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215 un'altra, ossia, babilonia, la grande meretrice, veduta da S. Gio– vanni... (1). Per provare questo culto di imitazione il Santo si appella .alla prassi dei fedeli « i quali, fin dai primi secoli della Chiesa, mai hanno cessato di imitare in Lei l'esemplare divino di tutte le virtu )> ( 2). Non si propone affatto il Santo, almeno in modo esplicito, la questione se I'attuale imitazione della Vergine SS. entri o meno nell 'e1ssenza1 stessa della devozione mariana, di modo che senza di essa non si dia vera devozione. Tutto pero lascia supporre ch'egli escluda, come essenziale, l'imitazione OJ.tf, ual'e perche insiste su Maria SS. madre di misericordia e rifugio dei peccatori. Concludiamo dunque col Santo : << Seguendo, col fedele po– polo di Dio, questa guida, questa celeste colonna nel deserto di ,questo mondo, non potremo errare in nessun modo )) ( 3). (1) « Utinam sic hodie nostrae mulie:res faciant ad Virginis Beatis– ;simae imitationem, quae procul dubio posita est a Deo, ut prínceps mulierum esset, sicut Maria soror Moysi (CL Ex. 15, 20), quam omnes .sequerentur, ac tanquam perfectissimum exemplar divinamque virtutum omnium formam imitarentur. Sed, proh pudor! mulieres quae sub chri– .stiano nomine vivunt, et tamen Christi Matrem imitari contemnunt, nec coelestem hanc muliei·em sed aliam, illam quam idem Ioa:nnes vi– ,dit, omni studio imitantur, babylonem dico, meretricem magnam! Vidi, _inquit, mulierem sedentem super bestiam coccineam, plenam nominibus. bfosplemiae, habentem capita septem et cornua decem; et mulier erat circumdata purpura et coccino et' inaurata auro et lap·ide pretioso· et mar– garitis, habens poculum aureum in manu sua plenum abominatione et im– munditia fornicationis suae (Apc. 17, 3-4). Sic mundana vanitas, imo impietas, Ioanni in spiritu ostensa fuit, quae tota sensui carnis innititur, imo a satanae spiritu sustentatur et circumfertur per orbem, totaque in ,carnis et oculorum concupiscentia consistit et in superbia vitae (Cf. 1 lo. 2, 16). Haec vita est impiae gen:tilitatis, quae Deum non novit, sed inimica Dei Christique est; et tamen haec videtur vita nostrarum mu– lierum ! )) (p. 47 s.). (2) « Et quidem omnes Christifideles, pii et egregii Dei cultores, a prima aetate Ecclesiae Mariam Dei Matrem semper mirifice coluerunt, imitando tanquam exemplar divinum omnium virtutum )) (p. 2.50). (3) << Hunc enim ducem sequentes, coelestem hanc columnam in de– :serto mundi huius cum fideli populi Dei (Ex. 13, 21) errare nequaquam poterimus )) (p. 172).

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