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200 E prosegue indagando in modo sempre piu particolareggiato, le varie cause che rendono la Vergine SS. degna di particolare onore. Nella S. Scrittura - osserva - oltre all'onore e alla rive•· renza tdbutata a Dio, leggiamo della grande riverenza tributata ai luoghi sacri santi,6.cati dalla presenza divina; ai profeti e prin– cipi costituiti da Dio, ai luoghi sacri per la divina maesta, ai pro– feti per la loro santita, ai pri:ncipi per la loro dignita; agli Angeli, quali ministri e immagini vive di Dio, é specialmente per lo splen•· dore che e in loro del1a gloria divina. Per tutte e tre queste cause - asserisce il Santo - dev'essere onorata ed adorata al sommo da noi, dopo Dio, la Vergine Santissima. Dev'essere onorata per la presenza divina in Lei, poiche quale vivo tempio di Dio, non solo tocco Cristo Signore - come 1a croce, il presepio, ecc. - ma lo concepi, lo porto, lo allatto e lo educo. Dev'essere onorata per 1a somma dignita di Madre e Sposa di Dio, perla sua somma san– tita e per la sua somma gloria (1). principi illata praesumitur, sic crimen est laesae maiestatis. Quod autem de iniuria, ídem etiam de honore censendum. Non exhibetur honor nisi imagini Dei, non enim honoratur lapis, lignum, arbor, animal, sed ho– rno divina insignitus imagine; in hominibus vero princeps, quoniam di– gnitas principis imago est maiestatis et potestatis divinae; honorantur magistri ut imagines sapientiae; sic viri divina sanctitate praediti, quo– niam imagines sanctitatis Dei; sic item Angeli )) (p. 325). (1) « Nunc videndum quomodo et quibus de causis honoranda sit Virgo Deipara. In Sacris Litteris, praeter honorem et reverentiam Deo exhibitam, legimus exhihitam magnam reverentiam locis sacris Dei prae– sentia sanctificatis, prophetis Dei et principibus constitutis a Deo: locis sacris propter divinam maiestatem, prophetis propter sanctitatem, prin-– cipibus propter dignitatem; Angelis etiam tanquam Dei ministris et ima• ginibus Dei vivís, Dei naturam ad vivum referentibus, sed praecipue propter divinae gloriae splendorem in eis. Hisce omnibus de causis Vir– go Sanctissima post Deum summopere honoranda et adoranda nobis est. Primo, inquam, propter divÍnam praesentiam. Si enim venerabilis supra modum visus ~st Iacob locus in quo apparuit ei Deus hac solum de causa, et Deus ipse Moysi iussit ut nonnisi summa cum reverentia ac• cederet ad locum in quo ipse erat: Locus in quo stas terra sancta est; et hac de causa voluit ut in summo honore haberetur arca, tabernaculum,. templum; quo honore, qua reverentia <lignum erit vivum hoc Divinita– tis templum? Quod quidem et privilegiis et miraculis multis, divinitus honoratum est; privilegiis, inquam, fecundae virginitatis et virginalis maternitatis: concepit sine pudore, peperit sine dolore, miraculo con-· cepit, miraculo peperit. Summum omnium miraculum est incarnatio propter coniunctionem

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