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210 de per noi )) (1). In breve: <C presso Dio onnipoMnte, Ella puo tutto )) (2). « Puo perche Regina potentissima )) (3). La ragione di questa sua onnipotenza supplice e doppia: perche Cristo fu da Lei coronato, nell'Incarnazione, Re della Chiesa, e perche da Essa. fu reso erede, nell'Incarnazione, del regno davidico ( 4). Non solo Ella puo aiutarci, ma sa anche aiutarci. << Ella - dice il Santo - non e ne assente ne distante da noi... Essendo presente a Dio, Ella vede tutto in Lui, vede noi e i nostri voti e le nostre preci. Non e infatti come un idolo insensato il quale ha gli occhi ,e non vede, ha le orecchie e non ode; e neppure ha i sensi sopití, o non si prende nessun pensiero di noi. Ella e similissima a Cristo e a Dio stesso... - Come si legge di Dio che ha gli occhí sopr>ai i giusti :e le orecchie rivolte alle loro preoi (Ps. 33, 16), cosi si <leve ritenere. di Maria. Essa ha cura 'di noi, come una madre amantissima ha cura dei suoi dHettissimi figli. Allorche infatti ando in paradiso, non si spoglÍo delle sue viscere materne, ne· getto via la carita, poiche la carita non viene ma1i meno (I Cor. 13, 8): nel suo petto arde una carita piu che serafica )) (5). 'Come, (1) « Cmn possit apud Demn quidquid filia apud. patrem, sicut le-• gimus de filia Caleh (Cf. J os. 15, 16-19), quod uxor apud maritum, si– cut legimus de Bethsabee apud Davidem (3 Rg. l, 11 sqq.), quod mater apud filium, sicut legimus de Bethsahee apud Salomonem (Cf. Ihid. 2,. 13 sqq.); illam dehemus acéedere confidentes, nam novit ipsa nostri cau-• sa tantopere se esse a Deo exaltatam, sicut Mardocheus dixit reginae Esther quod pro salute populi divinitus exaltata erat (Est. 4, 13-14)•. Sicut autem Esther non pro se, sed pro populo et gentilihus suis petiit a rege (Cf. Ihid. 7, 3-6); ita Virgo Beatissima in coelo, quae nil minus,. imo multo magis nos diligit quam Esther gentiles suos Iudaeos. Neque enim hahet in coelo quid petat, pro quihus oret, si pro nohis (non po•• stulet) quae ad salutem nostram spectant >> (p. 320). (2) « Apud omnipotentem Deum omnia potest >> (p. 342). (3) « Potest, quia Regina potentissima >> (p. 389). (4} Mariale, p. 244-245. (5) « Nec putemus ahsentem aut longe distantem, ut preces vota-• que nostra non sentiat, nam, cum Deo praesens in eo omnia videat, vi-· det utique et nos et vota precesque nostras. Neque enim instar idoli in– sensati est, ut oculos haheat et non videat, aures et non audiat (C:E. Ps .. 113, 5-6); nec sensus sopitos habet, aut nulla eam de nohis cura. tangit, sed Christo simillima est Deoque ipsi. Sicut de Deo legimus: Oculi Do– mini super iustos et aures eius ad preces eorum (Ps. 33, 16), et quod' supra templum suum intentos oculos auresque et cor tenehat (Cf. 3 Rg. 9, 3); ita plane de Christo, ita de Virgine sentiendum est. Ipsi cura

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