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206 Da tutto cio ne segue _che <( tutte le anime pie, con tutte le forze, venerano Maria ... quale degnissima Madre di Dio)) (1). A chi poi domandasse in qual modo deve essere venerata la Vergine SS., il Santo decisamente risponde: <e sempre e in tutti i modi possibili )) ( 2). Inveisce poi con veemenza contro le bestemmie verso la Ver• gine SS. « Guai - egli dice -- a quegli empi peccatori che non solo non venerano la Vergine, ma empiamente la bestemmiano ! Co– storo periranno in eterno, poiche hanno toccato in modo immondo - come Oza - l'Arca del Testamento del Signore, Maria, l'arca viva e. vera della Divinita )) ( 3). ·- Altrove, dopo avere rincalzato queste riflessioni eselama: << O terra, o terra, tu una volta apristi la tua bocea e inghiottisti gli empi; o cielo, tu facesti piovere il fuoco sopra gli empi e li divorasti; tu hai dei fulmini tremendi, e perche Ji tieni in serbo? Fulmini, fulmini contro questi empi, e disperdi i cattivi come essi si meritano ! O almeno tu, misericordio– sissimo Dio, disperdi i1 male col male, e rendi buoni con la tua grazia i cattivi, affinehe siano salvi, affinche adorino, venermo, At vero Archangelus Gabriel, etiam antequam Christum concepis– set, priusquam in Dei Matrem cooptata esset, honorificentissime venera– tus et miratus fuit, eamque divinis laudibus exornavit (Cf. Le. 1, 28 sqq.). Recte autem Angelus haec duo simul coniunxit: Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus. Quoniam sicut sol, quocumque abeat, ma– gnam lucís suae copiam ingentemque thesaurum secum affert ad locum habitationis et praesentiae suae illustrandum; ita plane Christus sol iusti– tiae; hinc domum Zachaei ingressus, eam benedixit: Hodie, inquit, sa. lus domui huic /acta est (Le. 19, 9). Quid ergo credendum de hospitio Virginis? Erat Virgo prius gratia plena; sed postquam Dominus cum ea fuit, multo copiosiori benedictione cumulata fuit. Priusquam sol creare– tur, erat coelum claritate perspicuum et luce primo die producta ple– num (Cf. Gn. 1, 3-5); sed, posito sole in firmamento coeli, lux et claritas magnum sumpsit augmentum )) (p. 223). (1) « Omnes animae piae pro viribus Virginem Deiparam veneran– tur, honorant, adorant, tamquam Dei dignissimam Matrem )) (P• 321). (2) « Omnibus plane modis laudanda semper nobis est Beatissima Virgo Maria )) (p. 309). (3) « Vae impiis peccatoribus in ma1um, qui nec Oeum timent, nec Virginem venerantur, sed potius impie ac scelestissime per summam iniuriam blasphemant. Hi enim, sicut Oza, divina ultione perciti, in ae– ternum peribunt, quoniam arcam testamenti Domini immunde tetige– l'Unt. Ipsa enim Maria viva et vera arca Divinitatis est )) (p; 37).

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