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208 Noi invochiamo Maria SS. perche e Madre di grazia, l'Av– vocata onnipotente presso Dio. ce Chi mai - si chiede - se non e pazzo, puo dubitare di trovare acque nel ruare? Cosi noi, allorche ci rivolgiamo a Maria, non dobbiamo m1nimamente dubitare della sua grazia e misericordia, Madre di clemenza, abisso di bonta, pelago di benignita )) ( 1). I motivi fondamentali che ci devono spingere ad invocare Maria con illimitata fi.ducia, secondo il Santo, sono tre : perche Ella puo aiutarci, sa aiutarci, e v:uole aiutarci. ce Se Essa non in– tercede per noi - osserva il Santo - cio avviene o perche non puo, o perche non sa, o perche non voul'e. Ma se possono, sanno e vo– gliono gli Angeli, come non potra, non sapra la Regina degli Ange– li, la quale presso Dio e presso Cristo ha piu grazia e autorita che non tutti insieme i Beati? )) ( 2). · Questi tre fondamentali motivi vengono svolti egregiamente nei vari discorsi del Mariale. La Vergine SS. puo soccorrerci per– che e un'Avvocata onnipotente presso l'Onnipotente: ce puo piu Essa da sola che non tutti gli Eletti insieme)) (3). ccNe segue percio (1) « Ave, Maria. A mari magno sic dicta est, in quod influunt om– nia flumina gratiarum; hinc enim subiungitur: Gratia plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus; mare gratiae, mare divinae bonitatis, mare divinarum benedictionum. Quis unquam, fratres, dubitare potest, nisi amens omnino, de aquis maris, an aquas sit inventurus in mari? Ita nos cum ad Mariam accedimus, ne de ipsius gratia et misericordia vel minimum dubitemus, quoniam Mater est gratiae, Mater misericordiae, Mater clementiae, abyssus bonitatis, pelagus benignitatis >> (p. 186). (2) « Nam apud Christum summa valet gratia et auctoritate, et er– .ga nos summa praedita est caritate. Sicut autem pro nobis intercedere potuit in terra, ita et multo magis potest in coelo. Potest, scit, vult. Ipsa enim arca Dei est in qua virga Dei, thesaurus divinae sapientiae, et vas plenum manna (Cf. Hehr. 9, 4). Si enim non intercedit pro nobis, profecto non intercedat necesse est vel quia non potest, vél quia nescit, vel quia 11011 vult. Sed quomodo possunt, sciunt, volunt Angeli? Et non poterit Regina Angelorum, quae apud Deum, apud Christum maiori praedita est gratia et auctoritate, quam omnes Angeli omnésque simul Beati? Sicut maiori praedita est virtute et caritate, non poterit quod ,quilibet Angelorum potest? » (p. 331). (3) « Plus ipsa sola apud Deum omnipotentem potest, quam omnes simul Electi » (p. 350). « Quid autem deesse potest homini qui Mariam habet in coelo patronam et matrem, cum ipsa apud omnipotentem Deum sit omnipotens advocata? Nam si omnia possibilia sunt credenti (Me. ·9, 22), quahto magis vere Matri, vere Genetrici, vere Parenti? » (p. 58).

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