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209 che chi trova Maria, trova un tesoro infinito di beni celesti e di grazia )) (1). « E' tanta - osserva il Santo - la potenza di Maria in cielo che, se, per un caso impossibile, tutta la Curia celeste si opponesse alla Vergine Madre di Dio, Essa sola varrebbe piu pres• so Dio che non tutta la Curia celeste, come il lume della luna piena, di notte, supera lo splendore di tutte le stelle)) ( 2). Id.dio poi la volle sapientjssima e insieme graziosissima dinanzi agli occhi della sua maesta, affinche fosse idonea ad :impetrare per noi e per la no• stra salvezza ( 3). Ella puo operare innumerevoli miracoli, « poi– che e la piu potente di tutte le creature ... per conferirci i benefici sia corporali e temporali che spirituali ed eterni )) ( 4). Ella << puo presso Dio tutto cio che una ;figlia puo presso il padre.. ; tutto cio che una sposa puo presso lo sposo ... tutto cio che una madre puo p:resso il FigUo... Ella sa' che e stata divinamente esaltata. da Dio, come disse Mardocheo della Regina Esther, per la. .salvezza del popolo... Ella, in cielo, non avendo nulla da chiedere per se, chie- (1) « Vere infinitum thesaurum coelestium bonorum et gratiarum invenit qui Mariam in:venit >> (p. 58). . (2) « Legimus apud Danielem fuisse contentionem apud duos prin– ·cipes Angelorum, quorum alter protector erat iraeliticae gentis, alter vero regni Persarum (Cf. 10, 13). Sed si dari posset casus, ut tota simul Curia coelestis resisteret Virgini Deiparae, ipsa sola magis valeret apud Deum quam tota Curia, sicut lumen lunae plenae in nocte superat splen• dorem omnium stellarum >> (p. 331). (3) « Sicut fuit sapiens illa mulier The.cuitis apud regem David p1·0 Absalone (Cf. 3 Rg. 14, l sqq.); propterea enim Deus, nostri amantis– simus salutisque nostrae cupidissimus, voluit eam esse sapientissimam, simulque gratiosissimam in oculis maiestatis suae, ut summe idonea es– set ad impetrandum pro salute nostra; sicut fuit Esther apud Assuerum pro salute populi sui, qui ah impio Aman, inimicitiae et odi~ acerrimi causa, ad necem quaerebatur >> (p. 57). (4) << Sicut autem tria flumina Divinitatis, ílumen potentiae, sancti– tatis et benignitatis divinae in mare ter maximum Mariae influxerunt; ita facta est ipsa creaturarum omnium sub Deo potentissima, sanctissi– ma et clementissima. Sic ipsa potest innumera operari miracula; nam, si .omnia possibilia sunt credenti (Me. 9, 22), si qui credit in me et haec f'a• ciet, et maiora horum faciet (lo. 10, 12); quid cogitandum de Virgine Beatissima est? Ipsa potentissima et clementissima ad éonferenda nobis beneficia cum corporalia temporaliaque tum etiam spirituaHa et aeter• na; nam apud Deum summae auctoritatis est, erga nos vero summae ca– ritatis. Fecit mihi magna qui potens est >> (p. 297 s.). 14. - P. G. RosCIIINI, La Mariologia di S. Lore·nzo da Brindi;,i.

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