam reverentiaín exigebat Deus ab Hebraeis erga arcam testa-• menti. Nam sub mortis interminatione mandavit, rie quis eam vel con– tingere, vel propius accedere, vel, curiositate aliqua permotus, aspicere eaín auderet (Cf. Jos. 3, 4). Sic legimus quod multa millia Betsaniita– rum occidit, quoniam arcam Domini de terra Philistaeorum reverten– tem introspicere ausi fuere, divinf mandati vel immemores vel ignari (Cf. 1 Rg. 6, 19), Sic a nobis Deus magnam omnino reve1·entiam ac ve– nerationem exigit erga sacrosanctissimam hanc Divinitátis arcam )), (p. 41).
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